Cumhurbaşkanı ve bakan normal hayatımıza dönmemiz için Ramazan bayramı sonrasını; Haziran ayını işaret etti. Siz ne düşünüyorsuz?

Cumhurbaşkanı, bakanlar ve bilim kurulu üyeleri virüsün azalmasını; normal hayatımıza geçişimiz için karantinanın bitiş süresi için Ramazan bayramı sonrasını yani Haziran ayını işaret etti. Siz ne düşünüyorsunuz? Sizce Haziran’da herşey düzelecek mi?
Cumhurbaşkanı ve bakan normal hayatımıza dönmemiz için Ramazan bayramı sonrasını; Haziran ayını işaret etti. Siz ne düşünüyorsuz?
Cevapla