"Onca yüzyıl i̇çinde dünyaya, sezon finaline mi denk geldim!" diyor musun?

Artık güzel seyler olsun..
Artık güzel seyler olsun..
2020 ye girdik gireli felaketler-ölümler -eksik olmadı-hâla devam eden bir küresel salgın mevcut iken şimdide Ukrayna daki yangının , nükleer santrale doğru ilerlemesi yeni bir ÇERNOBİL faciasına neden olur mu?

tüm bunlar olurken , bazen insana, “dünyanın sezon finaline mi denk geldim “
sorusu sorduruyor 🙄

sizce daha neler göreceğiz ve siz bunlar karşısında ne hissediyorsunuz?
"Onca yüzyıl i̇çinde dünyaya, sezon finaline mi denk geldim!" diyor musun?
Cevapla