
tüm bunlar olurken , bazen insana, “dünyanın sezon finaline mi denk geldim “
sorusu sorduruyor 🙄
sizce daha neler göreceğiz ve siz bunlar karşısında ne hissediyorsunuz?

''Sezon Finali'' olabilir evet. Dizi devam edecek ama :) Doğa, ondan aldıklarımızı, hiçe saydıklarımızı, kazanmak ve hırs uğruna mahvettiklerimizi bize ödetmekle meşgul şu aralar. Mahvettiğimiz şu dünyanın bize yansıyacak bedelleri de olacaktı ve olmaya başladı ama bunlar henüz hiçbirşey.
Bunun bir de astrolojik açıklaması var ki insanın inanası gelmiyor değil. :)
Bana sorulsa en büyük fobin ne diye , doğa olaylarını örnek gösterebilirim..
Beni dehşete düşürür ve gerçekten ürkerim ve bu nedenle yıllardır koyu bir geri dönüşümcüyüm -çevreyi korumak adına ben ve çocuklarım elimizden geldiğince dikkat ederiz..
Sanırım ebeveyn olunca, yaşanan bu olaylar kendinden çok onlar için kaygı duymana neden oluyor..
İnş daha fazla seylere görmez ve yeniden bir sakinliğe erişir her yüzü 🙄
Evet benim de fobim, nedeni çözüm bulamamamız. Nedenleri ve sonuçları uzun vadede oluyor çünkü doğa olaylarının. Bugünler de geçer elbet diyerek umut etmekten başka çare yok ne yazık ki..
Çözüm bulamamak , insan gücünün üstüne çıktığı için -acizlik ve çaresizlik duygusu 🙄
tüm bunlar insanın nefesini kesiyor
Birden değil yavaş oluyor evet , ama umarım bunu görecek yıllara denk gelmeyiz 🙈
Teşekkür ediyorum. :)
☺️ ben teşekkür ederim

Bakicez 🤭
Görsel mânidar☺️
☺️🙏🏻
Cevap
6Cevap
Eğer geldiyse bile mevlam hayırlı bir ölüm nasip etsin inşallah ay gız. İmanımız tam gitmek nasip olsun.
Amin reis inş
Kıyamet kaldi bir yaşamadığımiz oda olursa bu dünyayı zirvede kapatiriz
😂 kıyamet olursa zaten olay bitmiştir
Zirvede kapatacaz iste
Nefesim kesildi
Finaller en etkili sahnelerdir. Akildan hic cikmaz. Tum diziler finalle hatirlanir.
Aman hocam valla nefesim kesildi okurken , korktum yahu 😂
☺️☺️
hayır. çok saçma bir düşünce
Hayır, bunu demeye hiç gerek yok.
yapma yav
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar