Devletin büyük yetkilileri ve bir çok medya kuruluşları, dışarı çıkılmaması için hergün duyuru yapmaya çalışıyor. Ama yurdum insanı dinler mi? Acil bir durum ve işi gereği çıkanlar hariç, dışarıya çıkmak için ne gibi bir bahaneniz var?


Günde sadece sınırlı sayıda kişiye test uygulanabiliyor, Testler geç açıklanıyor, Hastanelerimiz de solunum cihazı seviyesi belli.. Ben gencim spor yapıyorum bana birşey olmaz deme.. Altta yatan hastalığından vuruyor bu virüs ve altta yatan bir hastalığın olduğunu bilmiyor olabilirsin. Toplum dayanışması ve kendin için evde kal.. Zorunlu ihtiyaçların olmadığı sürece dışarı çıkma ... Unutma Türkiye de sağlık sektörü ve test imkanları almanya kadar güçlü değil !!! İtalya iran örneğini unutma !!! Sağlıklı kal
Bahanem yok. Üretmeye de gerek yok. Dışarı çıkmak istemiyorum virüs ciddi bir durum. Market yakınımda hemen apartman altında rahatım yani
Stoklama imkanı fazla olmayan ürünler mecburi kılıyor. Onu da iki adımlık yerden pek yoğun olmayan saatlerde halletmek gerekiyor. Yoksa bahaneye gerek yok...
Valla ben aptal değilim canımı hiçe sayıp ve başkalarınınkini de hiçe sayıp dışarı çıkmam için bahanem olamaz.
Market alışverişi dışında tabii o da gerçekten ihtiyaç varsa.
Cevap
25Cevap
Bu sabah hastaneye gitmem gerekti. En büyük bahanem ^^
Ama gerçek bir bahane
Dükkanı açıyoruz, mecbur dışarıdayım. Evde kal demesi kolay, insanlara destek çıkacaklar mı? İçi boş bir ülkeyiz cidden.
Hep evde kalmaya alışkınım sadece evde ekmek bittiyse ekmek alıncaksa ekmek almaya cıkarım
Benzin aldım temel ihtiyaçlar gıda evcil hayvanlar için mahalledeki kuru mama vs yoksa dışarı çıkmıyorum
“Bunaldım”. 3-4 gün evden hiç çıkmayınca bunalıyorum tabi bu aralar geçerli değil 😄
Bahane etmeme gereken bir şey yok istediğim zaman çıkıodm virüs gelene kadar her şey güzeldi
O değil de ben evden çıkmayan biriydim virüsten beri devamlı dışarı çıkmak zorudna kalıyorum nasıl işse 😂😂
Trenli resim beni çok tahrik ediyor koymayın artık şunu yaa
ya iş ya da alışveriş için çıkıyorum zaten normalde de değişen bişey yok benim için -_-
malum benzine indirim geldi o bahaneyle bir piyasa yapıp geliyorum huzur be
Şu günlerde çok acil birşey olmadıkca dışarı çıkmamızın hiç bir bahanesi olamaz.
Ben senelerdir eve kapalı yaşıyorum zaten hiç dışarı çıkmıyorum
Kalem tuval bir sürü şeyler almam lazım 🙄🙄🙄 malum rapidolar hemen bitiyor 🙄🙄
Bu bahane degil, ihtiyaç...
Başkasının yaptığı pisliğin ceremesini biz çekiyoruz bu Allah’tan revamı insanlar o kadar aymaZki nedenböyle kocakoca insanlar ahlaksızcaa davranmakta
Sıcak çikolatam ve köpeğimizin şampuanı bitti bu ikisi beni deli edey bunlar
Sokak hayvanları için mama alıp bırakın
Markete bile gitmiyorum siz düşünün 😂
Bahanem yok istediğim zaman çıkıyorum
Markete gidiyorum sadece
Poppy her zaman sevgi dağıtmak için sokağa çıkmaktadır.
işe gidiyorum
Işe gidiyoruz bize tatil vermiyorlar arkadaşlar
giga alisverisi, yoksa çıkmam disari
bir sporum vardı onuda kapattılar bugün.
Market alisverisi , ya da ilaç
Dışarı beni özlemiş der çıkarım😁
Karantina dan sıkıldım çıkmak istiyorum 🤗
Abur cubur alıp geliyim mi hemen çok sıkıldım
Tabakaneye mal. yetişririyom
Süt bitmiş yaw
Bir bahanem yok, çıkmıyorum.
Saç kremi alıcam
Sıkıldım demek
Ekmek almak
Niye bahane olsun' sokağa çıkma yasağı mı var''
Hava alicam neki bunaldım yeter
Kaslı erkek görmek
Öyle bir niyetim yok
Bahanem yok
Elimi alamıyorum oradan kurudu kurudu 🤣
İşe gitmem lazım
Markete çıkıyorum
market alışverişi
Alışveriş, yürüyüş
Soda almaya gidiyorum 😂
Yokki
Sigara tabiki
Oksijen almak
Bahanem yok
Ekmek almak 😊
Bahanem yok
Bunalıyorum
Hava Almak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?