#COVIDー19 namıdiyar corona virüsü tehlikesi bittikten sonra, ilk hangi aktiviteyi doya doya yapacaksınız?

Sevdiklerimle kalabalık bir piknik yapmayı düşünüyorum 😀virüs yüzünden herkese öcü gibi bakmak çok yordu
#COVIDー19 namıdiyar corona virüsü tehlikesi bittikten sonra, ilk hangi aktiviteyi doya doya yapacaksınız?
Cevapla