Depremzedelere yardım amaçlı ne göndermeliyiz, nereler imkan sağlıyor, yardım kargoları nasıl gönderilir? Bencemde bu konulara değindim.
Ne göndermemiz gerekiyor en ihtiyaç duyulan şeyler:
- Battaniye
- Havlu
- Nevresim
- Yastık
- Büyük çanta
- Kışlık kıyafetler ve ayakkabılar.
- Büyük çanta
- Kuru yemiş /Bisküvi
- Isıtıcı
- Islak mendil
- Mama, patik, çocuk bezi, çocukların oyalanabileceği oyuncaklar. Biberon, emzik
- Power bank, fener
- Sabun, Hijyenik ped
- Hasta bezi Isıtıcı/ çadır ısıtıcısı, el ısıtıcısı Çorap,patik,peluş terlikler
- Tüp
- Tek kullanımlık catal bıcak vs.
- Erişkin/çocuk montu Kömür, odun.
- ( Ne yazık ki saten gecelik çöp olmuş kıyafetler gönderenler var, bu kadar lüzumsuzca şeyler göndermeyelim.)
Bunlar hariç güvenilir para gönderimini nasıl yapabiliriz?
1866' ya "DEPREM" yazıp 20TL bağış yapabiliriz. Veya 2868'e MÜGE yazıp 15 TL Müge Anlı'nın aş evine destek olabiliriz. Özellikle Hatay bölgesi için buna çok ihtiyaç var. Yolları kapalı, giriş çıkış helikopterle sağlanabiliyor. Trendyol'dan da 50 TL miktarında deprem çeki alıp gönderebiliriz.
Hava yolları ücreti deprem giriş çıkışları için son durumda ne kadar oldu?
Pegasus 100 Tlye sabitlediği ücreti 0 yani ücretsize düşürdü ama ne yazik ki giriş çıkışlar uçuşlar dolu ve insanlar mağdur.
Deprem bölgedesindeki çocuğumdan haber alamıyorum ne yapabilirim?
Deprem bölgesindeki refakatsiz çocuklar için ALO 183 hattına kolluk kuvvetlerine ya da Aile ve sosyal ilk müdürlüklerine başvurabiliriz.
Medikal ihtiyaçlar için neler yollanabilir?
Sargı bezi, eldiven,medikal boyunluk,spanç , maske, turnike, yetişkin bezi, dezenfektan, termal bant. İmkanı olan lütfen temin etsin. Destekleri Dasdas İstanbul'a bırakabilirsiniz.
Depremde mağdur oldum ihtiyaçlarımı nereye ileteceğim?
168'i arayarak ihtiyaçlarınızı konum bilgisi vererek söyleyebilirsiniz.
Çocuk kaçırma olayları başladı dikkat edelim!
Bölgede bulunan çocukları velisiyiz diyerek kaçırmalar başladı lütfen yetkililer hariç kimseye teslim etmeyelim.
Alanyada ücretsiz olarak oteller konaklamaya açtı. Bilgiler:
Hatayda yemek dağıtımı var mı?
Hatay belediyesinin Atatürk heykelinin önünde sıcak yemek dağıtımları başladı (5saat önce gördüm sosyal medyada)
İlaç tıbbi malzeme temmini için gönderi:
İzmir'de yardım için getirdiklerimi nereye bırakmalıyım?
Yardımlar, İzmir fuarında toplanıp paketleniyor.
Geçici Barınma Alanlarını sosyal medyada post halinde okuyabilirsiniz.
*artes hotel kullanım dışı.
Göndereceğim yardım kolisini nasıl paketlemeliyim?
Yetkililerden uyarı geldi hava şartları nedeniyle koliler ıslanıyor. Bu yüzden kıyafetleri poşetlere (temiz çöp poşeti ya da normal market poşetlerine veya çantalara koyabilirsiniz, ondan sonra kolileyiniz)
Sizde bildiklerinizi ve güncel bilgileri görüşte paylaşırsanız sevinirim❤

Allah yardımcımız olsun🤲
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Herkes haluk leventin ahbap derneğine daha çok güveniyor ben de oraya bağış yapmayı düşünüyorum 50 100 lira trendyoldan mi direk ibandan mi gondermek daha güvenli:)
Yapabilirsin evet Ahbap derneği güvenilir.
Etrafta çok iban var, Haluk levent bizzat paylaşmadıkça bence dikkat edilmeli. O yüzden trendyol diyorum ben inceledim ordan baya alan olmuş dijital deprem destek kartından. Bende aldım. ♡
Bende trendyoldan alacam teşekkür ederim 50 100 demeden küçük miktarda olsa damlaya damlaya göl olur ❤️🙏🤲
Küçük diye düşünmeyelim elimizden geleni yapıyoruz, istemek bile büyük bir şey bana göre. Dilerim bu günleri atlatırız daha az kayıpla ❤🤲
Amin inşallah 🙏 hatayda kuzenim ve ailesi calisiyordu iyiler Allah herkese nasip etsin
Harika olmuş bende bilgilendirme amaçlı bir kac kişiye atıcam izninle.
Linkler uygulamada acilmiyor ben kolaylık olsun yazaym yazdigini
https://www. instagram. com/p/CoXxrXGskXn/? igshid=OGQ2MjdiOTE=
https://www. instagram. com/p/CoZnpMMKsoX/? igshid=OGQ2MjdiOTE=
https://www. instagram. com/p/CoYI30fIqtv/? igshid=OGQ2MjdiOTE=
https://www. instagram. com/p/CoXxrXGskXn/? igshid=OGQ2MjdiOTE=
www.instagram.com/.../?igshid=OGQ2MjdiOTE=
Bende ekliyimm saol :)
www.instagram.com/.../?igshid=OGQ2MjdiOTE=
Bu soğukta battaniyeye çok ihtiyaçları var. Yüzlerce battaniye katlayıp paketledik. Lütfen elimizden geleni yapalım 🙏
Çok geçmiş olsun
güzel paylasım ve bilgilendirme teşekkürler
Afad
battaniye soba tüp
Afad