ABD Kongresi'ni Basan Trump Yanlısı İnsanların Gösterileri Karşısında Yurdum İnsanının Mizah Showu

Dün akşam Trump yanlısı insanlar tarafından ABD Kongresi basıldı. Senatörler içeride mahsur kaldı. Olaylar sırasında bir kişi hayatını kaybetti. Türk insanı sosyal medyada elbette bunu da yorumladı. Peki nasıl mı yorumladı? Okuyalım bakalım.

ABD gelişmeleri karşısında kahve içmeyen insan mı olur :)

Darbe sonrası havalimanına da böyle anlamlı bir isim yakışır

Ne olsun işte iş güç darbe :)

Dik dur, eğilme! Arkandayız Trump reis

ABD halkını sokaklara çağıran Trump'ı halkı dinleyecek mi?

ABD karıştı, dolar düştü. E o zaman anlık Türkiye

Ben ne zaman mezun oluyorum Simpson kardeş :)

Az kaldı masaya da çıkılacak :)

Zonguldak bu savaşta yanan sen oldun.

E bir dans etmesin mi Trump yahu :)

Bi de bayıl istersen Feriha

Senatörler içeride mahsur kalmış. :(

Geliyor geliyor yeni ABD Başkanı geliyor

Eeee oturmaya mı geldik millet :)

En beğendiğim paylaşımları sizlerle paylaşmak istedim. Sizin favoriniz hangisiydi? :)

ABD Kongresi'ni Basan Trump Yanlısı İnsanların Gösterileri Karşısında Yurdum İnsanının Mizah Showu
Cevapla