Maske satışı alınan kararla yasaklandı ve devletin temin edeceği maskeler henüz tedarik aşamasında!
Vatandaş bir yandan evde kalırken diğer yandan alışveriş ihtiyaçları için marketlere gitmek zorunda. Ancak toplu alanlara maskesiz girmek yasak!

Bu yüzden maske temini en az maske kullanmak kadar hayati derecede önemli hale geldi

Haberleri izleyen vatandaşlar eczanelere akın etti ancak temin edilen maskeler eczaneye gelmediği için maske dağıtımı yapılamıyor

Vatandaşlar para verip almak istiyor bu sefer de karşılarına yasak çıkıyor!

Evde pratik maske yapımı önemli hale geliyor bu noktada

İşte ektrikli süpürge torbasından maske yapımı!

Ve tişörtten pratik maske yapımı!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Hayır. Bugün 100 tane yere sordum bulamadım. Fuzuli önlemler alınıyo ayağına yatılıyo... E devletten başvurdum 2-3 gün önce gelen giden de yok. Gelmez ki... ptt kargo p. tesi verilen kargoyu bile c. tesi anca getiren bir kargo :) Cenazemize yetişir belki 😂😂😂😂
Zaten artık maskeyi de gerek kalmadı an itibari ile sokağa çıkma yasağı geldi😂
Maskem var, bitincede dikerim.5 maske için curcunanın içine giremem. Çok kalabalık olacak o eczaneler şimdi
Maskemiz temin ettik çok şükür Telefonumuza mesaj geldi bizde eczaneden aldık 15 tane adam başı
Yikanabilir maske takıyorum. Her akşam yıkıyorum. Sabah kurumuş oluyor
Gördüler'ki kullanılan maskelerin faydası yok
Heleki eldiven mantığını hiç anlamıyorum'
Maske satışının yasaklanmasına çok sevindim, E Devletten başvurumu yaptım bekliyorum.
E devletten başvuru yaptım bekliyorum
Hemen hemen adım başı satiliyor
Bekliyorum
Hala kıtlık var
edemiyorum halen