zaten..
Türkiye'de bu olay yaşansaydı tepkiler nasıl olurdu?
zaten..

Bu ne demektir insanlığa yakışırmı, bu kadar kolaymı bir insana işkence edip öldürmek, o halde herkes iftira atsın sevmediği birine bu şekilde, sonra diğer mahlukatlar da üstüne saldırsın sanki kendileri çok mükemmelmiş gibi. Çoğunun Kurani Kerimdekilere inamı yok belki de ama Mukaddes kitap ya, adamlıklarını, dine sevgilerini sergileyecekler ya dururlarmı hiç. Kardeşim madem dinini seviyorsun kılsana Namazını, alsana O Mukaddes kitabı bir eline. yazık yaa. iftira atanın da Allah belasını verir umarım
Amin :/
Hadi diyelim Kuran-ı Kerim i gerçekten yaktı... Bunun cezasını vermek kimin haddi? Bu nasıl bir cahillik , bu nasıl bir vahşet bu nasıl bir barbarlıktır!! Bandı devirde yaşıyoruz bu nedir böyle ya.. Çok sinirlendim ve ne olursa olsun çok üzüldüm.. Buna benzer bir olayı daha izlemiştim YouTube da.. Bir kişi de çıkıp korumuyordu kadını.. Bunu yapanlar ilahi asaletten bir haber galiba müslümanız diye geçinen beyin yoksunları.. Allah onları cezasız bırakacak sanki...
*hangi devirde
haklisiniz. Yanarken birde "Ya Allah" gibi kelimeler söylediler..
yakarken
Allah belalarını verecek.. Cehennemde yanarken de ya Allah diye bağıracaklar adi kişiliksiz beyinsiz pislikler.
Bizim ülkemizde de var böyle cahil insanlar renk belli etmeyi sevmiyorum ama idam idam diye bağıranlar la aynı düzey insanlar yapılan sucun cezasını halk verecekse ya da halkın kararı ile kötü bir uygulama olacaksa oluyorsa buna benzer demokrasi bitmiş demektir suçlunun suçu çekmesine bişey demiyorum böyle şeriat yandaşlarına allah akıl fikir versin devlete ve Allah’a havale edilmeli bu görüntülere alkış tutan lar kızacaktır.
@Kanije1 çocuklara tecavüz eden insan siluetindeki yaratıklara bunu yapsalar zerre üzülmem aslında ama buradaki olay başka... Herkes din uleması kesilmiş sanki beyinsiz zavallılar
@Kanije1 haklısın sana katılıyorum ama 5-6 yaşında bir çocuğa tecavüz edip gidip cezaevinde senelerce yaşamaları bile beni rahatsız ediyor. Bunu hazmedemiyorum.
bu kadın içi boş muska satan bir kadını ''dini kullanarak insanları dolandırdığı'' için azarladı. sonrasında o kadının akrabaları bu kadını ölesiye dövdüler ve kalabalığa ''kurana küfür etti'' dediler. sonrasında ise gördüğün görüntü.
bir toplumu manipüle etmek istiyorsan para ve din yeterlidir. şiddet bağımlısı, dinden zerre bilgisi olmayıp din için yapılanları hak gören oro*spu çocuklarının arasında hayatımızı sürdürüyoruz. zor.
Ben bunu anlamıyorum Kur'ana sonsuz saygım var evelallah ama Kur'an yakıyor diye insan dövmek hele ki bir kadına el kaldırmak nasıl bir acizliktir? Ki sen bunu yapmadığını söylüyorsun. Kadın kaburga kemiğinden yaratılmıştır, hassas ve narindir ona güzel sözle yaklaşın ve iyi davranın diyen bir kitabı böyle mi savunacağız. Şu fotoğrafta ki erkeklere acıyorum yeminle.
Cevap
25Cevap
Adi farkhunda (ferhunde). Gencecik biriydi insanlara muska satan kisiyi uyarip.. Milleti kandirip dolandırmayın diye uyardi sonuc.. Adam bagirdi Kur'anı yakti diye hemen yüzlerce insani topladi kimse sormadan saldirdi. Katledip kanlar icinde biraktilar.. Tek ssucu neydi... Kandiri param parca ettiler.. Sonra ne oldu dünya ayaga kalkti olay arastirildi kadınin sucsuz oldugi. Ona iftira atan ve olaya karisan polislerle beraber tutuklandi.. Sonuc mahkeme izadikca uzadi.. Kisaca adamlar pacayi sıyırdım saniyor.. .. Herseyin hesabi sorulacak özelikle sakalli olup kendini müslüman gibi gösteren iblislerden.. Düntanın bir ucunda olan bu olay.. Hic tanımadigımız bir kadının haykırısı yüregimizi parcaladı.. Elbet hesabı soruclacak
fahişeler vardır, namustan bahseder. kanaatini, kalemini satmışlar vardır, vicdandan dem vurur. vurguncular vardır, ağızlarından fazîlet sözü düşmez. çifte pasaportlular vardır, vatan diye haykırır. palikaryalar vardır, kahramanlık iddia eder. bazı iyi niyet sahipleri de bunların hepsine inanır. gel de bu insanların arasında huzur içinde yaşa.
-atsız
https://i.hizliresim.com/NDOZ4g.png
Yaşanmamış bir olay pişirip pişirip servis ediyorlar.
Amaç din düşmanlığını tırmandırmak.
Ve insanların islama bakış açılarını karartmak.
Elbetteki bizler uyanık olsak kimse bizi kandırmaz kendi yalanları ile. Taliban da ışidde bunların yani din düşmanlarının projesi. Rabbim bunlara fırsat vermesin
Bu haber dogru yalan degil ki
Ben haber için söylemedim zaten. Doğru ya da yanlış genellikle yalan haber ile bunu yapıyorlar.
Doğru olanı da kendi Uşaklarını kullanıyorlar. :) Velhasılı kelam biraz karışık bu fitnecilerin fitnesi.
Adı üstünde fitne yani zihin bulanıklığı oluşturmak
ben bılıyorum bu vıdeoyu talıban denen mahluklar yapmısmıs olay afganıstanda olmustu ben cok agır yorum yazdım bu kara cahıl yobazlara hatta yorumum kaldırılmıstı gene dıyorum asıl o tası atanları cayır cayır yakacan
Dinimize en cok zarari veren İslamin i sinden anlamayan bir kısım Müslüman topluluklar bence.. Artik buna geri kalmislik diyelim cahillikmi canilikmi diyelim bilemiyorum.. Allah belasini versin bunlarin..
Bir şey kanitlanmadan böyle şeyler yapmak insanlık dışı birşey şayet yapmış olsa bile onun cezasını rabbim verir
Islamiyet insanlara zulüm ederek öldürmek değildir hoşgörü dinidir.
O. rospu çocukluğunun lüzumu yok
Nasil böyle bir olay yaşanmadı Türkiye de? Pardon?
Ulan bu yobaz lar sivas madimakta insan yakti ya!
Ne çabuk unuttunuz
Buda onunla aynı şey
Zihniyetlerine s*cayim ben bunların
Katil o*ospu çocuğu hepsi
O haberi duymamıştır senden duyuyorum
Evet :/
Ne birde ben yaşanmadı diye bisey yazmamisim zaten keske duzgun okusaydin
Ve kusra bakma yalnis anladim o zaman 😊 eskiden cok haber sey etmedigim için
Müslümanlarin varsa yoksa gücleri kadinlara yeter yahudiler ve batililar analarini bacilarini sker müslümanlara köpek muamelesi yapar onlara karsi giklarini bile cikaramazlar... secde ederler...
Olayi bilmeden dil uzatiyorsun. Kadin sucsuz zaten.. Bu insanlara müslümanmi diyorsun kur'anın neresinde yaziliyor bu he.. İslamiyete uyardi kendi icinizden Allahın adını kullanip sizi seytanın yoluna sürüklüyecekler.. uzak durun onlardan diye
Olaya isine gelir gibi bakarsan seninde o canilerden farkın kalmaz..
Kardeş bir defol ya
Kanıtlanmadan etrafa böyle haberler salan kişilerden nefret ederim yazık değil mi ya!!.
Kuranda yakabilir suç değildir. Suç insanların arasında tahrik ederek yakmaktır mesela onun cezasıda bu değil zaten. Sünni, şii mezheplerinin akılsızlığı ve vahşeti işte.
Yani bu gerçekse orta dünya cadıları kafasına geri döndük demak ulan tam diyorum çağ atlıyoruz diye yine başa sarıyor herşey..
3 yıl önce olmuş Afganistan da
Fehounde, tüm dünya ayağa kalkmıştı da birşey olmadı. Türkiye de olsa böyle olmazdı.
siz de bu haberi gerçek sanıp paylaştınız ve insanlardan yorum bekliyorsunuz. çok güzel kafanız var. ne kullanıyorsanız söyleyin bizde kullanalım.
Haber gerçek kardesim. Yutubda yakılma ve taslanma anıda var inanmiyorsan git bak 😊
hmm tamam
@bısokm2 evet bu video :(
klasik dinciler işte cidden soğudum artık dinden öyle kötü ki şu dindar geçinenler
Bunlar dindar olmaz ki kardesim. Namazini kılan Allah a inanan bir musluman görmediği bisey icin boyle yapar mi? Bunlar kafir
he oda dogru ama bisey diyemem ona.. Yalnis cahillik
İslam da yakmak eziyet etmek yok bunlar nasıl müslüman ya
bu müslümanlar madem böyle çok sevıyolar koruyolarda israil filistinde neler yapıyor nıye oraya hiç bakmıyor anca böyle yapsalar sahte muslumanlar
Yahu sunu kafanıza sokun.. Bunlar müslüman felan degil kendi millletini amerikaya satmis uyusturucudan tut hersey mevcut olan bir afganistan orasi.. Parayla muska satan biri müslümanmı olur milleti kandiran biri müslümanmı dir.. Araplarin cogunda bu mevcut.. Bunlar yoldan cikmis iblisin ta kendisidir. İslamiyete uymayip kendi yolunu ciziyorlar
Türkiye hukuk devletidir ve cezai müeyyideler anayasamız ile belirlidir. Öyle kafasına göre kalkıpta kimse ceza kesemez.
hindistanda tecavüz ettiler diye, ama yanlışlıkla 25 kişi öldürüldü diyodu.. gaza gelmeleri okadar kolay ki.. ve insan bol olduğu için hiç acımıyorlar.. düşünme de yok.. ha gerçek tecavüzcüleri öldüründe mübarek biraz araştırın
O kitabın içinde yazılanlardan tamamen aykırı şeyler yaptıkları kesin.
çorumda aleviler şebeke suyuna zehir kattı diye katliam yapan maraş sivas sanki çok farklı bir ülke arap sevici yobazların ülkesi
çok kötü davranmışlar öyle bir şey yapmış olsa bile kanunlarımızda cezası var ve üstelik ona günah yazılıyor
Yaktıysa cezasını Allah verirdi.
yanmamış zaten kanıt bulamamislar yaktigina dair.. 200-300 erkek mi ne dalmış kadına :(
Kadın olmasaydı, bir de kalbalık olsalardı müslümancık kardeşlerimizin totosu bu kadar ileri gitmeye yemezdi.
Gerçek mi bu ya kadının haline bak abi !
Videosu bile var..
İzleme zaten, kafamdan büyük tas attilar kadina. Yanarken de "Ya Allah" nidaları çıkardılar..
o kadar seyden sonra nasi yasamis helal olsun
kadindan bahsediyorsan kadin olmus :( yalanları diyorsan hala afganistan sokaklarinda geziyorlardır :(
yakanları*
Haklisiniz :(
yok kesin gerçek. Hatta tabutlarini birsuru kadin taşıdı, daha da kanıtı yutubda taslanma ve yakılma videosu var. İzledim ve psikolojim bozuldu cok kotuydu..
Adalet anlayışını toplum belirlerse böyle olur
İhale çocuklarının gücü bir kadına yetmiş..
herkes kendi adaletini kendi uygularsa sonuç bu olur
Içim acıdı valla
Ya videoyu merak ettim cidden link atsana bana izliycem
kafamdan büyük taslar vardi be 😥
Yazık yaa😣
Turkiyede daha buyukleri yapiliyor merak etme
İslam dininin gerçek yüzü ortadoğu bataklığı sonucu
Gerçek yuzu derken
Ne İslami kardesim hangi insan görmediği birsey icin kadına boyle eziyet eder
Ya gerçekten yazık.
off yazık ya :(
Kuranı yırtan kız gibi olmamış en azından
bu afganlar özürlü zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar