Hadi bakalım bugün Dünya Espri Gününe ithafen bildiğimiz en iğrenç / en soğuk esprileri yapıyoruz..



Herkes buraya !!! Zamanın birbde bir köy varmış ve bu köy çok eski bir köymüş herşeyden geri kalmış. Adamın biri aynayı eline almış başlamış ağlamaya bakdıkça ağlamış bakdıkça ağlamış ve demişki ahh gardaşım sen mi geldin meğet adam ölen kardeşine çok benziyomuş ve kardeşinin geldiğini gördüğünü sanmış. Adamın karısı eve gelmiş bir de ne görsün kocası aynaya sarılmış yatıyomuş bir hışamla kadın aynayı adamın elinden almış ve bakmış oda ağlamaya başlamış demişki senin boyun posun devrilsin herif sen beni bu paçoz bu o*ospuyla mı aldatıyosun demiş ve koşa koşa köyün muhtarına gitmiş. Muhtsr şaşırmış sakin ol kızım biye ağlıyosun ne oldu diye sormuş kadın ağlamakla beraber demiş ki kocam beni o*ospuyla bu şıllıkla aldatıyo bir de bişeye benzese kadın bari demiş muhtar eline aynayı eline almış bir şaşırmış yahu demiş kızım bu o*ospudan çok gavvata benziyo demiş 😂😂😂😂
Adamın biri pencereden atlamış ve ölmüş. Bunu gören arkadaşı da pencereden atlamış ama ölmemiş neden?
Çünkü ölenle ölünmezmiş.
- Annemi dinleseydim böyle olmazdı.
- Ne demişti ki annen?
- Dinlemedim diyorum ya mal mısın? 😂
Sesli güldüm yav
@SenKimsinAcabaaağ İnsanları güldürme gibi bir özelliğim vardır bilirsin. 😀
Bilirim aynı ben ikizlerin ortak yanı mıydı bu ne 😄😄
@SenKimsinAcabaaağ Olabilir.. :D İkizler her yerde farkını ortaya koyar. :D
Tabi ki de 😌
Bir dakika, konu ikizler ise ben de burdayım..
Evet, arkadaş da ikizler.. :D
Anam ikizler erkeği 😄 nasıl olurlar hiç bilmiyom
@SenKimsinAcabaaağ Amann amannn uzak dur. :D
Vallahamı 😅 tamam durim ben 😬😬😬
@SenKimsinAcabaaağ @PsikolojikkDeli
Ayiipp bee.. Adımız çıkmış :( Hepinizden nefret ediyorum...
Bizim de adımız çıkmış ki 😒
@SenKimsinAcabaaağ O zaman beni neden disladiniz :(
@volkankimki bende hepinizden nefret ediyorum ama canım sıkılıyor 😀 napayım mecbur.. 😀
Dışlamadık be :) kendimize de diyoruz, bir tek sana değil ki. 😐😀
Bizim kendimize dikkat etmemiz gerekir... Dışlananlarizz :D
Dışarıya karşı savunuyorum zaten bizi, kendi aramızdayken bize laf ediyorum ben sadece. 😀
Ne kadar iyi kalpliyiz dışarıya savunuyoruz içimizde neyse 😂 ben sefiyom ikizleri valla ya
@SenKimsinAcabaaağ bende seviyorum 😀
Almanya'da Almanlar yaşıyorsa, Sakarya'da sakarlar mı yaşar?
Cevap
48Cevap
ibonun sana selamı var hangi ibo?=haribo
2) En temiz meyve kirazdır.
3) Gözlerinden yaş akmasın yaşlanırsın
4) müllerin sana selamı var hangi müller?=UNLUMAMÜLLER
5) Yazın terlemek istemeyen insan nereye gider? =NOTER'e
6) bizde soğuk espri olmaz sıcak kanlıyımdır.
Pek espritüel olduğumu söyleyemem
+Adın ne?
-İlkay
+ocak mı yani?
-uff
+kızdın mı?
-evet
+Niye önceden erkek miydin
Lanet olsun ki senelerdir unutmam.. Sjdjsjsjs
Oğlumun adını mafya koydum, artık bir mafya babasıyım!
(Züürt tesellisinin espiriye dökülmüş hali) 😂😂😂😂
Söylüyorum 😂:
Sınav kolaya benziyordu ama aslında fantaydı...
+sana bir espiri patlatayım mı hııı?
_patlat bakim bidene
_ boooooommmm💣💥💣💣💥💣💥💥💥💥💣💥💥💥💣💣💥
-Dün beni dayım aradı.
+Hangi dayın?
-Depresyondayım.
-Sen nasıl bir kulsun?
-endoplazmik reti-KULUM.
+ Espri yaparsam ne olur knk?
- Ne olur?
+Espri yapmış olurum.
-...
Çok yaratıcı :D
Kötü espri istedin , al sana kötü espri za.
Sana ali nin selamı var?
Hangi ali?
Otobüs terminali.
Sana Engin’in selamı var.
-Hangi Engin?
P. zevengin 😂😂😂😂
Bir erkek sizi eve bıraktıktan sonra kapıdan girene kadar arkanızdan bakıyorsa seviyordur. gerçi götünüze de bakıyor olabilir belli olmaz
İkinci ihtimal gibi 😂
Eminim öyledir😄
Sevip sevmediğini de anlamiycaz artıkın😂
İki tane adamın biri eczaneye gitmiş sinek ilacı istemiş eczacı demiş sineginizin neyi var
Telefonlarimiz dinleniyormus iyi olmuş yorulmuslardi
Burda kilerin hepsi popona don alamaz ken calistigi 1600tl maaşla 36ay taksitli 5 binliralik tlf kullaniyor 😂😂
-odevin nerde oglum?
-ev odevi diye evde biraktim hocam 😨
😅
Adamın biri zeytin yemeye bayılıyor muş,
Yemiş,
,
,
,
,
,
Bayılmış.
adamın biri varmış... ikinci dönem kadın olmuş... :S :S :S
+ Adamın biri kitap okurken ölmüş neden
- neden
+ çünkü satır başına gelmiş 😂😂😂😂
- Gözleri kısık king kong a ne denir?
- Cing Cong.
+ Ayda kaç kitap okuyorsun?
-Dünyada okumuyorum lan ben ayda mı okuyacağım m k
bir koala diğer koalaya demiş ki ben kaçıyım sen koala 😄
Yemek yenip masa ortadayken herkes birtarafa dağıldlğında büyüklerden birinin imamı çağırı demesi Neden E masayı o kaldırsın 👻
Sana cem in selamı var
Hangi cem sevilcem o cem pappır cem
Ağrılilar ağrıli midir? Sakaryalilar çok mu sakardir? Mardinliler mar dinli midir?
-Sana soğuk bir espri yapıyım mı?
-Yap
-Geç kaldın ısındı
Ev ödevin nerde yavrum?
- Ev ödevi diye evde bıraktım hıocam
-İnek niye kuyruğunu sallıyor?
+Niye?
-Çünkü, kuyruk ineği sallıyamıyor.
Bizim en yeni şehrimiz Nevşehir 😂
Öf ne iğrençmisb:/
What is your name?
- Filiz.
What is mean?
- We are elephant. Ahaha 😂
Harika bir espri. 😏
Filizler eksilemiş. 🙈
Muazzez Abacı sahneye çıkmış ama hareket edememiş neden?
- Hatıralar sarmış dört yanını 😂😂😂😂
Espri aniden gelir ayol hadi espri yap diye bisey görmedim sjjsjs
benim adım kubat 30 Şubat koyunca 30 Şubat olursun
Kötü espri efendi adamın yaptığı herhangi bir espridir ama kötü çocuklar geğirse bile kadınlar zevkten 4 köşe olup oraya foş diye boşalır...
Bağırsak kurtları bağırsak da yaşar bagirmasakta ,😁😁😁
Adamın birisi televizyona çıkmış bir daha indirememişler. 😜🤣
oğlumun adını mevlüt koyup okula göndersem mevlüt okutmuş olurmuyum
Ceren seni çağırıyor
Hangi ceren
Penceren
😂😂😂😀😀😀
Karamiş karayemiş karadenizli Memiş memiş Memiş’ten bir kız aldım. g@tunu Siçan yemiş.😂
Adamın biri çatıdan atliycakmiş altından
bişey geçmiş alamamış ne geçmiş
vazgeçilmez geçmiş
tatlı yediğimizde tatlı konuşuyorsak mantı yediğimizde mantıklı konuşabiliriz
En kaslı ilyas kim?
Kasilyas
Gözünün üstündeki şey ne? Kaş..
ben kamyon sürdüm leonardo da vinci.
seni nerden takip etmişim ya dur bu espriden sonra çıkartırım ben :D
Üffff bu neydi beeeee sjsjsjs
Şu adamın biri kimse senelerdir soğuk espiriden çekmediği kalmadı ajshsjah
Seven unutmaz oğlum, eight unutur.
Çekirgeyi salıverdim, çarşamba geri aldım. :/ 😐
Senin aşkın yalanmış bana yalanmamışı lazım🙈
Dinozorlar ben zorlamam :/
Adamın biri varmış, ikinci dönem düzeltmiş.
Ahaha igrencc😂
Ğağağa 😂😂 ne bekliyodun 😂😂
😂😂😂
Yeni yapılmış resimlere ne denir?
'Nev'resim 😈
Dünya dönermiş ayda köfte
+Dondum
-Bende atlettim
Ava giden avlanır, Eve giden evlenir.
hehhe
bir adam ucmus hemde 0 7
Geçen gün şoka girdim, bimden çıktım.
-Cerenin slmı var
+Hangi Ceren
-Tenceren
Tavşan dağa s*kini sürtmüş dağı s*iktim demiş.
Kış aylarında dışarıda car (araba) yağar
Kötü espiri yapamam çünkü kötü değilim.
of bee
@profesyonel_üzgün şşşş sessiz ol😄
Adamın biri gülmüş saksıya koymuşlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar