Adana'da Kızına Tecavüz ettiği gerekçesiyle öldürülen 16 yaşındaki çocuğun, masum çıkması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Burda soru olarak da sorulmuştu ben bu işte bir iş var bu olaya inanmıyorum kız isteğiyle yapmıştır veya iftira atıyordur dediğimde , çoğu kız beni eksiledi Çok kötüsün zihniyetsiz falan neden bu kadar önyargılısınız tecavüz duyunca beyniniz donuyor toplum olarak linç etmeyi ne kadar çok seviyorsunuz bir düşünün işin aslı ne olabilir diye hemen idam edip asıp biçiyorsunuz masum insanları, kadının iftirası çok pistir arkadaşlar o yüzden idam cezası kolay çıkmıyor, benim dediğim şey'de çıktı
DNA sonucu geldi kız başkasından hamileymiş şüpheler babası yönünde veya başkası ama kız kiminle birlikte olduysa söylemiyormuş.
Olan masum çocuğa oldu.
Kadınların iftirasından nasıl kurtulunur mesela bir kadın bana beni taciz ettin derse mahkemeye verse ben bunu nasıl kanıtlıcam hapis mi yatıcam boş yere
Kız ifadesini değiştirmiş birde çocuk öldükten sonra yapılır mı bu?
Adana'da Kızına Tecavüz ettiği gerekçesiyle öldürülen 16 yaşındaki çocuğun, masum çıkması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Adana'da Kızına Tecavüz ettiği gerekçesiyle öldürülen 16 yaşındaki çocuğun, masum çıkması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla