Türkiye neden Kıbrıs'ın hepsini almadı?

Türkiye neden Kıbrıs'ın hepsini almadı Sizce? Neden %37 aldı %60 Rum kesimine bıraktı o zaman çok güzel bir fırsat vardı.. şimdi artık istesekte olmaz.
Türkiye neden Kıbrıs'ın hepsini almadı??
Türkiye neden Kıbrıs'ın hepsini almadı?
Cevapla