Kadıköy'de taksiye binip, Sabiha Gökçen Havalimanı'na gitmek isteyen bir turist, taksici sayesinde İstanbul turu yaptıktan sonra Havalimanı'na varmış fakat, uçağı kaçırmış. Şikayetçi olması üzerine; taksici 10 yıl hapis istemiyle yargılanıyor. Geçenlerde bende Kadıköy'de bir taksiye bindim ve gideceğim yeri söyledim. Yaklaşık 1saat sürdü. Otobanları, köprüleri atlattıktan sonra, gideceğim yere vardım ve ne kadar uzakmış diye söyleniyordum. Dönüşte birinin yönlendirmesi ile minibüs'e binme kararı aldım ve bir de ne göreyim; minibüse binmem ve inmem arasında sadece 5 dakika vardı :// Aslında çok yakın bir yermiş, yürüsem bile olurmuş asdfg
Taksicinin bilerek yolu uzatması "nitelikli dolandırıcılık" sayılıyor! Yolu uzatan taksiciden şikayetçi olur musunuz?
Doğma büyüme İstanbul'da yaşayan biriyim Atatürk Havaalanından arkadaşımla taksiye bindim Zeytinburnu'na gidecektik bilmiyoruz dedim oysa sokak sokak bilirim neredeyse 😃 bilenler daha iyi anlayacak e5'den gidiyoruz Şirinevler'den Bahçelievler yoluna girdi Haznedar'a çıktık oradan minibüs yolu ile Bakırköy sahile indik sahilden Zeytinburnu 😃😃😃 normalde Havaalanından Zeytinburnu 20 lira yazıyor sahilden de gitse e5:den gitse aynı gezdiğimiz de 52 lira yazdı 😃😃😃 inerken adama 20 lira verdim gezdirdiği yerleri söyledim.
saçmalıklar diyarı resmen. taksici yolu uzattı 86 tl yerine 380 tl aldı diye 10 yıl istenir, tecavüze uğramamak için bıçak çeken kadına 5 yıl istenir, telefon dolandırıcıları tutuksuz yargılanmak üzere serbest kalır, kadını öldürmek isteyenden dolayı kadın koruma talep eder bürokrasiden koruma yetişene kadar kadın öldürülür fakat suçluyu linç etmesinler diye polis suçluyu canıyla başıyla korur :D
Dünyada tezat denen şey Türkiyede yaşamın kendisi yinede seviyoruz gariplikleriyle bile :D
Beni de dolandırmaya kalktı işim gereği istanbulu iyi biliyorum taksiciye açık açık dedim beni dolandırmaya çalıştığının farkındayım gideceğim nokta burdan 15 dk lık yol gideceğim yere en kestirme yoldan götür beni yoksa polisi arıyıp şikayetci olucam senden dedim 75 lira yazıyordu söylediğimde 35 lira aldı inerken taksicilerde az çakal değiller sonra ekmeğimizle oynuyorsunuz diye başka firmaları boykot ederler az bile yapıyorlar size
İşte helalinden kazanmak yerine haramı seçiyorlar. Bu düpedüz haram kazançtır ! Allah akıl fikir versin böyle insanlara. Yakın mesafe götürmezler, ama iş çakallığa geldi mi ondan alaları olmuyor.
Ben kozyatağından ataşehire gidecektim yolu biliyorum bindim şuradan buradan git diyorum trafik var diyo beni bu yola soktun beni bıralsaydın ben başka yoldan gidersşm falan başka yol mu var dolandıracağını sanıyo tek yön yol mecburen gidecek dedim istiyosan ineyim ben işin bu sen bilirsn götürdü bir sürü konuştu taksicileri hiç sevmiyorum normalde de kural tanımıyolar kırmıxı ışıkta geçenden tut her haltınyapıyolar bir gin birini dövücem sonunda 😅
Yabanci oldugunu anladiklari an giydiriyorlar.. sen de akillilik edip navigasyondan once mesafeye bakicaksin.. ve mumkunse OTOBANDAN GITME XXX YOLU KULLAN DAHA RAHAT GIDERSIN gibi cumleler kuracaksin ki BU ADAM BILIYOR BURALARI KANDIRAMAM imaji yaratabilesin
10 yıl ne yaaaa Boyle adalet sisteminin içine edeyim ben! Tacize tecavüze o kadar yıl veriyorlar taaa a... k... böyle sistemin. Böyle insanlara 10 yıl vereceğine 10 bin 20 bin para cezası versen kâfi.
İstanbul'da gideceğiniz yeri bilmeniz gerekiyor ayrıca gideceğiniz yeri bilmiyorum gibi şeyler belli edilmemeli. Ben de sabah haberlerde izledim bunu bildiğin dolandırıcı, insan hakkına giriyor ve haram para kazanıyor.
Şikayetci olunmali elbette.. Bölgeye yabanci isen eger tamam onlar icin tokatlanacak keriz durumundasin.. Malesef taksicilerde bu cok yaygın.. Özellikle gelen turistleri insan olarak degilde dolar olarak goruyorlar.
Yıl olmuş 2018 gprs üzerinden bakmak varken taksi zaten bellidir yerleri. Bende bindim göztepe den adam beklediğimden ucuz para oldu ve kısa sürede indim
Ben biliyorum İstanbul ‘u yapamazlar bana ama yabancı misafirlerim gelindiğinde yolu uzatan ahlaksız taksiciler var hala. Kaliteli taksicileri tenzih ederim 🙏
Öyle bişe olsa şikayetci olurdum ama bir taksi kullanıyorum ordanda ne kadar ücret ortalaması mevcut 1dk da bakıyorum eger bir sorun yaşarsam direk şikayet ederdim
İstanbul taksicilerinin bir kaçtanesi değil %90 ı böyle nerde çakal it kopuk varsa taksici adam taksiye çıkıyor kafası güzel. Korsana karşı çıkmadan önce içlerindeki pislikleri temizlesinler. Taksimden Kuruçeşme’ye Ortaköy’e 60 lira verdim
Bende avcılarda denk gelmistim navigasyon actim dedim sagdan gitmemiz lazim falan adam dedi yok daha ilerden 2 kez sağ yaptı tabi neyseki çok fazla uzatmamisti ama dolandiricilik tabi
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Taksicinin bilerek yolu uzatması "nitelikli dolandırıcılık" sayılıyor! Yolu uzatan taksiciden şikayetçi olur musunuz?
En İyi Cevaplar