Taksicinin bilerek yolu uzatması "nitelikli dolandırıcılık" sayılıyor! Yolu uzatan taksiciden şikayetçi olur musunuz?

Kadıköy'de taksiye binip, Sabiha Gökçen Havalimanı'na gitmek isteyen bir turist, taksici sayesinde İstanbul turu yaptıktan sonra Havalimanı'na varmış fakat, uçağı kaçırmış. Şikayetçi olması üzerine; taksici 10 yıl hapis istemiyle yargılanıyor.
Taksicinin bilerek yolu uzatması ''nitelikli dolandırıcılık'' sayılıyor! Yolu uzatan taksiciden şikayetçi olur musunuz?
Geçenlerde bende Kadıköy'de bir taksiye bindim ve gideceğim yeri söyledim. Yaklaşık 1saat sürdü. Otobanları, köprüleri atlattıktan sonra, gideceğim yere vardım ve ne kadar uzakmış diye söyleniyordum. Dönüşte birinin yönlendirmesi ile minibüs'e binme kararı aldım ve bir de ne göreyim; minibüse binmem ve inmem arasında sadece 5 dakika vardı :// Aslında çok yakın bir yermiş, yürüsem bile olurmuş asdfg
Taksicinin bilerek yolu uzatması "nitelikli dolandırıcılık" sayılıyor! Yolu uzatan taksiciden şikayetçi olur musunuz?
Cevapla