Yeşilay'ın IOGT üye olması hakkında ne düşünüyorsunuz ?

Yeşilay'ı araştırırken 2006 yılında IOGT'e üye olduğunu farkettim. Nedir bu IOGT diye biraz araştırayım dedim kuruluş tarihi resmi olarak 1991 fakat temelleri 1850 lere kadar gidiyor. IOGT açılımı " International Organisation of Good Templars " yani " Uluslararası Şövalyelerin Uluslararası Organizasyonu " biraz daha araştırırken vikipedide bir cümle dikkati mi çekti " The IOGT originated as one of a number of fraternal organizations for temperance or total abstinence founded in the 19th century and with a structure modeled on Freemasonry, using similar ritual and regalia." Masonluk üzerine kurulmuş bir örgütmüş yani IOGT
Yeşilay'ın IOGT üye  olması  hakkında ne düşünüyorsunuz  ?
buda IOGT üyelik sertifikası ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Yeşilay'ın IOGT üye olması hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Cevapla