MESCİD-İ AKSA DİYE NEDEN KUBBETÜ-S SAHRA PAYLAŞILIYOR?

MESCİD-İ AKSA DİYE NEDEN KUBBETÜ-S SAHRA PAYLAŞILIYOR?


Malum Amerika'nın Kudüs'ü başkent olarak kabul etmesi sonrasında tüm sosyal medya hesaplarında MESCİD-İ AKSA fotoğrafları paylaşılıyor. Fakat olay şu ki haber siteleri de dahil herkes Mescid-i Aksa diye Kubbetü's Sahra'nın resmini paylaşıyor. Google'a aratınca  da ilk sıralarda aynı şekilde Kubbetü's Sahra çıkıyor. Benim merak ettiğim senelerdir üzerine düştüğümüz Mescid-i Aksa'yı neden tanımadığımız. Bununla alakalı araştırma yapınca bir sürü teori olduğunu gördüm fakat hiçbiri tam olarak mantığıma uymadı. Peki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
MESCİD-İ AKSA DİYE NEDEN KUBBETÜ-S SAHRA PAYLAŞILIYOR?
Cevapla