Olay Barkod numarası Barkod numarasındaki ilk 3 rakam hangı ulkenın malı oldugunu gosterır İsrailin Barkodu 7/29 Şimdi İsrailin kodu bu olduguna gore İsrail Barkodlu olan mallar bunlar;
Hangi ürünün İsrail malı oldugunu nasıl anlaşıldıgını bılıyormuydunuz?
Asıl sen akıllı ol tabiki işe yarıyor belliki haberlerden pek bir bilgin yok şimdiden ne kadar zarar etmişler sen biliyon mu sadece arla süt şirketinden 1.3 Milyar zarar etmişler son zamanlarda ürünleri neden bu kadar indirime düştü sanıyorsun çünkü boykot işe yarıyor sende bu düşünceden çık ve boykota katıl herşeyden önce niyetimiz belli almazsan ölmezsin alırsan ölürler bebekler çocuklar anneler
böyle cumleler kullanarak onların zarar görmesine mâni olamazsın.. öyle ciddi zararları var ki şu an turkiyede. kudursalarda , kudursanda böyle devam edeceğiz.. taki diz cokene kadar.. bizim bi davamız var en azından insanlık için.. sen ne halta yaradığını soyle.. boş yorum yapmaktan baska
Aynen öyle üzülecek hatta kahrolacak o suçsuz günahsız bebeklerin ölümünde payınız olmayacak en azından böyle düşünürseniz ürünleri alıp onlara destek olmayınca da en azından bi katkınız olur bu şekil düşünceyle zor
sen ne canım ve cahil bir varlıksın ya. Dinsiz misin Allahsız mısın? pirinç tanesi kadar beyininle böyle yaşamaya devam et. ONLARIN BÜTÇESİNE 5 KURUŞ DAHİ PARAN GEÇİYORSA BU KUL HAKKIDIR ALLAH HESABINI SORACAK. HERKES SENİN GİBİ DÜŞÜNMESE NE OLUR DÜŞÜNDÜN MÜ HİÇ? HİÇBİR ŞEY YAPAMIYORSAN BUNU YAP. 10 KURUŞ DAHİ KATKIDA BULUNMA ÖLMEZSİN KÜÇÜK İNSAN.
akıllı ol tabiki işe yarıyor belliki haberlerden pek bir bilgin yok şimdiden ne kadar zarar etmişler sen biliyon mu sadece arla süt şirketinden 1.3 Milyar zarar etmişler son zamanlarda ürünleri neden bu kadar indirime düştü sanıyorsun çünkü boykot işe yarıyor sende bu düşünceden çık ve boykota katıl herşeyden önce niyetimiz belli almazsan ölmezsin alırsan ölürler bebekler çocuklar anneler
akıllı ol tabiki işe yarıyor belliki haberlerden pek bir bilgin yok şimdiden ne kadar zarar etmişler sen biliyon mu sadece arla süt şirketinden 1.3 Milyar zarar etmişler son zamanlarda ürünleri neden bu kadar indirime düştü sanıyorsun çünkü boykot işe yarıyor sende bu düşünceden çık ve boykota katıl herşeyden önce niyetimiz belli almazsan ölmezsin alırsan ölürler bebekler çocuklar anneler
bakin sirf suraya yorum yapmak icin actim bu hesabi siz ne gerizekali aptal insanlarsiniz onlarda cok uzulurdu nolucak yani istediklerimizide mi alamayalim lan siz gerizekali misiniz orda muslumanlara eziyet gosteriliyor diye kiz burda bilgilemdirme yapmis hala aptal aptal konusuyorsunuz nasi muslumansiniz lan siz
sen ne canım ve cahil bir varlıksın ya. Dinsiz misin Allahsız mısın? pirinç tanesi kadar beyininle böyle yaşamaya devam et. ONLARIN BÜTÇESİNE 5 KURUŞ DAHİ PARAN GEÇİYORSA BU KUL HAKKIDIR ALLAH HESABINI SORACAK. HERKES SENİN GİBİ DÜŞÜNMESE NE OLUR DÜŞÜNDÜN MÜ HİÇ? HİÇBİR ŞEY YAPAMIYORSAN BUNU YAP. 10 KURUŞ DAHİ KATKIDA BULUNMA ÖLMEZSİN KÜÇÜK İNSAN.
Yahu değilll 😊 hiç bir alakası yok. Gucci italyan malı adidas puma alman malı adamlar yahudileri katletmiş alırlar mı yahudi sermayesi 😊 araştırmadan bilgilendirme insanları bacım. Bu markaların çoğu amerikan alman fransız italyan markası.
Ayakkabılarn içine bak hepsinde vietnam çin endonezya yazar almanlar gider orada üretir israil ne alaka. Sadece ortaklık payları var firmalarda. Mesela lays amerikalı yahudilern ama ortak. bir . sür örnek var. Sen hiç made in israil yazan bir ürün gördn mü hayatında?
Bende onu diyorm ya sen diyosn ki israil üretiyor israil üretmez. Parasını alır sadece. Böyle dersen doğrularım. Ama bu markaların çoğu israile pay vermiyor buna eminim. 😊
En İyi Cevaplar