Dünya Kız Çocukları Günü'nde, babalarının piremsesleri iyi ki kız olarak doğmuşum diyor mu? Beyler pişman mısınız?

Kız çocuğu olmak bazen çok güzel bir şey :) Mesela bir tanıdığımız vardı, iki erkek çocuğun peşine kızı olmuştu. Anladım ki yıllardır evde 2 ayıyla yaşıyormuşum demişti :D

Dünya Kız Çocukları Günü'nde, babalarının piremsesleri iyi ki kız olarak doğmuşum diyor mu? Beyler pişman mısınız?

Beyler keşke biz de kız evlat olsaydım diyor musunuz ara sıra da olsa? :D
Dünya Kız Çocukları Günü'nde, babalarının piremsesleri iyi ki kız olarak doğmuşum diyor mu? Beyler pişman mısınız?
Cevapla