Kız çocuğu olmak bazen çok güzel bir şey :) Mesela bir tanıdığımız vardı, iki erkek çocuğun peşine kızı olmuştu. Anladım ki yıllardır evde 2 ayıyla yaşıyormuşum demişti :D
Beyler keşke biz de kız evlat olsaydım diyor musunuz ara sıra da olsa? :D
Dünya Kız Çocukları Günü'nde, babalarının piremsesleri iyi ki kız olarak doğmuşum diyor mu? Beyler pişman mısınız?
Demiyorum keşke erkek olsaymışım haklarımız kısıtlı hakkımızı aramaya çalıştığımızda feminazi ilan ediliyoruz yolda rahat rahat yürüyemiyoruz her zaman usturuplu giyinirim ona ragmen koca koca amcalar bile dükkan önlerine oturmuş bakıyorlar görüyorum sadece bana da değil her genç kıza artık iğreniyorum ya
6 kızkardeşiz bir tanede erkek kardesimiz var. Babam her birimizi ayrı ayrı sever.1 oğlu olmasına rağmen hiçbir zaman bizden üstün tutmadı.. Her zaman dünyanın en şanslı adamıyım 6 tane prensesim var der. Asıl biz çok şanslıyız iyiki böyle müthiş bir babamız var. İyiki 'baba gibi babamız' var...
Eğer kız evladını Allahu alemin istediği gibi yetiştirirse anne ve baba, ALLAHIN istediği gibi yetişmiş bir kız çocuğu anne ve babayı cennete sokmaya yeter. Rabbim isteyen herkese hayırlı kız evlat nasip etsin. Büyütmesi ve yetiştirmesi, hem dinen hem ahlaken erkeklere göre daha zordur ama mükafatı daha fazladır kız çocuklarının.
Hii bizimkiler de kiz cocugu icin dualar esip kiz cocugu dansi yapiyorlardi fsgsgs yani burada ki bizimkiler akrabalarimiz. Yoksa asil bizmkilerin kizi var zaten. Oyle piremses falanda buyumedim yani
Ben zorluklarına bakıyorum ablacım, hayatta olmak istemezdim kız. :D Ama sizler cansınız yani, bu dünya erkeklerle hiç çekilmezdi. Dünyanın kibarlık, naiflik seviyesini koruyorsunuz. :D
Başlık ilgi çekecek kurukan cümleden, neredeyse hiç bir şey anlanmıyor. Ne diyorsun ugly.. Soruyu benim IQ ya indirebilir misin? Ben de cevaplamak istiyorum.
Hahaha babalar kız cocuklarinı daha cok sever erkek adamın erkek cocugu olur cogu erkekde yok cocuk ayırt edilmez ıkısını aynı olcude seversın ama kızlar daha tatlı
Hic halam yok. cocugum olursa onun da halasi olnyack. kizim olsun isterim. bari torunlarimin halasi olsun 😀tabi ilk istegim saglikli olmasi cjnsiyet onemsiz
Erkek olduğum için pişman değilim malum memlekette erkek kalmadı çoğu yumuşadı. Kız çocuğum olmasını çok istiyorum ki tüm babalar görsün kız evlat nasıl yetiştiriliyor.😎
Pardon Askerlik Vatan görevi onu mu söylüyorsun istiyorsan onu da yapma? Nerede evine bakan çalışan siz? Bizde çalışıyoruz ev geçindiriyoruz daha evde oturan kadın mı kaldı?
En İyi Cevaplar