Çocuklar var oyuncak için ağlar, yemek seçer yemezler. Çocuklar var anne babalarını gözü önünde katledilir, yiyecek tek lokma bulamazlar. Çocuklar var düşlerinden vurulurlar ! Onların hayal dünyasında süper kahramanlar yok mu? Gelip onları kurtarmasını beklediği? Dünyanın acımasızlığından habersiz ne olduğunu anlayamadan birileri onları incitiyor ! Ülkemizde olsun, Arakanda olsun dünyanın neresinde olursa olsun. Dil din ırk demeden sadece elinizi vicdanınıza koyun. Bana dokunmayan yılan bin yaşasın diyebilir misiniz? Çocuk zulmüne dur diyelim !! Yoksa bunun hesabını veremeyiz Allah'a
Çocuklara yapılan zulüm hakkında birşey söyleyecek olsanız ve bunu tüm dünya duysa, ne söylerdiniz?
Lan Şerefsizler!! Sizin hiç vicdanınız yok mu? Sizde bir ara çocuktunuz. Ne oldu da bu kadar zulüm ediyorsunuz? Para için mi? Şöhret/ Baba olmak mı? Bunlar için mi yapıyorsunuz yoksa sadece şerefsiz, pis, ahlaksız ve karektersiz olduğunuz için mi? Siz bu dünyanın vicdanını sızlatıyorsunuz yaptıklarınızla ve yapmadıklarınızla. Siz zulüm etmeye devam edin, sonunda hepimiz öleceğiz ama şunu bilin ölüm sizi bulana kadar size bu Dünyada rahat YOK!!! Para mı istiyorsunuz? Gelin Para verim ama çocuklara dokunmayacaksınız. Sadece çocuklara değil kadınlara da DOKUNMAYACAKSINIZ. Gidin Adalete teslim olun ya da kendinizi öldürün, yoksa sizin gibilerini görersem dayanamıyorum direkt saldırıyorum. CEHENNEM SİZİN GİBİLER İÇİN YAŞASIN!! ALLAH büyük diğer tarafta yaptıklarınızın ve yapmadıklarınızın cezası ağır olur!!! VESSELAM
Çocuğunun yokluğunda tut onca kanı dökülmüş çocuğun YASINI. Unut çocukluğunda gördüğün onca ilginin ASLINI. Sana kalsa çocugun icin dünyaları YAKARSIN. Tüm olanlar sanatmış gibi neden ağzın açık BAKARSIN.
BİR ZAMANLAR SENDE ÇOCUKTUN EY NESLİNİN KÖRPE ÇOCUĞU.
çocuklara ezıyet edenler sız çocuk değıl mıydınız geçmışte o halde neden ıçınızdekı ıçımızdekı çocukları öldürmekte parçalamakta tecavüz etmekte hırsızlığa zorlamakta neden ama neden ısrar edıyorsunuz. dılerım sızınde çocuklarınız aynı muameleyı görür dıyeceğım ama utanırım. dıyemem
Allah görüyor bacım keşke elimizden bir şey gelse biz daha kendi ülkemizde çocukları koruyamıyoruz şu an hapishanelerde 600 den fazla çocuk yatıyormuş geçen okumuştum
En İyi Cevaplar