HEm maas hemde ordududa 2 sene kaldıktan sonra Vatandaslıkta verıyorlar bende bu fırsatı kacırmayım dıyorumçNasıl orduya katılınıyor bılen var mı



Türk vatandaşlığından derhal çık onlara git bayrağını öp alırlar ha unutmadan abd bayrağını opene para veriyorlar.
resmen yeni çeri sistemini hatırlattı bana..
Cevap
6Cevap
Üc sene sonra seni Vatandas yapiyorlar.
Yalanın batsın senin!!
kendi ülken için savaşş
Allah korusun
neye allah korusun
Abd ordusu deccalin ordusudur
Teşekkürler
Ne işim var orda
daha kolay terorıst öldürürsün
Ben de istiyorum onu
Tam yerin :p
@KötülüğüNYükselişi nasıl alırlar ki
Bilmiyorum soranla bağlantı kur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar