
Günümüz kızları Feminizm'i çok ama çok yalnış anlıyor.. Bunu 4 kelime ile özeteye bilirmisiniz.

feministler kadın erkek eşitliğini savunur. tabii ki haklar açısından eşitlik.
feministler erkek düşmanı değildir. yeri geldiğinde erkekleri de savunurlar. örneklerini de verebilirim.
feministler evde kalmış çirkin kadınlar değildir. eğer araştırırsanız birçok ünlünün de feminist olduğunu görürsünüz.
feministler kadını erkeklerden üstün veya en iyi olduğunu savunmaz. başta da dediğim gibi eşitlik istiyoruz.
toplumun rahatı için feminizmin şart olduğunu düşünüyorum. kendini feminist sanan bazıları var ki onlar feminizmi kötü gösteriyolar. erkek düşmanlığıymış veya sadece seksin rahatlığı için feminizm varmış gibi... gerçek feministlerin de onlardan haberi var. pek hoşlandığımız da söylenemez zaten.
gerçek feminizmi ondan bundan duyarak değil de araştırarak öğrenebilirsiniz.
Bunu bana sen mi söylüyorsun? :D
Daha sorumu bile doğru dürüst okuyamamışsın. Ben de biliyorum Feminizm'in Erkek Kadın eşitliliğini savunduğunu ve zaten bunu belirterek ^Günümüz Feministlerini^ söyledim. Günümüz feministleri Feminizm'i çok yalnış anlayarak Kadın erkek den üstündür hüloğğ şeklin de ilerler ve ellerine geçen her fırsatta erkekleri yerin dibine sokarlar. Bir daha ki, sefere yorum kısmına direk atlamak yerine hakkında kısmını okumayı deneye bilirsiniz.
bu lafları sana söylemedim ki. burda feminizmi çok yanlış bilenler var karşılaştım da. eğer soruyu görürlerse gerçekleri okusunlar diye yazdım. farkındaysan ''siz'' diyerek yazdım hepsini. benim sinirim onlara.. yoksa senin sorulardaki yorumlarından bilyorum feminist olduğunu :D
Aldatılmış, kazık yemiş, ilgi çekmeye çalışan herşeyi en basite indirgemiş insan topluluğudur. Sürekli feminist olduklarını iddia edip her erkeğe en yüksek seviyede samimiyet ilgi ve alakayla yaklaşırar bu arada da savundukları kendi haklarını ezerler bence
Femenizmin ne kadar ici bos, zehirli bir akim oldugu ile ilgili bir ornek yazayim:
Hani Feministler gore kadin ve erkek esitti ve hic bir cinse yapilan haksizliga tahammulleri yoktu. Feministler erkege yapilan haksizligi gerçekten savunsalardi gecen gun oldurulen, bir kadin tarafindan oldurulen Vatan Sasmaz icin ortaligi ayaga kaldirirlardi. Samimi degilsiniz , yalancısıniz bre feministler. Sizin adalet anlayisiniz buysa batsin o adaletiniz. Nokta.
Feminizm normaldekadın erkek eşitliğidir. Bunu bilir, bunu söylerim.
Normal de öyledir ama günümüz kadınları olayı daha çok şu şekil de anlıyor.
https://i.hizliresim.com/XXQnJo.jpg
Aynen öyle.
Ama günümüz kadınları bunun tam tersini anlıyor :D
Cevap
3Cevap
Biraz saçma olmuş foto ama abartmadıkları sürece feminist olmalarında problem yok
feminizm kadınların haklarını tanıyarak bu hakların korunması amacıyla eşitsizlikleri ortadan kaldırılması için verilen mücadeledir.
feminizm temek hedefleri; tacizin ve tecavüzün engellenmesinden, eğitim, iş, çocuk bakımı gibi konularda eşit haklara sahip olmaktan, kadın sağlığı konusunda ilerlemeleri ve hatta lezbiyen haklarına kadar uzanır.
Aynen öyle ama konumuz bu değil. Konumuz sorunun taa başlık kısmında da belirtiğim gibi günümüz feministleri Feminizm'i yalnış anlayarak kadının erkekten üstün olduğunu sanıyorlar. İşte o tür çakma feministleri 4 kelime de özetlemenizi istedim sadece.
Ben karşılaşmadım öyleleri ile tam tersi feminizm cinsiyetlerin tüm yaşam alanlarında yani ekonomik, sosyal ve politik alanlarda gerçek bir eşitliğe sahip olmaları ve ataerki yapıya karşı tek çatı altında birleşmesi için vardır. kimsenin kimseden üstünlüğü yoktur. feminizm adı altında herhangi bir cinsiyeti üstün gören kişi ve kişilere gerçek feminizm anlatabiliriz
Asıl erkekler yanlış anlıyor.
Feminis demek kadın ve erkek eşitliğini savunur.
Eğer kadına haksızlık yapılırsa kadını savurunur
Erkeğe yapılırsa erkeği savunur.
Bizim ülke de kadına yapılıyor malesef
Sadece sizin ülke de değil Amerika da yaşıyorum ve burada bile Feminizm'i yalnış anlayan bir sürü kadın var. Ama ne tesadüf ki, Feminizm'i yalnış anlayan kitle Genellikle kadınlar dan oluşuyor. Ee haliyle erkekler kadınlara her ne kadar Feminizm'in erkek = kadın eşitliliğini anlattığını söylese de kadınların erkeklere olan gereksiz kini sayesin de güvenmiyorlar ve kendi bildikleri yola gidiyorlar.
gunumuzun feministleri yeni yetmeler ve özentilerdir baska bse bilmiyorum
Burnu havada kendini beğenmiş kendi havası kendine gecen zavallı yalnız yaratıklar 😀
aynen bir nevi modaya ayak uydurmak gbi
Beceremiyorlarki onuda 😀
Resme kahkaha attım 😄😄 eyvallah hocam
ne mutlu feminist olana
Saçmalama
özetleyemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar