siz ne düşünüyorsunuz, olumsuz fikri olan var mı?

Gayet güzel, destekliyorum.
Saçma, kapalılık kapalılık yanlış
saçma, bukadar açık giyinmek yanlış
banane yaa
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

aşırı açık giyinen ya da aşırı kapalı olan biri sevgilim olmayacağı için beni ırgalamaz.
Kadınların giyimine kadından çok herkes karışıyor.
bazı ailelerde böyle olabilir ama sonuçta din alimlerinin çoğu erkek. Hep onlar kadını yönetmeye çalışıyor.
Cevap
1Cevap
desteklemiyorum, çok saçma ❌❌
@kafka1917 diyeceğim tek şey Allah (cc) ın bana emrettiği gibi giyinirim gerisi yalan
cok beğendim helal olsun 😊👏👏
Destekliyorum
kesinlikle
destekliyorum.
Çok hoş..
Helal bee 💪🏼
Bravo!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar