Ben Amerıkada yasamak ıstıyorum Green card'tan baska hangı yolla gıdılıyor?

Bıktım bu ulkenın egıtım sıstemınde gıderım amerıkaya saatı 30 dolar part tıme ucretı olan ulkede kral gıbı yasarım

baslarım akp yede chp yede
Ben Amerıkada yasamak ıstıyorum Green card'tan baska hangı yolla gıdılıyor ?



Ben Amerıkada yasamak ıstıyorum Green card'tan baska hangı yolla gıdılıyor?
Cevapla