ruslar mi dost. rusyada abd binlardan dost filan olmaz herkes menfaatin pesinde rislarla hele hic olmaz ruslarla. bizim cok husumetimiz var. azeriler olsun ermenilere verdikleri destek olsun pkk ya kurtlere verdikleri destek olsun rusya ile anlasanadigim cok konu var ikiside seytan ikisi ilede dengeli gitmeliyiz biri ile cok yakinlastinmi olmaz
*2 defa ruslar kasıtlı fırat kalkanı operasyonunda birliklerimizi vurdu * 4-5 yıl once sılahsız F5 uçağımız akdenızde rus hava savunma sıstemi tarafından düşürüldü 2 pilot şehit *butun ihracata ambargo nerdeyse *ypg ile işbirliği guney gdoğuda amerika şimdi de rusya ile komşu olduk
Rusya da bizim dostumuz değil. Putin zeki bir lider, ABD ile Türkiye'nin arasını açmaya çalışıyor. Rusya da Emperyalist bir kuvvet. O da kendi amaçları doğrultusunda sömürü ve yeraltı kaynağı arıyor. Baksana hem YPG'yi destekliyor hem Esad'ı...
Bu kadar basit düşünme. Şu an ortadoğu paylaşılıyor. Türkiye Suriye'de Esede müdahale edilmesini isterken Rusya bunu istemiyor. Türkiye Amerika gibi büyük bir gücü görmezden gelip bu suriye bataklığında tek piyon olamaz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Beyni olmayan zavallı kızcağız sana şöyle izah edeyim, kullandığın savaş uçakları abd malı yani yazılımları abdye ait. Rusyayla bir olup abdye kafa tutarsan o abd ne yapat az çok tahmin edebiliyorsundur umarım :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
bak halen anlmaıyorlar Türkün tek dostu türktür. yazın bunu rlin gavuru degildir.
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
oyle bır sey yok herkesın dostu olması lazım yoksa gelısemessın bıkere
En İyi Cevaplar