Anne yarısı teyze değil abladır! Bu güzel fırsatı değerlendirip onları mutlu etmek için neler yapabiliriz? Sizin ablanız nelerden hoşlanır?
#24HaziranDünyaAblalarGünü


ablamı severim 42 yaşında yanlız çöptanlık yapması kızıyorum durmadan kız gösterip duruyor telefondan evlenmicemi diye kızıyor annem den çok abalam karışıyor
teyze değilmi lan anne yarısı seni kandırmışlar kanka
Ben ablayim zaten. :/ Bunu kardeşime sormak lazım 😄 Vicdansız hiç mutlu etmek gibi bir çabası yok. Olmasın sorun değil de kıymetimi bilmiyor. 😣
ya benim öz ablam değil üvey ablam var iyi ki de var ♥ bilmiyodum bugün böyle bir gün olduğunu hemen kutlayım bari :D
Cevap
10Cevap
Iki tane erkek kardeşim var ve pislikler ablalar günümü kutlama di intikam almaliyimmmmmmm 😠😠😠😡😠😡😡😠😡😠😡
(Tövbe daha yeni haberim oluyor 😂😂😂)
Oha bugün ablalar günü mü 😍 Hemen evde kutsal gün ilan ediyorum 😂
Ablam yok. Tüm ablaların geçmiş ablalar günü kutlu olsun
Ablanın sözünü dinlesinler başka bir şey istemem :)
Bunun içinde özel birşey yapmaya gerek yok yani abartmayın
Abiler günü var mıdır acaba abiler günü de Babaların yarısı oluyor değil mi ama benim ablam yok abim de yok tek çocuğum ben
Ablalar günüm kutlu olsun. 😘😘😘
Elimden geldiğince ediyorum
Bugün benim hem doğum günüm hem de bir ablayım. 😄
Evden ayrilsam çok mutlu olur 😂
Ablam yok , abim yok :(
her dakika özel olduğunu hissettiriyorum zaten..
bunu benimkine okutmam lazım 😑
Kardesim kutlamadi hic hemen soyluyorum
Kardeşler günü için örgütlenelim
Iki kardeşim var ikiside kutlamadj bee
abiler günü de olsun tam olsun
Ne varsa bu kadınlara var
Böyle bir gün mü varmış 😂😂😂
Köle gibi çalıştırıyorum kardeşimi hdjdjs
Tesekkurler.
Ablam yok
senin de
Hak etmiyor
Dayı hayırdır
ablam yok.
Gıcıklık yaparız her zaman ki gibi
Sağol canim
Ablam yok.
Ablam yok malesef 😐
sağoll
Ne alaka lan
Abla değilim malesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar