Hazırlıkta kalınca yatay geçiş yapabilir miyim? yardım?

arkadaşlar hazırlıkta kaldım merkezi yerleştirme puanımla yatay geçiş yapabilirmiyim. ya internetten bakıyorum üniversitelerin şartlarına biri demiş ki ; hazırlık sınıfı veya eşdeğer yabancı dil sınavlarından başarı belgesi getirilmeli demiş. e ben şimdi hazırlıkta kaldım yatay geçiş yapamayacak mıyım başka üniye türkçe eğitim için. özelde okuyorum öyle kaldım.
Hazırlıkta kalınca yatay geçiş yapabilir miyim? yardım?
Cevapla