Oyuncuların çok çok yüksek rakamlar kazanması normal mi sizce?

93 doğumlu sanatçıların bile lüks semtlerde lüks villaları var iken insanlar normal bir evi bile 40 yaşından sonra alabiliyor. Adil mi bu şimdi?
Oyuncuların çok çok yüksek rakamlar kazanması normal mi sizce?
Cevapla