Mado'nun hayvanlarla ilgili tabelası hakkında ne düşünüyorsunuz?

Mado hayvanların girişinin yasak olduğunu göstermek için "Dostluk Buraya Kadar" yazılı tabela asmış. Bu davranışları, açıkça bu şekilde belirtmeleri hiç hoş geldi kanımca. Siz ne düşünüyorsunuz?
Mado'nun Hayvanlarla İlgili Tabelası Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?



Güncellemeler
+1 yıl
Edit: Konuyla ilgili soru açılmadı sanıyordum, yanılmışım şimdi farkettim..
Mado'nun hayvanlarla ilgili tabelası hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla