sigara icen arkadaslar filtre takintiniz var mi? ben beyaz disindakileri icemiyorum.
icmiyorum diyerek xper kazanmaya calisanlara -1
icmiyorum diyerek xper kazanmaya calisanlara -1
winstonda gayet rahat ediyorum nedense ama farkı olduğunu düşünmüyorum
hmm bunu bilmiyordun ama bişey değişmedi yani bende
Sarı filtre beyaz filtreyi sevmiyorum
Cevap
3Cevap
Beyaz parliament/Murattı
Beyaz içiyordum
Beyaz
Beyaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar