Bütün dünya, özellikle ABD ve AB niye Türkiye ile uğraşıyor? Niye Türkiye'ye bölmeye çalışıyorlar?

Niye bizimle uğraşıyorlar? Bu emperyalistler ne istiyor? Niye herşeye burunlarını sokuyorlar? Türkleri niye bölmeye çalışıyorlar? Şu an dünyanın birçok yerinde Türkler var. Buda emperyalizmn bir planı mı? Türkleri bölmek? Çünkü biliyorlar ki bütün Türkler bir araya gelse kimse bizi tutamaz. Dedelerimiz bunu tarihde Çanakkale'dede gösterdi.
Bütün dünya, özellikle ABD ve AB niye Türkiye ile uğraşıyor? Niye Türkiye'ye bölmeye çalışıyorlar?
Cevapla