Soğuk Havada en güzel yapıcak şey nedir sizce?
Evde veya dışarıda
Evde veya dışarıda
Tv karşısında evdeki en yumuşak battaniye alınır , koltuğun köşesine yastık konulmak suretiyle bir güzel uzanılır ve battaniyeyle sarmaş dolaş olunur , birde romantik komedi aşk filmi misal Riddick günlükleri filminide izlemeye başladıkmı ... ohh akşamlar olmasın ..
evde yapılacak en güzel şey çay/kahve alıp oturup kitap okumak
dışarıda yapılacak en mantıklı şey de hızlıca sıcak bir yer bulmak :/
Al ceketini at kendini dışarı yavaş yavaş yürü öylece.Soğuk hava iyi gelir daha iyi düşünürsün
Soğuk havada yürümek . . . paha biçilemez mi diyeyim ne diyeyim bilmiyorum :)
Cevap
11Cevap
şuanda evde olmayı ne çok isterdim, aaakşama kadar sıcacık yatakta kıvrılır yatardım yada televizyonun karşısındaki kanepeye mekan yapar orda hem televizyon izler hemde bir o yana bir bu yana devrilirdim...
Ayyyyyyy hakikaten ama
İstanbulda olsam alırdım hatunumu boğaz kenarına gider çay içer ve geyik yapardım. Ama Ankarada yapacağım tek şey var, o da Kuğulu Parkta aynı düşüncemi harekete geçirmek. Sıkılınca bin arabana çık Atakuleye, Ankara ayaklarının altında zaten..
Evdeyken ya kahve ya sıcak çikolata eşliğinde güzel bir film. Dışarıdayken de biraz kartopu ardından starbucks :)))
Keşke olabilsem şuan evde:(Direk yatardım.Acaba ne zaman kendi istegimle uyancam.Öyle bigün olcak mı ki:(
SABAH: şömüne, çam, çay, kahvaltı, keçi postu, güzel bir sevgili.
AKŞAM: Şömüne, kırmızı şarap keçipostu sevgili.
vallahi hava yağmurluysa yağmuru seyretmeyi çok severim içeriden
Evdeysen güzel bi çay çekirdek çikolata ardından meyve tv karşısı, dışardaysan manzaralı bi kafede nargile keyfi.
Sanırım en güzel şey...
Alkol, sigara ve
Kapının önünde kaymak, usuyunce içeri gidip
Sıcak bir şeyler içmek güzel olur.
Sıcak bir şeyler içip kitap okumak, gene sıcak bir şeyler içip film izlerken çekirdek çıtlamak falan, uyumak.
Evde mi aç şarabını koy plağını manzarıyı izle insanı rahatlatıyor.
kar üstünde mangal yakıp hafif için titreyerek ızgara yemek, tabi yanında da 2 duble rakı...
Evde tv karşısında tembel tembel zaplayarak yiyip içmek :))
kitap+kahve+battaniye
ya da
türk filmi+kahve+battaniye
dışarıda yapıcak bişi yok.
evde yapılacak en güzel şey sıcak yatakta yatıp, keyif yapmak
TV karşısında yorganı çekip yatmak.
sevgiline sarılıp yatmak bence en güzeli olurdu.
evde sıcak şarap içmek
Yatarak film izlemek.
Battaniye-kitap veya battaniye-tv.
Yürümek
Donarız Kız:)
Hiç umrumda değil.Yürümeyi çok seviyorum
Evde kestane yemek
bol bol yatışşşşşşşş
Yan gelip yatmak.
Popoyu devirip. Gel keyfim gel.
Evet gizli buzlanma var. Devrilme riski yüksek.
Tüneldeyim. Devrilirse kötü olur bebeğim. <3
Devirdik kamyonu beybi. :(
Uyumak
Uyumak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar