Naber lan kürt diyorum lütfen ırkçılık ve fasistlik yapmayın diyor biri bana naber lan Türk dese göğsüm kabarır onur duyarım?

Kürt demek neden ırkçılık oluyo kürt olduğunu mu kabul etmiyolar yoksa kürtlüğün aşşalık bir ırk olduğunu mu düşünyolar neden böyle bir baskı içindeler seviyeyi koruyarak tartışabilir miyiz
Naber lan kürt diyorum lütfen ırkçılık ve fasistlik yapmayın diyor biri bana naber lan Türk dese göğsüm kabarır onur duyarım?
Cevapla