Hep o dini mesajları 10 kişiye göndermedik diye mi bu haldeyiz🙈☺️?

Hani içinde bolca din istismarının olduğu, sonunda da 10-15 kişiye göndermezsek başımıza türlü musibetlerin gelmesi için beddua edilen mesajlar 🙈😃
Hep o dini mesajları 10 kişiye göndermedik diye mi bu haldeyiz🙈☺️?
Hep o dini mesajları 10 kişiye göndermedik diye mi bu haldeyiz🙈☺️?
Cevapla