Cuma mesajıdır kandil mesajıdır hiç geri dönmedim :D Bir de şey vardı. Kızın adını unuttum. İşte 9 yaşında mı ölmüş ne. Bu mesajı yollamazsak gece 3'te yatağımın başında beni bekleyecekmiş gibi bir şeydi. Bence Nato'dan bu kadar ileride olmamalıydık. Hep bu yüzden oldu.
En İyi Cevaplar