Çoğu Türk neden NATO’dan bu kadar çok ayrılmak istiyor?

Şu anda başka ülkeler tarafından bombalanmıyor olmamızın sebebi NATO. Nedeni ise bir NATO üyesi olan ülkeye saldırmak demek, bütün NATO üyesi olan ülkelere saldırmak demek. Amerika dahil. Bu durumda ise NATO üyeleri o üyeye yardım etmek zorunda. Çoğu ülke bu nedenden dolayı Türkiye’ye saldırmıyor. Buna rağmen neden bu kadar çok ayrılmak istiyorsunuz?

Çoğu Türk neden NATO’dan bu kadar çok ayrılmak istiyor?



Çoğu Türk neden NATO’dan bu kadar çok ayrılmak istiyor?
Cevapla