Bu nasıl bir millettir arkadaş , hiç bir şeye sesini çıkarmıyor, siz anladınız mı?

Ben anlamıyorum hiç bir şeye sesini çıkarmıyor millet.
Yarabbi şükür diyip devam ediyorlar.

Btk , insanların internet erişim özgürlüğünü elinden alıyor. Yarabbi şükür.
Dünyada çoğu ülkede internet şartları yüksek düzeyde , millet 8k videolar izlemeyi düşünüyor. Bizimkiler 2k videoya hayal olarak bakıyorlar. Yarabbi şükür.
Ohal uzatılıyor. (ki ohalın uzatılması demek ekonomi vs. çoğu yönden gerileme startı verilmesi demek bu yüzden ülkeler ohal yaparken dikkat ediyor kısa tutmaya çalışıyor)
Yarabbi şükür yine diyorlar.
Esnaf sıkıntıda. Destek yok. Meclistekiler, yönetimdekiler her ay çalışmasa bile ceplerini dolduruyor.
Yarabbi şükür.
Hergün şehit veriyoruz. Demekki saldırı çok diyorlar basitçe bir sebeple. Yarabbi şükür

Akılsızlığın başını her Allah'ın günü çekiyoruz.

Şu ülke de akıllı insanların (hocalar, bilim insanları vs.) defalarca bas bağırıyor. Hepsini ya fetöcü ilan ediyorlar ya terörist ilan ediyorlar ya da kafir zındık ilan ediyorlar :D

Siz bu milleti anladınız ım?


Bu millet bu kafayla batmaya mahkumdur.
Millet gayet doğru hareket ediyor.
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
update
Bu nasıl bir millettir arkadaş , hiç bir şeye sesini çıkarmıyor, siz anladınız mı?
Cevapla