Bu yilbasinda, kimler "ben muslumanim diyerek" Noel ya da yilbasi kutlamiyacaklar?

Bu yilbasinda, kimler


Güncellemeler
+1 yıl
Bu aksam kimler " ben muslumanim Noel kutlamam , Yilbasi geceside yilbasi kutlamiyacagim" diyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu soru sade Turkiyedeki Turklere degil benim gibi dunyanin her yerinde yasayan Turk ve muslumanlara sorulmustur. Kalin kafali intetnet uzetinden hakaret etmeyi seven internet kabadayilarina duyurulur.
Bu yilbasinda, kimler "ben muslumanim diyerek" Noel ya da yilbasi kutlamiyacaklar?
Cevapla