Çatışmada yakalanan teröristleri öldürmeyip ceza evine gönderiyorlar peki cezaları müebbet mi oluyor, görüşte pkklılar gelip haber alıp bildirmiyorlar mı ve diğer mahkumlar nasıl yaşatabiliyorlar? Ne kadar saçma senin askerinin canına kıyan, ülkeni elinden almak isteyen birini yaşatmaları. Onlarda cezaevi mi var yakaladıklarını öldürüyorlar ama biz teslim olanı bile alkışla karşılıyoruz, çok garip.
Cevabın nedir?
Cevapla
Fantazi dunyam rengarenk bu daha hic biseyy 😂5. Satira kadar bunu yazan hukuk ve tutuklama sistemi anlaminda hic bir sey bilmiyor. Bilmeyip istekler sunmasina mi yanayim? Yoksa ogrenmek istemeyip gelip burda yanlis cumleler kurmasina mi ? Olaysin yani. Neyse hasta olmasam diyecek cevaplarim vardı. Şu an yazmakta zorlaniyorum
026 Yorumla
Soran+1 yılÇıkışlar şu taraftan hadi bakalım yol al 💁🏻
Soran+1 yılYa sen kimsin kendini ne olarak gördün de senin söylediğin benim zoruma gitsin. Git demekten anlamıyor musun ne salça bir şey çıktın sen ya. Gerçekten 15 yaşında falan mısın.
Soran+1 yılSen önce kendi adına utan salça. Ulan birde seninle konuşmaktan yazmış git diyorum anlamıyorsun birde bunu mu söyleyebiliyorsun. Kes diyecek insan mısın sen bana kendine gel söylediklerine dikkat et bu arada allah yakınlarına sabır versin.
Soran+1 yılAllah ne zaman nasip ederse gideceksin öyle mi? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Ben seni çok sevdim ama deme öyle çok üzülürüm ben 😂😂😂😂😂😂😂😂
Soran+1 yılSen gerçekten beyin yoksunusun ve daha kötüsü bunun farkında değilse ayrıca sana cevap vermem bile senin için bir lüks 😂😂😂😂😂😂
- +1 yıl
Aydin goruslu insanlar karsilarindaki insanlara cevap vermeyerek onlari kucumserler. Şu an gizli olan sensin acinilasi. Boylesi bir soruyu dahi korkuyla paylasman aci. Kisi hakaret ettikce kendini yipratir sana hakaret ederek zihnimi yoramam. izleyicilerimiz her seyin farkinda. Asalet ogren ablandan. 😘😘😘
Soran+1 yılSen ne komik bir şeysin öyle anneem tebrikler beni ilk okul yıllarıma götürdün 😂 Gizli olma gibi bir hakkım vardı ki kullandım bunun için SENİN GİBİ BİRİNE hesap mı vericem aynen korktuğum için yaptım avut kendini kendince 😂😂😂
Soran+1 yılAy bunu da senden öğreneceksem güldürdün yine, o kadar yürekliysen aç bakalım mesajları burada bir bana değil herkese salça oluyorsun bıktırdın sıktın oradan anlıcam ben senin derdini gerçekten arsızsın sen ya hepsine üşenmemiş tek tek yorum yapmış birde benim söylediğimi savunanlara da bir şey diyemiyorsun böyle mi yüreklilik. mına koyduğumun s. lağı 😂
Soran+1 yılTamam harca bakalım şu an harca aç ben yazdıktan sonra kapatmama izin vericem söz hatta seni o kadar çok sevdim ki yanına kadar gelip sevmek istiyorum biraz ağlamayacaksın ya korkma 😂
Soran+1 yılHer yerden fırlayan sensin sen ne laf anlamaz kendini bilmez bir şeysin ya gitmiş yorum yapanlara da bir şeyler yazmış ama şuranın altını çizicem sadece kendini savunabilecek insanlarınkine sonra gelmiş bana her yerden fırlama diyor ulen arsız ulen arsız 😂
Soran+1 yılBen sıkıldığımda sen yine buradaydın ısrarla hala yazıyordun şimdi de ben gitmiyorum inat ettim hadi bakalım illa gelicem yanına hem bak o aydın bilgilerini anlatırsın bende kahkaha atarım karşında çok iyi olmaz mı 😂
Soran+1 yılHala konuştuğuna göre mühim olan benim sıkılmam 😂 Benimle uğraşabilmen için senin daha çok büyümen lazım yazık oluyor şu an sana burada ama daha çok yazık edicem sana bundan emin olabilirsin 😂
Soran+1 yılBiliyorum 😂
Soran+1 yılBak yine kendinle çelişiyorsun arkadaş ortamımda eğlencesin şu an 😂 Kendini görmeden beni eleştirmen de ayrı bir değişik yazma burdan geleyim yanına bak o zaman istediğini söyle kabul mü? Değilse defol baya sıktın çünkü.
En İyi Cevaplar
aaaa lütfen onlar dokunulmaz... bize çatır çatır sıkarlar biz en güzel şekilde ağırlarız sonra Terör Bitsin diye yırtınırız :) Sistem güzel işliyor... :)
13 Yorumla
Soran+1 yılDimi, bunu yapanın kafasını anlayamıyorum.
Teslim olana aman dileyene silah çekmek canını almak ne dinen ne de ahlaken bize uygun bir şey değil fakat bunları ceza evine alıp resmen sıcak koğuşlarda besliyoruz diye düşünmemekte elde değil. Yukarı tükürsen bıyık aşağı tükürsen sakal.
12 Yorumla
Soran+1 yılHarbiden en iyi görüş 👍🏻
Sen yakaladığını öldürürsen, dağa zorla çıkartılmış kesim teslim olmak için fırsat ararken seninle ölümüne savaşır çünkü zaten teslim olsada ölecektir. O çocukların kaybedeceği bişey yok en büyük sorunda bu
05 Yorumla
Soran+1 yılAma teslim olanı öldürmüyorlar da sanki hepsi teslim mi oluyor
Soran+1 yılOnu yapsınlar zaten ona lafım yok
Soran+1 yılO konu da haklısın
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
8
Cevap
18Cevap
Kendi teslim olursa ceza hafifliyor ayrıca onlar ayrı koğuşta kalıyo yani kimseyle degiller tecavüz culerde ayrı koğuşta ama yemek dağıtan adam lar yemek veriyor icine tukuruyor Kaşık vermiyor bazen yemek te vermiyorlar falan
20 Yorumla
+1 yılMüebbet ama sonuçta biz insanız onların seviyesine inemeyiz can almak sadece azrailin görevi biz sadece müebbet hapse sokarız
10 YorumlaValla ha. Önce iskence sonra idam olsa. Onca kisiyi öldür sonra paşa paşa içerde yat. Yok öyle dünya.
10 Yorumlaçünkü biz gerizekalıyız ! her ülke teröristinin kafasını sallandırırken biz o yatağında sıcak uyusun diye senelik binlerce dolar harcıyoruz. asker kapıda nöbet tutup da terörist niye sıcak yataklarda hiç anlayamadım bunu. kapitalizm bu galiba.
30 Yorumla👏👏👏 şu soru her türk genci tarafından yüksek sesle sorulsa o onnospuçocklarına bakmayı kesip öldürmeye başlar devlet belki...
10 Yorumla
+1 yılTeslim oluyorsa öldürmek niye? Suçunu hatasını anlamış hapis cezası yeterli
266 Yorumla
Soran+1 yılSenin zihniyetine ben.. O teslim olan babanı, kardeşini öldürmüş olsaydın aynı cümleyi kurabilir miydin?
- +1 yıl
Teslim olmayıp başkasının annesini babasını da öldürebilirdi. Böyle yaparak diğerlerinin gözünü korkutup asla teslim olmamalarını sağlarsınız. Biraz mantığını kullan senin gibi asan kesenler yüzünden bitmiyor bu çile
Soran+1 yılSorduğuma cevap alamadım? Ha böyle yapıyorsunuz da hepsi çatır çatır teslim oluyor zaten, bir akıllı sensin. Asıl sizin gibiler yüzünden bitmiyor be önce kendin kullan sonra bana tavsiye ver.
- +1 yıl
Sen şimdi onu kesince öldürünce bitecek sanıyorsun öyle mi? daha da çoğalır bu teröristler
- +1 yıl
yahu aklını kullan artık daha çok kinleri artar teslim olanı öldürürsen
Soran+1 yılÖnce sorduğum şeye cevap ver sonra söz bende sana hak vericem
- +1 yıl
Evet ailemi öldürmesi gerçekten felaket bir durum olurdu ancak ben bunu devlete bırakmadan kendim basına sızdırmadan işini hallederdim zaten benim arkam var bilen bilir
- +1 yıl
yani diğer teslim olanlara engel olmazdım da
- +1 yıl
eğer basına duyurmadan devlet öldürürse bişey demem
Soran+1 yıl@NurKösen bekle ben sana özelden cevabını vericem
- +1 yıl
Faşist bunlar Nur
- +1 yıl
Diyo onlari diger mahkumlar 😋😂😂😂ahahahaha 😂beni sabah sabah guldurduuuu😂diger mahkumlarla alakasizlar ablasi adli suc isleyenler ayri teror ayri narkotik ayri fuhuscular ayri her kes ayri yatiyo mesela seni fuhus bolumune goturselr bisey olmaz cunku orda hep ablalarin falan cikar karsina. Tamam. Bak bisey ogrendin sayemde
Soran+1 yılKendi ailen olunca kendim hallederim diyorsun başkalarının ailesi söz konusu olunca teslim olunca öldürmek niye? Bak birde arkası varmış topla arkanı mahalledekiler kavga et sen bu konular seni aşıyor anladığım kadarıyla 😂
- +1 yıl
@NurKösen hahaha :D
- +1 yıl
Benim söylemek istediğim devlet öldürse de basına verirler diğerleri korkar teslim olmaz
Soran+1 yılMesaj kutun hala açık değil? Bebeğim orası senin ablalarının olduğu yer kendini bilmiyorsun daha karşındakine laf atmaya çalışıyorsun şu kadarcık beynin var onu da benimle konuşarak harcarsan çok üzülürüm 😂
Soran+1 yıl@NurKösen laftan anlamıyor diye bana mı dedin sen? Defalarca git dediğim halde hala kendi yorumuna yazması yetmediği gibi birde ona buna salça olan kız mı söylüyor bana bunu? Sen aç orayı anlatıcam ben sana ya valla acıtmıcam çok 😂
Soran+1 yılE sen demedin mi kendim hallederim diye o zaman da korkup teslim olmazlar bırak madem arkanı da durdur hapis cezası yeterli 😂
Soran+1 yıl@NurKösen ben sıkılmadım korkma gel gel yüz yüze konuşmak istiyorum ısrarla buradan aşırı ergence biliyor musun tamam sen seversin böyle şeyleri ama bana göre değil işte sıkıntı bu 😂
Soran+1 yıl@NurKösen baya iyi laf yalnız hodo conom hodo ağlıyor musun sen şu an yoksa daha çok ağlayacaksın sana git dediğimde gitmeliydin elime düşen bin pişman 😂
Soran+1 yıl@NurKösen ondan mesaj kutunu açamıyorsun az önce yürekten bahsediyordun bak kralını yaptım sana yanına geleyim dedim 😂
- +1 yıl
Mesaj kutusunu açmak zorunda değil senin gibi gereksiz bir insanı mesaj kutusunda barındırmak onurunu zedeler kızın :)
Soran+1 yıl@NurKösen hadi hadi ilkeki daha uzun yaz da biraz daha güldür bizi sen yazmaya devam et ben seni bulucam 😂
Soran+1 yılGereksizsem sorumda işiniz ne? Saatlerdir cevap vermek etmiyor da mesaj atmam mı ediyor ne m. l adamlarsınız siz cahiller 😂 Ciddi anlamda acıyorum size.
- +1 yıl
Akletmeyi kendine düşman edinen arkadaşım. Senin sorunu gereksiz buluyorum diye yorum yapıyorum zaten.. akıllan diye.. senin soruna yorum yapıyorum diye gerekli , mantıklı mı bulmuş oluyorum illa.. ah ülkede ne insanlar var
- +1 yıl
@karanlikyolcu1 görüşünüze özür dileyerek katılıyorum. Amacım tartışma ya da saldırma değil bunu bilerek yorum yaparsanız sevinirim..
Vatanına ihanet eden ya da vatana saldıran kisi ya da kisiler Dünyanın hiç bir yerinde askeriyenin sefkatiyle karşılanmaz. Bakın Amerikaya Bakin Irak’a Rusya ya hepsi çatır çatır vatan topraklarına girenlere sıkıyor. Islamda en büyük ibadet Vatan ibadetidir ve bu insanlar Vatanina yani namusuna saldırıyor karşılığı hafif olmamali. Zaten teslim olanlar hatasini anladığı için değil korktuğu için teslim oluyor. Bugun ellerine silah ver yine daga çıkar sıkar.. Çünkü onlar bizden degil. Dış ülkelerin köpekleri. Ve parçalamak için gönderdikleri bariz belli. Amac buyken neden teslim olsunlar? Teslim olmak için mi gönderildiler?
Bakın şunu anlarım çatışma olmaz savaş olmaz gelir birisi teslim olur eyvallahim buna.. Ama çatışma sırasında korktugu için teslim olana musama gösterilmesi işte bunu anlamam. - +1 yıl
Sizin görüşünüz bu şekilde diğerleri de teslim olmaz bu yuzden olum care değil savunması. Ama zaten teslim olanlar ölmekten korktugu icin teslim oluyorlar zaten hatalarını anladiklari icin degil. Kac sehit verdik? Kac eve ates dustu? Kac evlat babasiz kaldi? Kac kiz yarsiz kaldi? Şu an evlat anasi terlik atti diye dava aciyor hapis yiyor... Buna bu hapsin verilmesi adalette vatanina sıkan evlere aci düşüren icimizde bizi günden güne yeyip bitiren teroristleri iceri tikmak midir adalet? Bakin bir anne terligi diyorum? Hangimiz yemedik belki sayisiz kere yedik o terligi..
Türkiye de malesef adalet yok.. Ve terore karşı mücadele ediyoruz deyip cok güzel uyutuluyoruz.. Bugun tecavüz mesrulastirildi... Bugün herkes birbirini kesip dogruyor.. Bugün sokaklarda kan görüyoruz... Sizce sıkı bir yonetim ya da adalet olsa polisin askeriyenin haklari sinirlandirilmasa bunlar olur muydu? Türkiye terörü isterse bitirir ama bu yönetimle bitiremez.. - +1 yıl
@karanlikyolcu1 Bugün teror yanlısı olanlari , faceden abudik gubidik sallayip pkkyi savunanlari , içeri tiksa askeriyenin yetkilerini sınırlandirmasa terör şimdiye coktan bitmişti.. Bugün o içerde olanin veledi yarin benim askerime sıkar.. Karsida ki düşman kalleş çünkü... Hain... Yemin eder sana arkani donersin sırtına ilk o bicagi batırır.. Bu yuzden yakalanan teroristler icin ya idam getirilmeli ya da askeriye gucunu kullanmali..
Bugün Hakkari de terörist yakalanıyor üstelik askere sıkan bir terörist ve vurmak icin üstünü arıyor... Neden ariyor? O askerimize catir çatır sıkmadı mi? Bu kadar humanistlik ( ki bu humanistlik degil bu düpedüz oyun) başımıza bugünkü Türkiye yi getirdi... Pkk artik dağlarda degil.. Pkk artik sokakta, bakkalda, havaalanida, garda.. Kisacasi içimizde. Bunu bu hale getirenler bugün sehit vermemize aci yaşamamıza sebep olanlardir. Kurtulus Savasindada boyle yapsaydık yakaladığımızı hapse tiksaydik ya da rehin alip sıkmasaydık? Acaba bugün Türkiye olur muydu.. - +1 yıl
Bak İran Pejak`ı çözdü. Nasıl mı? Yakaladığı teröristleri, Tahran meydanında İş makinesinin vincine Astı. Asmakla kalmadı orada o leşleri günlerce tuttu. Bu yüzden Pkk'nın İran kolu Pejak.. Bu günlerde İran'a gönderecek terörist bulamıyor. Neden? çünkü teröristleriler asılma korkusu ile oraya gidemiyorlar. Ayrıca bölgede kendilerine yardım yataklık edecek İşbirlikçi de bulamıyorlar. Çünkü yakalandıklarında işbirlikçiye uygulanan, Tarife de aynı. İdam.. Ve bu idamlar olurken AB'den ses çıkmıyor. Niçin? Çünkü onları yıllardır bizi oyaladıkları AB havucu ile kandıramıyorlar.. Ondan...
- +1 yıl
Ab bağırıp çağırıyor idam çağımıza yakışmıyor diyor. Haklılar..
Ancak kendi devletini yıkmaya çalışmak.
Masum bebekleri katletmek.
Sivil insanları bomba ile havaya uçurmak,
Askeri polisi korucuyu pusu kurarak şehit etmek. Binlerce MASUM YAVRUYU öksüz, yetim bırakmak. Çağımıza yakışıyor mu?
Güneydoğu Hendek çukurları ile dolduruldu.
Bu hendeklere mayınlar, uzaktan kumandalı bombalar yerleştirildi. Bu hendekler silahlarla dolduruldu. Ve devletle savaşa hazırlanıldı. Binlerce insan canından oldu. Bir o kadar insan evinden barkından malından mülkünden oldu. Ama bu kanlı savaş yaşanırken biz o Ab Büyükelçisini, Almanya Büyükelçisini, O terör işbirlikçisi Belçika büyükelçisini o hendeklerin başında "Durun… Yaptığınız yanlıştır. Terördür. Kan dökmedir"Derken duymadık. Duyamadık. - +1 yıl
Adam sana isyan etmişse, Senin insanını katlediliyor, Askerine polisine saldırıyorsa.
Ülkeni bölmeye parçalamaya çalışıyorsa.
Bunun bedeli çok bence ağır ve de caydırıcı olmalıdır, Bunun anlamı da İdamdır.
İdamla birlikte, Vatandaşlıktan atılma,
Mal varlığına el koyma dâhil her türlü önlem de uygulamaya konmalıdır.
Özetle eğer adam ekmek yediği kaymakamlığa, Ve de kaymakamın altına bomba koyabilme cesaretini gösterebiliyorsa, Bunun bedeli olarak ertesi gün o "YAĞLI İLMEĞİN" boynuna dolanacağını da bilmelidir. Ona göre ihanetinin bedelini hesaplamalıdır..
- +1 yıl
@BeBeK06 Güzel yazmışsın
Soran+1 yıl@BeBeK06 yemin ederim gelip alnından öpmek istiyorum o kadar güzel anlatmışsın ki ama bu ikisi için boş hiç bir şekilde anlamazlar anlamadıkları gibi başkalarının düşüncelerine de saldırıyorlar çünkü bu ülkede artık düşünce özgürlüğü de kalmamış güzel yazmışsın demiş hiç birini okumadığına da eminim. @karanlikyolcu1 @NurKösen
- +1 yıl
arkadaşım övdüğümüz halde sövülüyoruz bu ne biçim iş?
Soran+1 yılNerde neyi övdün pardon?
- +1 yıl
güzel yazmışsın dedim
Soran+1 yılHahah baya güzel övmüşsün yalnız 😂 Hadi orada gerçekten övdün diyelim kendinle çelişmeni ne yapalım ilk başta saldırıp sonra övmek falan hayırdır?
- +1 yıl
sen beni burda terörist yancısı olarak gösteremezsin sadece teslim olanı hatasını anlayanı öldürmek istemene sitem ettim
- +1 yıl
@BeBeK06 okuduğuma emin olabilirsin
Soran+1 yılKendi ailenden biri öldürüldüğünde benimle aynı düşüncede oluyorsun ama onu napıcaz? Bu şehitlerin annesi, babası, kardeşi yok mu sanıyorsun.
- +1 yıl
@BeBeK06 Ben terörizmi savunmadım ama sen teröristi katledersen teröristten farkın ne?
- +1 yıl
o zaman şaşırarak öyle dedim ben bişey yapmazdım
- +1 yıl
terörün anlamini biliyor musun? Bilen birisinin böyle yorum yapması acı çünkü..
Biz gidip durduk yere kimsenin dirliginu birligini bozmuyoruz öldürmüyoruz katletmiyoruz..
Peygamber Efendimiz de kendi zamaninda savaştı? Neden? Milletinin Birliğini dirligini namusunu gasp edenler olduğu için değil mi?
Bu insanlar bizim askerlerimize haince saldiriyor yetmedi sivile coluga çocuğa.. Bunlarin kani yerde mi kalsin? 4 tane evladini terore veren annenin acisini anlayabilir misin? 4 tane emek 4 tane ana kuzusu.. Boyle boyle nice 4 gitti..
Sonucta sen senin namusuna vatanina goz dikeni vuruyorsun.. Nasil ki Bayana tecavuz edildiğinde abisi babasi o kisiyi vuruyor ya da dovuyor ya da hapse attiriyor o kiz nasil onlarin namusuysa.. Vatanda bizim namusumuz... Vatan giderse de ayni seyi demeni bekliyorum.. Onlardan ne farkimiz kalir dersen verecegim cevap hazirdir.. Onlardan farkimiz Vatandir.. bir toprakta olamayisimiz vatanimizi birakip gidisimiz. - +1 yıl
@BeBeK06 Peygamber kendine saldıranı saldırı anında öldürüyordu kendine teslim olan kölelerine merhamet ederdi az peygamberini araştır derim ben
- +1 yıl
O zaman böyle nükleer silahlar hain pusular yoktu. Bu teror yillardir var ve araştırırsan teröristlerin arkaların da kimleri olduğunu koklerinin nerelere dayandığını idamin mantikli birsey oldugunu farkedersin..
Saldiri aninda sıkmakta yok. Onlar eskidendi. Askeriye bitti diyorum? Su an karşısına biri çıksın sıkamıyor... Ustunu ariyor yakalatiyor. Zaten sıkamadigi icin hapse atiyorlar.. Sıksalar hapse atabilcegmiz teröristte olmaz. - +1 yıl
@BeBeK06 teröristi savunmuyorum ben türk askerlerini savunuyorum her zaman ama ben sadece fazla iyi niyetli bir insanım
- +1 yıl
hapis yeter diye düşünüyorum
- +1 yıl
Tamam onu anladim zaten sadece bu soysuzlarin bir kolu dışarda onlar yine sıkacak askere. Ve o serefsiz kac kisi öldürdü kim bilir. Teslim oldu diye yapilani da gormezden gelmek ölen insanlarin ailesine yapilan ihanettir. :/ onlar Vatan icin evlat versin. O evladin ölmesine sebep olan kisi ya da kisileri yakalayip besleyelim kufreder gibi.
- +1 yıl
@BeBeK06 evet bir yandan sende haklısın hakkını helal et kapansın bu konu
- +1 yıl
@BeBeK06 helal olsun ne demek kardeşim :)
- +1 yıl
iyi geceler :))
Sonra da onları çözüm süreci diye bir saçmalıkla serbest bırakıyorlar..
02 Yorumla
Soran+1 yılSerbest mi bırakıyorlar? Ciddi misin? 😳
+1 yılAcımadan linç etmek, işkence yapmak lazım o hainlere
10 YorumlaBizde o cesaret olsa doguyu 2 gunde dumduz ederiz bir allahın kulu da bisey yapamaz anca avrupa öter kürt soykırımı diye ötsünler de iyi ki yaptik deriz
00 YorumlaÖldürülenlerde var son günlerde birsürü video paylaşıldı sosyal medyada. İzlerken zevkten dört köşe oluyorum 😄
10 Yorumlaapo olcak serefsiz senden benden rahat yaşıyo sen bu soruyu sorabiliyomusun ya ülkede adalet yok idam gelmeli hepsini sallandrmak lazm
00 Yorumla
+1 yılgenelde tanık koruma programına alıyorlar diye biliyorum. ağırlaştırılmış müebbet de iyi halden müeebbet oluyor
017 Yorumla- +1 yıl
Ağırlaştırılmış müebbet iyi hal falan dinlemez. Garanti ömür boyu hapistir
Soran+1 yılİyi hali mi olur bunun ya.
Soran+1 yıl@NurKösen ulan sen hala burada mısın, ergen beyni yaşıyorsun hala farkında mısın. Yok illa kalıcam diyorsan beynimi çıkartıyorum eşit şartlarda tartışmak isterim.
- +1 yıl
@NurKösen yav şu faşistle tartışmaya girme elinden gelse ülkede adam bırakmaz :D
- +1 yıl
@NurKösen bir yorum attık birbirinizi öldürmediğiniz kaldı. birbirinizi öldürmeden ben gidiyorum
Soran+1 yıl@karanlikyolcu1 aynen önce sizden başlarım mesela, insanlık adına büyük bir şey olur 😌
- +1 yıl
Gel yap bakalım yapabiliyor musun seni 4 parçaya ayırırım elimden kimse alamaz
Soran+1 yıl@NurKösen abi hala konuşuyor git denmesinden de anlamıyor birde insanı tekrar tekrar laf anlatmak zorunda bırakıyor emin misin ısrarcı mısın hala çıkarmamam konusunda. Ulan bilmediğim için sordum zaten bunu s. kt. r git artık ya hadi canım kerim can falan dinle sen biraz.
Soran+1 yıl@NurKösen ilk kelimende kendinden bahsetmişsin ama gerek yok biliyordum zaten. Gözlerinde de mi problem var senin hepten işe yaramazsın kıyamaam 😂
Soran+1 yıl@NurKösen salça ve arsız olmaktansa gizli olmayı tercih ederim canım ya hala açık değil bu arada niye korktun sen 😂
Soran+1 yıl@NurKösen sen beni öpersen ben öptüğüm yeri keserim be allah korusun ayrıca saatlerdir muhatapsın benimle burada neyin kafası bu doğuştan dimi 😂
- +1 yıl
@karanlikyolcu1 Bugün teror yanlısı olanlari , faceden abudik gubidik sallayip pkkyi savunanlari , içeri tiksa askeriyenin yetkilerini sınırlandirmasa terör şimdiye coktan bitmişti.. Bugün o içerde olanin veledi yarin benim askerime sıkar.. Karsida ki düşman kalleş çünkü... Hain... Yemin eder sana arkani donersin sırtına ilk o bicagi batırır.. Bu yuzden yakalanan teroristler icin ya idam getirilmeli ya da askeriye gucunu kullanmali..
Bugün Hakkari de terörist yakalanıyor üstelik askere sıkan bir terörist ve vurmak icin üstünü arıyor... Neden ariyor? O askerimize catir çatır sıkmadı mi? Bu kadar humanistlik ( ki bu humanistlik degil bu düpedüz oyun) başımıza bugünkü Türkiye yi getirdi... Pkk artik dağlarda degil.. Pkk artik sokakta, bakkalda, havaalanida, garda.. Kisacasi içimizde. Bunu bu hale getirenler bugün sehit vermemize aci yaşamamıza sebep olanlardir. Kurtulus Savasindada boyle yapsaydık yakaladığımızı hapse tiksaydik ya da rehin alip sıkmasaydık? Acaba bugün Türkiye olur muydu..
Gizli Üye(25-29)+1 yılavrupa birligi insan haklari uyum yasasi cercevesinde kabul ettiginiz birsyler yuzunden. o ateş etmeden biz gorsek dahi ateş edip vuramiyoz yasak.
224 Yorumla- +1 yıl
Çok rica ediyorum bana o maddeyi sunar mısın? O ateş etmeden biz ateş edemiyoruz diye herhangi bir ibare yok bu metinlerde. Halka açık bir şekilde yayınlandı metinler. Araştırıp bakabilirsin. İdam etmen yasak. Gördüğünde kellesini almanı yasaklayan hükümetin arkadaşım. AB uyum yasaları değil. Kaldı ki herhalde her çatışmayı her olayı kameraya çekip AB abi bak bize önce onlar sıktı diye göstermiyoruz. Müneccim değillerdir herhalde değil mi böyle birşeye nasıl inanabiliyorsunuz?
Cevap sahibi+1 yılasker emre itaatsizlik etmez emir ölüm emri bile olsa
- +1 yıl
O zaman emri veren hükümet olduğuna göre o ölen askerlerimizin katili de hükümet doğru anladım değil mi? Ya da senin doğru anlamış olduğuna inanıyorum. Mardin'in köyünde kuzenim çevik kuvvetti. Köyde adamlar Ak-47 lerle geziyordu da ellettirmiyorlardı. Van gölüne bakan karakolda arkadaşım askerdi. Karşıda teröristi görüyordu da vuramıyordu. Ertesi gün o terörist askerime ya da halkıma saldırıp can aldığında bunun sorumlusu hükümet değil midir?
Cevap sahibi+1 yılben tartismaya girmek istemiyorum. dusman ates ederse ateş serbest yoksa dur diye ikaz edip teslim ol cagrisinda bulunmadan asker ateş edemez
- +1 yıl
Zaten tartışmaya giremezsin dostum. Çünkü ben sana diyorum ki polisin önünden AK-47 ile elini kolunu sallayarak gezen adama dokunamıyor. Uyarsada dokunamıyor anca vurulması lazım öyle ateş edebiliyor. Ayrıca tekrar söylüyorum. Ne polis ne asker tek tek kameraya alıp ab ye yollamıyor operasyonlarını. Dağın başında yaptığı operasyonu ab nerden bilecek. Sıktı der adamların silahından kendi bulunduğu tarafa öldürdükten sonra ateş açar al sana sıktı. Gelsin ab incelesin ne bulacak? Ayrıca öyle bir madde yok. O maddeyi "SÖZDE" baş komutan olan şahıs koydu. Hani şu çözüm süreci safsatası sırasında.
- +1 yıl
@CssAttacK bir yorum paylaşmıştım karşıt görüşlü bir arkadasa tekrar yazmayım aynısını kopyala yapıştır yaptım.
İran Pejak`ı çözdü. Nasıl mı? Yakaladığı teröristleri, Tahran meydanında İş makinesinin vincine Astı. Asmakla kalmadı orada o leşleri günlerce tuttu. Bu yüzden Pkk'nın İran kolu Pejak.. Bu günlerde İran'a gönderecek terörist bulamıyor. Neden? çünkü teröristleriler asılma korkusu ile oraya gidemiyorlar. Ayrıca bölgede kendilerine yardım yataklık edecek İşbirlikçi de bulamıyorlar. Çünkü yakalandıklarında işbirlikçiye uygulanan, Tarife de aynı. İdam.. Ve bu idamlar olurken AB'den ses çıkmıyor. Niçin? Çünkü onları yıllardır bizi oyaladıkları AB havucu ile kandıramıyorlar. Ondan.. - +1 yıl
Ab bağırıp çağırıyor idam çağımıza yakışmıyor diyor. Haklılar..
Ancak kendi devletini yıkmaya çalışmak.
Masum bebekleri katletmek.
Sivil insanları bomba ile havaya uçurmak,
Askeri polisi korucuyu pusu kurarak şehit etmek. Binlerce MASUM YAVRUYU öksüz, yetim bırakmak. Çağımıza yakışıyor mu?
Güneydoğu Hendek çukurları ile dolduruldu.
Bu hendeklere mayınlar, uzaktan kumandalı bombalar yerleştirildi. Bu hendekler silahlarla dolduruldu. Ve devletle savaşa hazırlanıldı. Binlerce insan canından oldu. Bir o kadar insan evinden barkından malından mülkünden oldu. Ama bu kanlı savaş yaşanırken biz o Ab Büyükelçisini, Almanya Büyükelçisini, O terör işbirlikçisi Belçika büyükelçisini o hendeklerin başında "Durun… Yaptığınız yanlıştır. Terördür. Kan dökmedir" Derken duymadık. Duyamadık. - +1 yıl
Adam sana isyan etmişse, Senin insanını katlediliyor, Askerine polisine saldırıyorsa.
Ülkeni bölmeye parçalamaya çalışıyorsa.
Bunun bedeli çok bence ağır ve de caydırıcı olmalıdır, Bunun anlamı da İdamdır.
İdamla birlikte, Vatandaşlıktan atılma,
Mal varlığına el koyma dâhil her türlü önlem de uygulamaya konmalıdır.
Özetle eğer adam ekmek yediği kaymakamlığa, Ve de kaymakamın altına bomba koyabilme cesaretini gösterebiliyorsa, Bunun bedeli olarak ertesi gün o "YAĞLI İLMEĞİN" boynuna dolanacağını da bilmelidir. Ona göre ihanetinin bedelini hesaplamalıdır..
Diyeceklerim bu kadar tartışmak icin demedim görüş sahibi yanlış anlaşılma olmasin.
Cevap sahibi+1 yılhepsini okuyamadim ama idam gelsin isterim.
- +1 yıl
@BeBeK06 Sorun şu ki bizim hükümetlerimiz buna zaten izin veriyor. Genel olarak terör haritasını alalım elimize. Silah bırakmaya başlayan, eylemsizlik kararları alan, elebaşları köpek gibi ağlayan teröristler bir anda yeni hükümetle hortlamaya başlıyor. Hükümet talepleri reddedilince dökülen kan git gide artıyor. Başkanlık olsaydı bu işi çözerdik diye kalkıp name yapabiliyorlar. Neden isteği olmadan bunu çözmüyor o arkadaşlar? Ya da bebek katiline sayın diyip neden en rahat hapishanelerde tatil yaptırıyorlar? Sorun ab de falan değil bacım. Sorun başa geçenlerde. Yoksa bizde ki asker, bizde ki polis, bizde ki bordo bereli, jöh, pöh ortalığı yıkar terörist bırakmazdı. Onlara dur diyenler utansın ab ya da başkaları değil..
- +1 yıl
Bizde onu savunuyoruz yani iceri atılsın taransin istemiyoruz iceri atsinlar biraz bir iskence peşinden idam. Sonra bak bakalim terorist kaliyor mu. Hepsi ardina bakmadan kacar. Gecen sene 8 bordro bereli gonderdiler 100 terorist öldürdüler 1 günde. Demek ki isteyince öldürülüyor ya da basa çıkılıyor.
Üstesinden gelmek istemedikleri icin böyleyiz. Pkk bitsin istenmiyor... - +1 yıl
@BeBeK06 Bordo bereliler uluslararası büyük başarılara sahip bir birlik bacım. Çok ağır şartlarda eğitiliyorlar. Ama onlardan büyük bir birlik yok. Eğer kendi birliklerinden arkadaşlarından biri şehit düşerse emir komuta da dinlemezler mesela. Eski Türk geleneklerinde bir kan yemini vardır. Onunla yemin edip intikamını alırlar. Vahşi ormanlara aç susuz bıraksan orada bile yaşayabilecek kadar eğitimliler. Bir şehit tanıdığım vardı bordo bereli oradan biliyorum. Sadece bordo bereliler bile terörün kökünü kazardı. Millet uyumaya, şehidim diye dövünmeye devam edicek. Biz boşa konuşuyoruz. Özetle utanacaklar belli eğer halk gözünü açmazsa biz daha çok kan ağlayacağız
- +1 yıl
@CssAttacK Su an ab yasasını kabul edenlerin nasil terörist öldürdüğünü görüyoruz zaten videolarda.. Bu ülkede birseyler yapilacaksa hep bir şarta dayandırıldı dediginiz gibi. Yapacagiz ama su olursa denildi dediklerini yaptirdilar oldurttular ama sozlerini asla tutmadılar.
1 gunde hdpyi tutuklatti adam... Nasıl yaptı? Isteyince alabiliyormuş değil mi? Toplat terore onay vereni yadim edeni profundan tut ogrencisinr kadar.. En dipten basla.. Feto de herkesi iceri tıkmadı mi. Ucundan dokunani bile yargılatmadi mi? Sucsizlari bile iceri atıp damgayı yapistirmadi mi? O kadar sucsuz insani attin iceriye bak askeriyeyo dahil etmiyorum alt tabakadan.. Bunlarin hesabini nasil ödeyecek? Bunlari yapabiliorsa neden teror yandaslarinada ayni yaptirim yok.
Anca tencere tava herkes bir hava demeyi bilsin... Bide one minute... - +1 yıl
@BeBeK06 Bacım hdp yi oraya sokan da oydu ki zaten :) Düşünsene yıllardır olan olay var hiç meclise girme talepleri yok adamların ki o zamanlar girdikleri zamana göre çok daha yüksek oy potansiyelleri var lavukların. Ama bir bakıyorsun hop giriyor birde oy bölüyor. Ve ne kadar ilginç defalarca birbirlerini destekliyorlar bu iki zat-ı muhterem iş birlikçiler. Defalarca görüşmeler başlatıyorlar. En son bakıyor ki başkanlığa karşı çıkıyor bu şahıslar hooop bir baktın ertesi gün hapiste. İnandık mı adalet için yapıldığına? Tabi ki bunu yemedik. Meclis başkanının pkklılarla kol kola görüntüsü varken daha terörist aramaya gerek mi var bacım. Aman boşver daha da konuşmayalım şimdi iki üç koyun gelip reizimiz hüloğ demeye başlarlar. Ne bilsinler Alparslan Türkeş'i. Onlarda bulduklarına reis diyorlar yapacak birşey yok.
- +1 yıl
@BeBeK06 Silahı kendi verdi neyine baş edecek ki bacım? Binlercesinin biji apo serok apo diyişini gördük silahları teslim ederken. Suriye cehennemini biz kurtaracakmışız sözde. Ulan adamların kendi vatan haini vatandaşlar ülkene gelmiş resmen denizlerde sürtüyor benim Mehmetçiğim ne arıyor orada? Benim anam niye ağlıyor. Gitsin onların anası ağlasın. Savaşı başlatanda zaten kendi. Özgür suriye ordusu adı altındaki şahıslara tonla silah gönderdiği tırlar yakalanınca işlem yapan savcıyı içeri attırdığını da unutmadık hele.
- +1 yıl
@CssAttacK diyecek cok sey var da işte ne desek bos... Tek bildiğim Türkiye de kimse eceliyle ölmez.. Ya bir bomba ile ölür ya kaçırılıp yakılarak öldürülür ya bir yerden gecerken ölür... Kısacası biz çoktan bitmişiz... Suriye için şunu diyebilirm halkin donanmasi yok.. Insan gucune karşılık askeri güç adaletli degil. Tamam onlari buraya getiriyorsun kimse ölmelerini istemez ama neden askerimi oraya gönderiyorsun? Neden icimize bu kadar sokuyorsun? Neden halkindan cok haklara sahip kılıyorsun ve neden vatandaşlık veriyorsun? Nedenler bitmez.. Kur doguda bir yer. Ordan çıkmasınlar... Zaten cok ırklı bir ulkeyiz bide bunlari sokuyorsun aramıza. Vatandaslik vermek ne demek ya? Savas çıkarsa falan destek olurlar diye mi verdi anlamadim ama herhalde bunu düşünecek akla sahiptir...
- +1 yıl
@BeBeK06 Bacım. Biz bu vatanı kurarken bizimde donanmamız yoktu. Silahımız çok azdı. Mermisi biten süngüyle savaştı. Gerçekten vatan meselesiyse ben ölmek isterim bacım. Gerçekten kanı saf olanda buna karşı çıkmaz. Erkekleri kaynıyor yahu hadi kadınları bir nebze anlarım da. Savaş çıkarsa destek olurlar diye almadı yahu. Sürüdeki koyun sayısı azalmış ona takviye yapıyor yetmezlerse elindeki koyunlar yeni koyun takviyesi onlardan olcak. Şans eseri yaşıyoruz zaten bacım. Hayatımızın kıymeti mi kalmış ki.
+1 yılBizim gibi jandarmalara iş çıksın diye sanırım. Bu soğukta kulelerde nöbet tutuyor adamlar. Az önce 4 kişiyi dha nöbete gönderdim. Yazık valla
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞu geldi aklıma :D
https://youtu.be/MQigWB8UZJo10 YorumlaGündem konusunda 452 cevap paylaştı. teslim olanı öldürmek ahlaka aykırıdır. ayrıca mücadele etmeni zorlaştırır.
010 Yorumla- +1 yıl
valla dağdan inenler oluyordu. ama çatışmada da teslim olan oluyor. o da daha iyi. ya sıcak çatışma içinde olmak çok farklı bir durum. burada yazıp çizmek kolay. insanlıktan çıkıyorsun. özellikle şu an suriyede çatışan askerlerin içinde olduğu psikolojiyi anlamanız mümkün değil. savaşan asker de zaten sizin burada gördüğünüz sıradan asker değil. işi bu olanlar. öyle bir durumda öldürdükçe canavarlaşıyorsun. bir taraftan hayatta kalmaya çalışıyorsun bir yandan da öldürmeye çalışıyorsun. çatışmasız kurşun atmadan kazanılacaksa her şey yapılmalı. öyle bir ortamda nimet zaten.
- +1 yıl
Peki sıcak savaşta karşı taraf benim askerimi polisimi çatır çatır indiriyor. kac bebegi babasiz bırakıyor?
Bakınız Hz Ali “ herseyi affedin ama vatanina ihanet edeni affetmeyin” buyurmuştur. Su an icinde bulunduğumuz acı tablonun yönetmeni su an ülkeyi yonetenlerdir.
Allah korusun ve göstermesin su an biri gelip sizin ailenizden birini iskence cekerek yakarak ya da bombalayarak öldürse sadece hapis yeterli deyip oturacak misiniz? Yoksa idam olsa idam mi isterdiniz?
Sadece objektif olmanizi istiyorum.. - +1 yıl
tabi ki öyle kişiye kalsa idam ister ama idam cezasının olduğu ülkelerde suçlar artış gösteriyor. inceleyin isterseniz. kaldı ki mübebbet hapis esasında bakarsanız baya bir işkence. sadece 1 hafta yatsanız hapiste anlarsınız durumu. affedin demiyorum ki. hapis diyorum. teslim olan teröristler salınıyor mu? çatışmada ele geçirilenler. bizde yok tabi. adam öldüren 10 sene bile yatmıyor. yurt dışında gün yüzü göremiyorlar bir daha.
- +1 yıl
Ben bu adeleti anlamıyorum işte tecavüz eden 5 yil yatıp çıkıyor terlik atan anneye de 5 yil hapis veriyorlar. Boyle bir mantik boyle bir sistem boyle bir yasa düzenlemesi böyle bir adalet Türkiye de olur.
Yok idamla emin olun azaliyor caydırıcı oluyor. Ab Irana karışamıyor su an neden? iran idam ediyor çünkü meydanda sallandirarak.. Iran ab yi de takmıyor zaten Çünkü Iran piyon degil biz Piyonuz... Biz birak idami hapse atarken bile ha bugün tutukladik ha tutuklayacaz derken kaçırıyoruz olan düşmanları da.. Insani soguttular yemin ederim.. Yine ates düştüğü yeri yakıyor... - +1 yıl
nasıl takmıyor. yalvarıyor batıya kaldırın ambargoları diye. git istersen yaşa da gör nasıl bir ülke orası. ambargolardan sonra ne hale geldi iran gir internetten araştır. adamların ilk yaptığı iş airbus dan yalvar yakar uçak parçası satın almak oldu. dökülüyordu yolcu uçakları. nasıl piyon değilmiş iran? rusyanın çinin piyonu onlar da. adalet sistemi bizde bitik. bu da batının suçu değil. herkes ağzında sakız yapmış kanunları ab den aldık diye. araştır bakalım çocuk tacizcileri ne kadar ceza alıyor ab ülkelerinde. herifler bir daha gün ışığı göremiyorlar. suç oranlarına bakın. hepsi var. idam olan yerlerde ve olmayan yerlerde. idam cezasını getirmenin bedeli daha ağır olur bize. ha tabi iran ya da kuzey kore gibi bir ülkede yaşarım diyorsan o zaman ayrı. ha abd gibi bir dünya gücü olursun o zaman ayrı. zaten kuralları onlar koyuyor.
- +1 yıl
Iranin da basinda pkk nin bir kolu olan pejak teror örgütü ile savasiyordu. Terorun bitme sebebi uyguladığı sistemdir zaten. Is makinelerinin vincine asarak öldürdü yetmedi leslerini meydanda sallandirdi yandaslarini da ayni sekildi idam etti.. Su an Irana terörist gonderilmiyorsa bunun basina idam korkusu geliyor. Hala idami savunuyorum. Mehmedimin kani yerde kalmasin... :/ ama biz 3 maymunu oynuorz cunku isimize bu geliyor. Gucleri alarak teroru bitirmeye calisan bir ülkeyiz.
Ceza evine atip bir sekil imha ediyolardir ilac vererek sağ cikmaz ki
01 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah öyledir
idam yasası olmadığı için
00 Yorumlaİran'da asıyorlar onları.
00 Yorumla
+1 yılbiraz mantığını çalıştır
00 Yorumla
+1 yılHukuk devleti de ondan.
20 YorumlaGündem konusunda 3,5b cevap paylaştı. 14 yildir devletin civisi cikti
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılteroristlerin basini bile idam etmediler
00 Yorumla
+1 yılidam lazm
10 YorumlaBence öldürmeliler
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılhaklisin..
00 Yorumla
Devamını Gör(11)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar