Kpss'de branş sıralamasındaki tuhaflık dikkatinizi çekti mi? Yine ne iş çeviriyorlar?

Ya bir öncekine göre çok fark var arada.
Bir arkadaşım 84 puan ile 500'üncü sıradaydı. İlk atamada atandı.
Şimdi bir başkası 86 bin ile sıralaması 300O Arada az bir fark yok. Şimdi bu son atamada bile atanamaz.

Ne oldu bu son iki senede öğrenciler çok mu daha fazla çalıştı, bu kadar da mı çok?
Ne yani o zaman en az 90 alması lazım ki atanabilsin. Bu kadar artış neden? Zaten öncekinde 1500 alım yapılmıştı. Anlayacağınız bu işte bir tuhaflık var. Bu arada "Branş" diyorum. Genel olsa hadi neyse, zaten öylesine giren çoktu da bu başka.

Ne bu şimdi? Bir iş mi çevriliyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Yahu, branşın önemli olduğunu ve her yıl farklılık olabileceğini biliyoruz. Bana burda öğretmenlik yapmayın. Soruyu iyi algılayın.
Kpss'de branş sıralamasındaki tuhaflık dikkatinizi çekti mi? Yine ne iş çeviriyorlar?
Cevapla