AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
168Cevap
Her koyun kendi bacağından asılır bu hayatta bence olmaması gereken bir durum kerimcani sevmem nefrette etmem
Gencleri ibnelige tesvik etme sebebi gayet tabi hakli kilar dayak yemesini. Top sa siktirisn gitsin toplugunu gizli yapsin
Kesinlikle cok ayıp
Bir insanın ırkı tercihi düşüncesi ne olursa olsun zorbalık yapılmaz
(k. rtler hariç)
muthıs yorum fav
Son zamanlar gözüme çok çarpan ve sinir olduğum bir tipti. Açıkçası haberi okuyunca yüzümde tebessüm belirdi. :)
Millet gö*tünü yirtacak para kazanip evini gecindirmek icin bu pısırık çıkıp top gibi davranarak kız gibi konusarak paranın anasını ağlatıcak öyle mi. Askerlerle dalga geçen bu topa az bile
Sen ülkene katkı sağlayıp çalışırken ayda 3-5 binlira alırken o saçmalıklarla ayda 20 binlira kazanınca hak oluyorsa bir düşünmek lazım bacım gram sevmem ama geçmiş olsun insan
Evet duyunca üzüldüm herkesin kendi kimliği saygii duyulmali. doğru olan hani her nekadar saçma olsa da "normal"olsaydık hepimizi bir yaratirdii rabbim tek tek eşsiz degil.
Aslında kerimcan dene şahsın suçu yok onu araç olarak kullanan sistem suçlu o da fırsatını bulmuş değerlendiriyor.. dövülmesi gereken kerimcan değil onu kullanan medyadır
hiç kimse bunu hak etmez ne olursa olsun. Sonuçta sana veya başkasına bir zararı bulunmuyor. Kendi tercihleri kendi yaşamı, bunun için hiç kimse yargılanamaz
hak etmedi. ha gayler toplanıp dövse sen biim adımızı kötüye cıkarıyorsun diye olabilir ama düzcinseller hoş olmamış
Konsere gidicektim az daha biliyomusun samsundayım haykoya aldjm bileti 3 gün sonraydı oda iptal oldu dalanları bir bulsam ben dalacam onlara neden sana yazdım bilmiyorum neyse
@Whoknows125 gitmem kerimcana bende olsam haykoyu secerim
İşte hayko biletlerim telefonda biletixten aldım geçen ben kerimcanın dayak yediğini bilmiyodum faceden gidiyorum diyosun ya etkinliğe haymoya öyle seçmiştim bir baktım iptal aradım hayal kahvesini ne oldu ya dedim iptal dediler sonradan öğrendim kavga çıktığını konsre bide indirimli almıştım bileti o indirim daha gelmez offf
@Whoknows125 kerimcanı da anlamıyorum en son makeup artistti ne ara dj oldu
Valla bende konuşmaya geldi sandım haberde baktım dj diyo nerden meşur oldj belli değil gülşen gelicenti 2 aralıkta oda iptal mekanda pert hele avm zaten sıkıntılarda silahla girmişler o avmde hep bişeyler oluyor terasındada ben kavga ettim sıkıntılı bir yer oraası
Eğitimsiz bir neslin eseri yine.
Önce insana saygıyı öğreneceksin...
Hiç bir sebep yokken mi karaktersizin kendi canlı sebep hak etmiş bence
Ülkeyi İ. bneleştirdi de neyin nesidir ya... Ayrıca 1 tane kişiye 15-20 kişi saldıranlar ondan daha i. bnedir.
Gözaltına alındılar ne 15i ne 17si...
En az 35 yasindalar ama beyin yaşlarını diyorsan o ayrı tabi..
:D... Veledleri 20 kişi nereye dalıyorlar bari teke tek açılsalardı :D Bu adaletsizlik.
Keşke bir ib** kadar aklı olsa bu yaratıkların, sanırsın ülkeyi kurtarıyor şer****ler
iyi olmuş erkek gibi ol ne o öyle kız gibi afedersin top gibi tipine falan bakale tüm şer akıyo
Arkadaşları olayın böyle olmadığını söyledi sosyal medya hesaplarında, umarım bu kadar abartı değildir
Şiddet hiçbir şeye çözüm değil. Beğenmeyebilirler elbette kendi fikirleridir ona karışamayız ama ağız burun dövmek nedir ya
Kendisini sevmiyorum insanlar para kazanmak için yırtınırken saçma sapan şeylerle dünyanın parasını kazanıyor ve haksız buluyorum. Fakat bu dövülmesi gerektiği anlamına da gelmez şimdi. Kötü olmuş.
Ya herkesin yasam tarzi kendine. Sevmeyebilirsin ama bunu yapmaya hakkin yok. It surusu gibi dalmislar çocuğa yazik.
Ya bu adam kim? Cidden bilmediğim için soruyorum, birkaç gündür adını duymaya başladım. Kimdir, necidir? Şarkıcı filan mı?
Çok sempatik biri ama kimse hak etmez böyle bir şeyi.. Aslında onu yuceltenleri dövmek lazım çok gereksiz çünkü o da normal bir insan...
bence yaptıkları yanlış tamam güzel kardeşim ama onlara ne batıyo. şiddet hiçbirşeyin çözümü değildir.
Kerimcanı sevmiyorum ama yapılan kesinlikle savunmuyorum. Şiddete karşıyım kaldı ki şiddete karşı değillerse bile 20 kişi 1 kişiyi dövmek nedir
Yazık bu anaya. Sevmeyen rahatsız olan gitmezdi. Ben gitmedim. Ama dövmek nedir. Bu dayak meraklısı hanzolar toplu taşımada kadınları rahatsız eden şerefsizleri dövsünler o kadar adamlarsa
Ben seviyorum bu adamı adamsı kadın erkeksi bayanı her neyse aklıma şu an taksim delisi cem geldi ben buse bayansi erkeğim lezbiyenim diyen sonuç olarak kınıyorum...
hiçkimse dayağı hakketmez ama bu arkadaşa bu kadar prim verilmemeli..
Son zamanlarda erkek kim kadın kim belli olmuyo şuna özenen çok genç var malesef
insanları i. neleştirdi diyen cahiller var. ulan iyiyi kötüyü ayırt edicek kapasitenizde mi yok. herkes özgür olmalı. istediği hayatı yaşamalı. gerçi bu kadar yobazın olduğu bir ülkede kime neyi anlatıcaz
Kim yaptıysa ellerini öperim o çocukların be. Son günlerde duyduğun en iyi haber.
ne yobazların içinde yaşıyoruz ya siz de adamdınız madem bir kişiyi neden 20niz dövdünüz o zaman
Neden yaptıklarını anlayabiliyorum da keşke kerimcana yapmak yerine biraz daha yürek yiyip bir kanal sahibine yapsalardı bunu. O zaman hastanede kaç kovan çıkardı vücutlarından merak konusu :)
Herkesin kendi hayatı. Eğerki aklınız bunlara kanacak kadar küçükse oda sizin sorununuz.
O nasıl bir açıklama ya şimdi de onlar mı delikanlı olmuş şiddetin kadını erkeği olmaz çok üzüldüm
Yazık ya. Kim olursa olsun, ne yaparsa yapsın kimse bunu haketmez bence. Adamın zararı dokunmuyo kimseye. İstemeyen takip etmesin zorla değilki..
Bunlar adami doverek delikanliligin kitabini mi yazdilar simdi? Genclere ornek olmuslar mi bari
çekemiyorlar. bu gay hali ile onlardan yakışıklı zengin diye
Kici basi fazla oynamis demek. Bizim insanimiz gay modasindan hic haz etmez
Sizin insanınız dediğiniz kimsiniz?
Ne cok seviyorsunuz gayleri :)
Onlarda insan neden barbar gibi davranıyorsunuz. İnsanız sonuçta
@topseker efendi dursunlar..
Kimin nasıl duracagına kimse karışamaz isteyen istediği gibi davranır özgür bir ülke burası
@topseker burası türkiye.. abd değil.. bak benim karşımda oynasın da nasıl kemiklerini kırıyorum.. :)
G. tü kalkmıştı gerçekten. Ama böyle yapılması hoş bir davranış değil. Hiç bir insana bir insanın vurma hakkı yoktur.
Olaaaaayyyy olaaayy. Kesin vur banahh şarkısını mırıldanıyodu yoksa niye vursunlar cmdkdj
Hiçbir insanın bunu hak ettiğini düşünmüyorum. Zaten bizim toplumda saygı sevgi zor anacım.
Şiddeti kimse haketmez. Kıskançlar ve kendini bilmezler.
kimse kimseyi ibnelestiremez içinde varsa vardır kimseye b*k atmasinlar
Kerimcanı sevmem ama onu dövüpte sosyal mesaj vermenin mantığını anlayamadım.
Toplumun gözüne çok soktular bu adamı tv de görene kadar tanımıyordum yaptıklarını legalleştirmeye çalışıyorlar bu topluma
Her ne kadar hal hareketlerinden hoşnut olmasakta sonuçta insan evladı dayak gerekmez di bence
haber verselerdi biz de gelirdik. öyle uyuzki tam dövmelik :/
Bebeğim dedigim anda vur bana dememiş miydi asdjdks😂😂
Şaka bir yana üzücü tabi ya.
hayır tabiki kimse şiddeti haketmez ayrıca burda bir suç bile yok
Kimse dayak yemeyi haketmez, kimsenin kimseye şiddet uygulama hakkı yoktur.
Helal olsun o gençlere kafasını patlatsaydılar keşke de orijinal ayarlara geri dönseydi değişik.. Homofobiğim ve bu yumuşakçaları gördükçe ne kadar doğru yolda olduğumu anlıyorum
Kendisini hic sevmesemde. hakettigini düsunmuyorum.
Bebeğim demiştir belki ona vurduklarına göre
@dmladmla 😂
AHAhahahahahaah😂😂😂😂 3-4 defa demişse vurmuşlardır
@dmladmla
Daha salı günü sağlamdı eskişehirdeyken 😂
Ne oldum demicen işte ne olcam dicen😂 Bunu ona söylemişim gibi şeyapalım lütfen 😎
Sacmalik ya sizene herkes istedigi gibi olur yazik adamcagiza
Neden hak etsin bir de bu çomarları alkışlamışlar.. it kopuk sürüsü
Hak etti. Adamlaga ozendiecek adamlar olsn ekranda ‼️
kadına el kalkmayacağını öğrenemediler gittiler
Hak etmedi. Ama o adama sinir olduğum gerçeğini değiştirmiyor bu
Kendisini sevmem. Böyle bir şeyi haketmediğini düşünüyorum.