Her şeyi bırakıp sadece ders calısmak gerekiyor , degil mi?

Mf deyim ve tm den sınava gireceğim icin ayrıyeten tm ye de çalısıyorum. Bu da benim için daha zor. Daha 2 yılım ( Ygs ye 1,5 yılım) var İstanbul hukuk istiyorum. Galiba bunun icin de sosyal medyayı da bırakmam gerekiyor. Ve bazı gereksiz şeyleri 😠
Bu yüzden burada da çok fazla takılmamam gerekiyor...
Not= Sorumu şikayet edin umrumda değil 😟
Güncellemeler
+1 yıl
Tamamıyla ergenliğin dibine vurmuşum 😀, kendimden tiksiniyorum 😂😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
Bir nevi haklıyım ama 😠
Her şeyi bırakıp sadece ders calısmak gerekiyor , degil mi?
Cevapla