Bu video hakkında ne düşünüyorsunuz intihar mı etmiş birisi mi ittirmiş?
acıdım ya la bebe yazık kıvrandı kaldı elinden de bişey gelmiyo
acıdım ya la bebe yazık kıvrandı kaldı elinden de bişey gelmiyo
3. kattan kendini birakiyor. kafa ustu, sirt ustu falan degil, sadece inise yakinken one dogru meyil var ama kollar koruma seklini aliyordu. bisey olmamistir bence bacak ve kollarda kirik varsa vardir. ic kanama sanmiyorum cunku burda 2 komsum 3. ve 4. kattan dustuler temizlik yaparken, yani suz atlamadilar ama ic kanama falan olmadi kiriklari iyilesti.
Kötü oldum ya 😔
Bir kiz ya da erkek icin canina kiyilir hic? Dunya imtihani kaybedilirmi? Sen kiz ya da erkek icinmi yaratidin ve bu dunyaya getirildin? simdi ne oldu , acilarina sonmu verdin? Daha buyuk azaplara dustun.
Bebe kelimesinin anlamı ne demek
Cevap
3Cevap
bende merak etmiştim yakından sanki kendi atlio gibi ama ne alaka anlamadım hic
İnanmayın böyle şeylere = )
Ayy ben de çok kötü oldum 😔😔😔😔
Müzik ne?
Ney
selda bağcan dam üstüne çul serer
https://www.youtube.com/watch?v=-4UDuUHYoBs
gerizekalılar.
Üzücü bir video.
Yaaaa😢😢😢
Ölmüştür dimi😐
Düşmeye bağlı değilde. Kırılmaya bağlı iç organları tamamen kesilmiştir büyük ihtimal ve iç kanamadan ölmüştür
@Canyilldirim Oha ya şu an çok kötü oldum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar