HDP'nin 28 belediyesine Kayyum atandı. Çok güzel bir demokrasi ülkesiyiz. Haliyle 3G'nin neden kesildiği ortada bu ülkede kesintisiz devam eden tek şey bir şey olduğu zaman iletişim sistemini sekteye uğratmak. Hırsızlık varsa kılıf bulmak. Çocuk istismarı varsa aklamak. Saymakla bitmez yani. Bunlar daha iyi günlerimiz.
Bence bir darbe daha yola uzun zamandır devam ediyor internet sorunsalı. Darbe için hazırlık diye düşünüyorum iletişimi kesmek istiyorlar örgütlenme olmasın insanlar sokağa çıkmasın diye
Amerika suriye iran iraki da yanına almış sınır kapısında bekliyomuş her an Türkiye ye girebilirmis doğudaki halk haber veremesin diye interneti kapamislar 3 dünya savaşı çıkıyor kessin yoksa neden interneti kessinler canım
Ya mantıklı mı şimdi? Şimdide girip gaza gelebilir yarında Bayram'ın 3. Günüde yani mantıklı konusun devlet 1 saatte kesecek pkk da 1 saat sonra girmeyecek hey allahım
@Xlxlxl Girmesinler 1 saat ölmezler. Olay tazeyken tepkı için toplanırlar. şimdi olay bıttı kayyumlar atandı artık bir anlamı olmaz. O yüzden kafa ütüleme hadi bakıyım
Her şey olabilir.. Bölge halkını hedef alan nefret yaklaşımları ağır cezalara çarptırılmadıkça sıkıntılar devam eder. Yorum yapanların birçoğu medeni bir ülkede şimdi hakim önünde hesap veriyor olmalıydılar. Lakin faşizmin adı olmuş milliyetçilik yobazlığın adı da dindarlık.. Şimdilik izliyoruz bu virüsün ülkemizi gün ve gün eritmesini.
Büyükşehirlerde ayda 2 -3 defa olan bir durum.. Şimdi Doğuda olunca niye bunu ayırıyorsunuz orası soru işareti :o Belki de Devlet bilerek kesmiştir. Hani bir zamanlar özerklik hayalleri vardıya alın size özerklik diyordur :o
Olanlar gerçekleştiği anda görüntülenemiyecek. Provokatörler sosyal medyadan istedikleri gibi yardırabilecek bölgede olan biten hakkında. Kimse hakikatin ne olduğunu bilemiyecek, yazık...
Bariz bir şekilde ortada zaten Bakım çalışması önceden planlanıp başlangıç ve bitiş Zaman'ı belirli bir süreçtir Fakat bugünkü olay hakkında operatörlerin bile haberi yok Bu nedenle siber saldırı fikrinden başka birşey görünmüyor
İşin ilginç yanı kesinti ile ilgili hicbir sebep gosterilmedi.. bugün bir bölge komple kesilebiliyorsa yarin tüm ülkeyi kesselerde itiraz edemicez anlaşılan
Icanadolu bolgesindeyim. Aksam bir ara hic kimseyi arayamadim. Sadece acil cagrilar diye uyari aldım. Net de bir ara yavaşladı. Siber saldırı mi oluyor ne oluyorsa artik.
Kayyum atamaları dolayisi ile internetler kesildi sebebi ise bazı örgütlerin sanal yani sosyal medya aracılığı ile örgütlenmesi. Tabi aşırı tepki görünce 2 de adsl 3 te vodafone 4 te avea interneti acti
4.5 g var bende hiçbi sıkıntı yok bu demek oluyor ki çağa ayak uydurmak zorunda bırakılıyoruz ve diğerlerini ortadan kaldırıp mecburen 4.5 G ye geçiriyorlar
arıza nedeniyle kesinti vardı dediler sabah ama banada manidar geldi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Aynen sabah 7 den beri falan yoktu yarım saat ya da 1 saat oldu geleli telefnlardaki değil evdeki yerel bağlantılardada yoktu anlamadm yerel bağlantılar 12 1 gibi geldi ama işde sebebi neyki
En İyi Cevaplar