Öncelikle bilmeyenler için olayı anlatıyım. 1. Fenerbahçe fenerium çocuk taraftar için Hello Kitty firmasıyla sponsor oldu ve bu diğer takım taraftarları tarafından büyük dalga konusu oldu. 2. ATV'de Rengarenk dizisinde Renk karakterini canlandıran Selin Şekerci adındaki oyuncu ise koyu Beşiktaş taraftarı ve twitterda "Fenerbahçe Hello Kitty anlaşmasını gönülden... ahaahaha" diye twit atti. 3. Ve bu twit Fenerbahçe taraftarlarını çok kızdırdı ve taraftarlarının tepkisi dinmedi ve Selin Şekerci'nin bütün twitlerini inceleyip deşifre etmeye başladılar bu twitlerin arasında ise en dikkat ceken Selin Şekercinin Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan hakkında attığı twit oldu.4. Selin Şekerci ise gelen bu tepkiler karşısında Fenerbahçe taraflarından özür diledi ve şaka oldugunu söyledi. 5. Selin Şekerci fanları ise Selin Şekerciye destek için Twitterda #SelinŞekerciYalnızDeğildir adında hashtag paylaştılar.
Siz bu olay hakkında ne düşünüyorsunuz? Benim düşüncem Selin Şekerci biraz ayıp etmiş sonuçta Fenerbahçenin ismi var Feneriumun da Hello Kity de önemli bir şirket cocuk taraftarlar için anlasıp ortak olmuş bunda abartılacak bir gülünç durum yok sen ünlüsün böyle cocuk gibi saçma sapan twit atmaya gerek. Fb taraftarına gelirsek kadın özür dilemiş tamam yani uzatmaya gerek yok.
Selin Şekerci'nin Fenerbahçe - Hello Kitty anlaşmasına yorumu hakkında ne düşünüyorsunuz?
futbolu bu tür dalga malzemesi olacak seylere alet etmelerini sevmiyorum Kadin ve çocukları düşünmüş olabilirler Ama benim fikrim ben sevmiyorum Futbola bunları karistirmalarini Ki fbli bir cok kiside rahatsz
ayıp etmişler tabiki. fenerbahçe kadına çocuğa önem veriyor bunlar için de bir firmayla anlaşma anlaşma yaptı diye aşağılanmak alay etmek aşırı utanç verici fener için değil bu halk için kafalarını bunları alamayacak akdar dar olduğu için
sen ana avrat küfret rakiplerine, sosyal platformlarda aşağıla, biri çıkıp basitçe dalga geçince tepki göster. yok öyle bir dünya. üç büyüklerin hepsi için söylüyorum bunu. ilk taşı günahsız olan atsın..
Dünyada onca problem varken bu gereksizler hakkında herhangi bir şey düşünmek dahi istemiyorum. Selin kadar gıcık şımarık birini görmedim ben zaten gereksiz şey 😂 😂
En İyi Cevaplar