Hicmi arastirmadin vs. demeyin evet okuyorum bakiyorum. ama algilayamadim. kisaca bir ozet gecermisiniz. bu esad musluman degilmi arkadaslar?
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(30-35)+1 yıliç savaşın nedeni yok kardeşim yedikleri önünde yemedikleri arkasındaydı huzur içinde refah şekilde yaşıyorlardı suriye de ki alt yapı teknoloji ve gelişmişlik düzeyi daha türkiye de bilene yok ne oldu arap baharı tunusta başladı suriye ye sıçradı neymiş demokrasi istiyorlarmış zaten demokrasi vardı türkiye de ki gibi nasıl türkiye de hep muhafakazar sağcı partiler çıktıysa onlarda da sosyalist baas rejimi devamlı çıkıyorlardı rusya ve irana yakın diye batılılar ve emperyalistler üzerinde oyun oynadı muhalif lere silah verdiler iç savaş çıkardılar eğer bugün suriyede çocuklar ölüyorsa burada ingiltere fransa abd ve türkiye nin mebali çok büyük eğer dünyada masum insanlar ölüyor terör oluyor ve topraklar parçalanıyorsa emperyalistlerin istedikleri oluyor demektir 2023 e kadar ( lozan barış antlaşmasının süresinin sonu ) ülkeleri zayıf düşürüp geriletip oralara konmak oraları almak sömürge yapmak istiyorlar örneğin ırak 2003 e kadar abd kullandı iranın üstüne saldı 8 yıl savaştırdı kuveyt e girdi körfez savaşı yaşadı ne oldu kimyasallar bahane gösterilerek ırağı işgal ettiler bitirdiler şimdi 2023 te orada ki petrolleri ve zenginlikleri bölüşecekler halbu ki ırak ta kimyasal silah yoktu olanlarıda zaten iran savaşında kullandı ve tehdit oluşturmuyordu kuzey kore bilene ıraktan daha çok tehdit oluşturmasına rağmen ırağı tehlikeli buldular neden petrol var temiz su var ama bir gün iyiler kazanacak ben buna inanıyorum ben senin yerinde olsaydım biraz vikipedi den soğuk savaş ı okurdum yine antikomünist paktı nı oku
04 Yorumla- +1 yıl
Lozan zamanla kısıtlanmış bir antlaşma değildir, süresizdir.
Onun dışında kelimesi kelimesine katılıyorumç
Cevap sahibi+1 yıl@GevezelikSanatı
İyi bak araştır 100 yıl dır dünyada süresiz antlaşma yoktur olmamıştır sen limitsiz internet denince gerçekten limitsiz mi sanıyorsun 50 gb aşar san hızı düşer ve yavaşlar anlaşmalar da öyledir
Soran+1 yılya bir sus artik git mecliste konus
Cevap sahibi+1 yılinsanlar Koyun gibi Türkiye de kiler özellikle sürekli her denilecek olana inandıkları için problem yok Türkiye ye göre oysa ki gelip Güneydoğu ve Doğu Anadolu'nun şehirlerini görsen Halep idlib Suriye den farkı yok ama Batı rahat
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılesad suriyede azınlık olan arap ancak nusayri bir meshebe mensup şu an aslında suriye iç savaşının dinamikleri net görünüyor bir tarafta radikaller diğer tarafta ılımlılar öte yanda nusayriler diğer tarafta kürtler ve dış odaklı güçlerin ayrıca suriyede bir diktatörlük rejimi olmasının ve azınlık olan nusayri bir lider tarafından sönetilmesinin rolü büyük.
247 Yorumla
Soran+1 yılsaolasin kardesim anlatmissinda boyle kafa karisiyor iste okudugunu anlayamayinca insan
Cevap sahibi+1 yılşöyle diyim o zaman suriye kısacası farklı din dil ırk meshep unsurlarını içinde barındıran birbirlerine düşman insanların yaşadığı biryer
birde liderleri biraz zalım ve abd vs gibi ülkelerde körükleyince suriye iç savaşı çıktı işte
Soran+1 yılheh simdi anladim peki bide internette okudum suriyenin %70 mi ne hanifiymis nasil esad basta kalabiliyor
Cevap sahibi+1 yılabd gibi ülkeler kontrol etmek istedikleri ülkelerde azınlık olanı başa getirir ve destekler ki halkın çoğunluğu kin beslesin ve ülke her zaman savaş çıkmaya müsait olsun.
azınlık olan lider mesela esadda bunun farkında ama ülke yönetmek zevkli bir iş olduğu için halkı zorla yola getiriyor buda işleri daha kötü yapıyor durum bu yani
Soran+1 yılanladim cok saol kardesim🖐
Cevap sahibi+1 yılrica ederim :)
- +1 yıl
Esad diktatörse neden büyük çoğunluğu hanefi olan suriye halkı onu seçmiş? Darbeyle mi geçmiş esad başa?
Cevap sahibi+1 yıl@CouplesDream hafız esaddır darbe ile başa gelen beşar esadın babası yani daha kötü babadan oğula hanedanlık.
baas partisi mişel eflak hafız esad esad ailesi biraz bilgi edin lütfen
biraz bilgi edin lütfen- +1 yıl
Al sana bilgi,
en. wikipedia. org/wiki/Syrian_presidential_election,_2000
2000 yılında oyların %99,7 sini alarak "seçilmiş" bir başkandır Esad.
Cevap sahibi+1 yıl@CouplesDream seni kaileye almamı bekleme bence sende kendini kandırma uğraşmaya değmezsin
- +1 yıl
Heh aferim, arkandan sallamadan önce biraz araştırırsın bundan sonra. "Kaileye" denilmez hem o kelimenin aslı "kale" almamaktır. Üzerinde şapka olan a ile yazılır :D
Bas git şimdi boş teneke.
Cevap sahibi+1 yıl@CouplesDream beyinsiz olmaya yazım hatası yapmayı tercih ederim
Soran+1 yılya arkadas onu bunu bilmemde. coluk cocuga katliam yapmak ne vicdan isi ne musluman isi. esad basta olabilir her basta olan iyi die bisey yok. zaten hersey ortada genede sebebini aciktan ogrenmek istedim
Cevap sahibi+1 yılSebebi bunlar deminki bayan bir esad destekçisiydi hepsi o. Hile karismamis bir secimde yuzde 99.7 imkansız bir rakam bunu o bile biliyor aslında
Soran+1 yılgormedim o yorumu kardesim bosver Allah buyukl
- +1 yıl
O nusayri esad'ın hiç bakanlarını inceledin mi?
Lider nusayri bakanlar sünni hristiyon süryani
Senin milyonlarca alevini temsil eden bir tane alevi bakanın var mı?
Cevap sahibi+1 yıl@GevezelikSanatı sence ne kadar işlevsel o bakanlar vitrinden ibaret kukla piyonlar paraya doymuş azınlıklar işte. Allah askina suriye ile turkiyeyi kiyasliyorsunya diyece kelime kalmadı.
Türkiye'de bakanların etnik kokenine meshebine hic bakmadım ama dogrudur haklisinizdir eksikleri vardır ulkemizin ama kimse kusura bakmasin bir suriye değiliz o kadarda ileri gidilmez batı ile kıyasla demokrasinin en iyi şekilde işletildiği yerlerle kıyasla foğru ise hak veririm ama suriye dersen kusura bakma sadece güldürürsün
- +1 yıl
Hayatında kaç kere Suriye'ye gittin?
Senin en iyi üniversitelerin Avrupa'nın kı*ı kırık üniversiteleri ile denklik veriliyorken, Suriye'nin denklik aldığı avrupa üniversitelerini biliyor musun?
Ya da Hukuk konusunda Suriye'nin sistemini biliyor musun?
Cevap sahibi+1 yılSuriye aşiretler ülkesi eğer gittiysen bilirsin hiç boşuna kasma yok gelişmiş soyle boyle ulan adam utanmasa sanayisi sosyal yasami kultur seviyesi turkiyeden gelismis diyecek.
Hukuksuz bir diktatörün hukuk devleti kurması mantığa aykırı komiksin vesselam :D
Cevap sahibi+1 yıl@GevezelikSanatı nickine bakarak trolluk yaptığını düşünüyorum yazdıklarınıda görünce
Soran+1 yılsen neyi savunuyon geveze?
- +1 yıl
Sen trollük olarak algılayabilirsin ancak bunu bağımsız bir çok dünya medyası yazdı.
Suriye'ye defalarca gittim.
Haa hukuksuz dediğin adam, az biraz hukuksuz olsa babasının yolundan gider o baş kaldıranın kellesini alırdı.
PYD'yi yasallaştırıp söz hakkı vermezdi ezildiğini söyleyene.
Soran+1 yıl@GevezelikSanatı esad yandasisin. o vefat eden cocuklarin zulum gorenlerin hakki uzerinizde sizde esad siniz
Cevap sahibi+1 yılEsadın çaresizliğini esadın insan hakları hukuna bağlılığı konusuna bağladınya bir saçmalama daha elinde olsa ister mi ulkesinin bolunmesini ortada gercek bir secim demokrasi yok yuzde 99 düzeylerinde oylar utanmasan diyeceksin ki secimler hukuki
Ulan adam gercek bir secim yapsaydida demokrasiyide hukukuda gorseydik , konuştukça batıyorsun.
Cevap sahibi+1 yıl@GevezelikSanatı senin ki harbiden gevezeliksanatı
- +1 yıl
Biz Esad olmak ile gurur duyarız, Vatan Savunmasıdır !
Kurtuluş Savaşıdır !
Doğu'da Türk Silahlı Kuvvetleri neden savaşıyorsa Suriye'de onun savaşını veriyor.
Elin teröristi senin topraklarını bombalayınca kötü, Suriye'ye kan gölüne çevirince iyi mi olacak?
Hayatında Suriye'ye gitmemişsin kalkıp Suriye üzerine yorum yapma soran.
2014 yılında Suriye'de seçim oldu aradabir. Bizim ki gibi oy çalındı hukuksuzluk iddiası safsataları olmasın diye Esad her ülkeden temsilci çağırdı. Esad'ı devirmek isteyen Amerika'dan İngiltere'ye kadar temsilci katıldı o seçime.
Hiç yabancı basın okumuyorsun anlaşılan.
Fransa ve İngiltere o seçimlerden sonra Suriye'ye müdahaleyi kesti !
%75 civarı katılım !
%90 Esad oyu.
Genele vuralım. %70 civarı Esad desteği !
Bir milletin %70'inin desteklediği bir lideri sen hangi hakla tanımıyorsun?
Soran+1 yılkardesim bunun derdi turkiye ve milletmis :) bosver bigun turkiye suriye gibi olursa annnesi babaasi evladi o bombardimanin altinda kalinca belki anlar irkci sey
- +1 yıl
Soran hani islam diyorsun ya..
Necmettin Erbakan Suriye için ne diyordu?
Konuşmaya yüzün var mı?
Irkçı için umarım özür dilersin !
Soran+1 yılne demis necmettin erbakan? niye yuzum yokmus. irkcisin kemalistlige turkluge takmissin bide ateistsin galiba. kemalistler bilmem neler kurtaracak demi ummeti muhammedi.
- +1 yıl
3.'yü izlesen yeterli !
Eğer hakaret edeceksen hiç tartışmayalım, halen özür bekliyorum ırkçılık konusunda !
Yok özür dilemiyorsan, ırkçı söylememi gösteremezsen asıl ırkçı da sensin yalancı iftiracı da sensin !
Ben ateist halimle bile, milyonlarca inananı olan islam dininin liderini kurtarılması gereken bir aciz konumuna koymam.
Sen nasıl bir müslümansın ki allahın resulü olduğuna inandığın hazreti peygamberi, onun dinini kurtarılması, korunması gerektiğini ileri sürüyorsun?
Hazreti Peygamberin dini aciz mi?
Sen kim oluyorsun da allahın yeryüzüne indirdiği son din olduğuna inandığın dini acizlik ile alçaltıyorsun?
https://youtu.be/p0jN6MEbEF0
https://youtu.be/KPR4fP9K0h8
https://youtu.be/hz9pvrCCKjo
Soran+1 yıl@GevezelikSanatı sen nasil bir ateistsin? madem hazreti peygamber dicek kadar madem korunmaya alinmasi gerekmedigini dusunecek kadar saygi icerisindesin geriye kelimeyi sehadet kalmis. bak ben sana diyorum ki turk kurt alevi arap sunni die ayrimcilik yapmayin bu ayrimciligi yaparsan irkcisindir. ben dini hasa aciz gormuyorum ama kotu bir hal icerisindeyiz. din ehli gibi gorunup dini kotuleyen mi dersin alimlerden sapitan mi dersin daha neler neler tabikide korunmasi gereken daha dogrusu korumamiz gereken degerler var. muslumanlik gibi ummeti muhabbet gibi evlatlarimiz gibi.
Cevap sahibi+1 yıl@GevezelikSanatı bu Saddamın hikayesine benzer Saddamın heykelini ilk yıkan adam bugün keşke saddam olsa diyor, bu durum Saddamın adaletini mi gosterir yoksa kötünün iyisi olduğunu mu tabiki kotu bir yonetici hicbir yonetici olmamasindan iyidir ama turkiye ile kiyaslayamazsin bile suriyeyi. tabiki suriye üzerinde oyunlar oynanıyor ve bunun seklini ve nedenlerini yukarida acikladim. sunu sorarsan esadla işbirliği yapılmalı mı evet ama sadece pyd yi yok etme amaçlı başka bisey icin degil suriye suriye kadar gelişebilir esad diktatördur beni ilgilendirmez Şu an turkiye menfaatleri daha onemli suriyeye demokrasi oyle kolayina gelmez. Suriyenin toprak butunlugu türkiyenin menfaatinedir
Soran+1 yılayrica videoyu izleyemiyorum sarjim az ve elektrikler yok ama izlicemm. bide siyasetci degilim bilmedigim seyleri yorumlayama
- +1 yıl
esadla işbirliği yapılmalı mı evet
Suriyenin toprak butunlugu türkiyenin menfaatinedir
En azından eskisi gibi değil, bir kaç yerde buluşabiliyoruz.
Esad diktatör mü sorusuna gelince.. Gerçekten söylüyorum Türkiye'dekileri bırak git Suriye'dekilerle konuş.
Değil Rusya isterse bütün dünya Esad'ı desteklesin, halkın istemediği bir adam o koltukta oturamaz !
Suriyede yaşayan millet bu olaylar yaşanırken çıkıp Esad'ın doğum gününü sokaklarda kutladı. Bir dur düşün..
Sana gelince sevgili soran;
Sen müslüman olmasaydın, saygısız ahlak yoksunu biri mi olurdun?
İnanmıyorum ne peygamberine ne de dinine. Ancak bu benim onlara saygısızlık yapamamı gerektirmez.
Sen yaparsan edersen demedin ! Sen direk bana ırkçı dedin !
Yukarda benim görüşümde yorum duruyor'' asıl olan millettir, din ırk bireyseldir '' bu mu ırkçılık?
Özür bekliyorum.
Dinin korunmaya değil, arınmaya ihtiyacı var.
O beğenmediğiniz laiklikte senin dediğin din tüccarlarını değersizleştiriyor. Allah ile kula bırakıyor inancı.
Soran+1 yıl@GevezelikSanatı ilk bisey sorucam tamam sence esad iyi halk destekliyor falan. din die birseyde yok tovbe hasa farzi misal 5 yasindaki umranin fotografini gordunmu? onun gibi nice cocugu bombaliyor. sebebi ne sence gerci buna sebep gerekmiyor. bide kemalist olduguna gore akpli degilsin tayyib erdoganda cok oy aliyor cok seviliyor. nie onu desteklemiyorsun? sakin bana akp li deme ne parti ne cemaat alakam yok. kalbini kirdiysam k. bakma hakkini helal et. seni isyana surukleyen ne neden inanmiyosun?
Cevap sahibi+1 yıl@GevezelikSanatı görüşüm hep böyle idi once kendi ulkenin menfaati konu esad rejimini turkiye ile kiyaslamandi buna karsiyim ben kiyasladigin ülke fiilen yok turkiyeyede bu denli baski olmasina ragmen toprak bütünlüğü ortada
tabiki destekcileri var ve esad samda kendi duzenini yurutuyor. Libyada bile hala kaddafilerin destekcileri var ve de facto hükümet kurdular. Libya fiilen ikiye boluk Şu an .
- +1 yıl
Sorun da bu. Halkın desteklediği yöneticilere karşı uygulanan politika.
Amerikan hükümetlerinin başa gelmesi. Suriye şu anda olmayabilir ama 6 yıl önce vardı.
8 yıl önce ayakları sağlamdı.
Sevgili soran, Tayyip Erdoğan'ı kısa ve öz olarak neden desteklemediğimi sorarsan BOP derim !
İçine zaten 2014 yılına kadar yaptığı her şeyi kapsar.
2014 sonrasına gelirsek, Ego derim.
İyidir ama yerinde iyidir.
Ha şunu da söylüyüm darbe günü kendisi sokağa çıkın demeden ben sokağa çıktım !
Erdoğan'ı desteklediğimden değil, Kemalist olduğum için, anti emperyalist olduğum için. Vatansever olduğum için.
Benim Erdoğan'ı sevmemeye neden hakkım yok sana göre anlamış değilim.
AMA BEN !!
Erdoğan'ı sevmiyorum diye Erdoğan' a karşı yürütülen emperyalist saldırılara destek olmuyorum.
Ya da ikiside düşmanım bana ne demiyorum.
Milli değerlerime sahip çıkıyorum.
Bunda yanlış olan ne?
Ya da bahsettiğin gibi Suriye'de Esad'a karşı olanlar var ise, bunu yapmalarına engel ne? - +1 yıl
Suriye'li çocuk fotoğraflarına gelince !
PKK'da Avrupa'da bizi katliama uğratıyorlar diye milyon tane kadın çocuk resmi gezdiriyor.
Anlamak isteyene yeterli bir cevap da... bir soruyla tamamlayım,
Devlet orayı zevkine mi bombalıyor?
Ya da sev sevme, yiğidi öldür hakkını ver, Atatürk Tunceli Harekatını zevk için mi yaptı?
Öncesinde kaç tane isyan vardı, katliam vardı teröristler tarafından yapılan?
Soran+1 yıl@GevezelikSanatı ayni sey degil. neyse inanki sarjim yok. cikmak zorundayim. Kim yanlis olsaydi bu bensemde Allah islah etsin. o 5 yasindaki cocuga yapilani Şu an erdogan yapsa onu da cok severdin esadi sevdigin savundugun gibi. Allaha emanet ol :)
- +1 yıl
Olay 5 yaşındaki çocuk değil.
Esad, Erdoğan ya da bir başka lider.. Adamların işleri güçleri yok 5 yaşındaki çocuğa mı takılıyorlar sence?
Olay emperyalist bir saldırı.
Ve evet ! Bugün Erdoğan Doğu'da TSK ile sonunda bir arada ya, helal olsun ! Destekliyorum ve doğru buluyorum.
Soran+1 yıl@GevezelikSanatı ya bu nasil bir kafadir ya 5 yasindaki cocuk keyfindenmi bombalatiyor ozaman kendini. birak yaa bos konusma kafayi siyirmissiniz siyasetle bilmem neyle Allahin ayetlerine dayanarak konusuyorum sense koltuktaki liderlere dayanarak. cikiyorum Allah islah etsin !
Soran+1 yıl@GevezelikSanatı siyasetle ilgili seyler okuyacagina birazda kurani kerimin mealini ac oku bisey kaybetmezsin. inanmadigin birseye saygi duyuyorsun madem.
- +1 yıl
Ben o çocuk kendini bombalatıyor demedim !
O çocuk emperyalizmin kurbanı oluyor. Sen bölgende emperyalizmi siyonizmi bitirmezsen bugün ağladığın 1 çocuk yarın yüzbinlerce olacak. Ve yarın o çocuk sen olacaksın farkında değilsin.
Erbakan'ın dediği gibi ''Bir gün Suriye'ye saldırırlarsa anlayın ki hedef Türkiye'dir.''
Dediğin gibi ''Allah ıslah etsin.''
Şunu da unutma dün biz bunları anlatırken Erdoğan da senin gibi bizlere sayıp sövüyordu.
İyi geceler.
Bu arada bana herhangi bir ayet getirmedin.
Nasıl dayanarak konusuyorsun anlamadım.
İyi geceler.
Cevap sahibi+1 yıl@GevezelikSanatı suriye hiçbir zaman sağlam basmadı hutular ve tutsilerin durumu gibi ruandanin yuzde 15 i tutsiler olmasina ragmen ulkeyi fiilen tutsiler yonetiyordu nufus orani yuzde 85 olan hutular ve tutsiler arasindaki bu durum sonucinda buyuk bir ic savas soykırım ile sonuçlandı tutsi hukumeti avrupa ve abd destegi ile gelmişti bu plan bircok kez yapilir halki kutuplastirmanin en guzel yoludur esadda bu politika ile gelmiştir , azinliga yuksek imkan saglamak cogunlugun tepkiselligini artirir
Soran+1 yılTamam yarin ayetlerle gelicem sana. hayirli geceler
- +1 yıl
Esad Hükümet olduktan sonra Amerika Suriye'ye giremedi. Kazansın kaybetsin, İsrail'e karşı en net tavrı alan yine Suriye'ydi.
İngiltere'de çok beğendiğim antiemperyalist ve antisiyonist bir mv var ''Yahudi israil müslüman filistini bombalarken, müslüman devletler müslüman suriyeyi katlediyor. Müslüman Filistin'e ise yardım eden tek devlet müslümanlarca müslüman sayılmayan Suriye''
öyle karman çorman mükemmel bir tviti vardı :) :D
Aslında olayı çok güzel özetliyor.
Suriye'ye gerçekten ama gerçekten gittin mi merak ediyorum !
Bir diğer nokta, Suriye'de sadece başkan nusayri dostum. aç bütün dönemleri incele, yahu genelkurmaybaşkanı türkmendi, türkemenler bombalanıyor dediler, ali türkmani ( bölgenin önde gelen isimlerinden) çıktı hayır teröristler bombalanıyor devletimizin yanındayız dedi, ertesi gün evinin tarandığı ortaya çıktı :D
Suriyede başkan nusayri gerisini bir incele.
İşine gelemeyene satılmış vs deme, bir incele
Cevap sahibi+1 yıl@GevezelikSanatı suriye devleti senin dediğin kadar toz pembe olsaydı cozunme yasamazdı işid faktörünü gözardı etmemekle birlikte rusya yardımları olmasa suriyede şam yönetimide ortadan kalkardı.
Nusayri alevilik kültürünü milletin gozune sokmak ayrı konu. durum boyle olmayabilir ancak ortada bir dikta rejimi olduğu açıktır ve nusayri azinliga mensup bir liderin başta olmasi insanlari kutuplastirmaya itecegi ve ittigi kesindir
Esada karşı bir grup ayaklandı oda faturasını tüm ülkeye ödetiyor
19 Yorumla- +1 yıl
Türkiye PKK'ya karşı operasyonları bütün millete mi ödetiyor sana göre merak ettim?
- +1 yıl
Arkadaş terör örgütü katliam yapıyor, devlet teröre karşı savaşıyor diye mi suçlu? :D
- +1 yıl
''Türkiye PKK'ya karşı operasyonları bütün millete mi ödetiyor sana göre merak ettim?''
''tabiki o bölgedeki insanlar madur. Suç her kimin olursa olsun masum insanlar ceremesini çekiyor.''
Bilmiyorum ne anlatmak istediğini anlatabilmiş misin.
iyi geceler. - +1 yıl
1 Terör örgütüne karşı bir operasyon soruyorum sana, sen ise suçlu her kimse diyorsun. Bir devletin terör örgütüne karşı işlediği bir suç olabilir mi?
Suçlamanın da ötesinde bir şey bu.
Biri devlet diğeri terörist. Ve sen diyorsun ki suçlu her kimse.
Anlatabiliyorum umarım demek istediğimi.
2 Büyük Ortadoğu Projesi
Sen orada savasanların demokrasi istediğine inanıyor musun?
PKK da demokrasi için hak hukuk için mi savaşıyor? - +1 yıl
@GevezelikSanatı ya sen ne zırvalıyorsun allah aşkına. Geldin vır vır vır. Bak şu devirde devletin en ufak hatasını bulup söylemek bile hainlikken benim bu şekilde suçlamaya bir tarafım zaten yemez. Bilmem anlatabiliyor muyum? İkincisi ben haktan hukuktan bahsetmedim. Orda masum insanların madur oldugundan bahsettim. Şu haklı bu haksız diyede bir şey soylemedim. Geldin garip garip yorumlar yapıyorsun. Ben siyaset konuşmayı sevmiyorum tamam mı. Lütfen kendi fikirlerini kendine sakla. Benimkilerde seni gram ilgilendirmez zaten o güzel kafanıda yorma. Hadi eyvallah.
- +1 yıl
Kafam güzel mi <3 :* :D
Fazla içme çirkinleşiyorsun, hadi iyi geceler.
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
17Cevap
+1 yılEn önemlisi yayılmacı devletler. Bulunduğumuz bölgenin bereketine aşık olan yayılmacı devletlerin halkı kışkırtması. Bu sadece Suriye için geçerli değil, ön asya ve kuzey afrikada bulunan bütün devletler için geçerli. İkincisi ise Türkiye' nin Suriye toprak bütünlüğünü desteklemeyen, Esad hükümetinin devrilmesi için yaptığı faaliyetlerdir. Medya bugün Esad' ı halkını bombalayan biri olarak gösteriyor. Gerçek bu değildir. Gerçek, hem kendi toprak bütünlüğünü hem de çevre ülkelerin toprak bütünlüğü için ülke toprakları içerisinde bulunan terör gruplarını etkisiz hale getirmesidir.
00 Yorumla
+1 yılEsad alevi, uzun süre diktatörlükle yönetti ülkeyi babası hafız esad'tan kaldı ülke zaten. örneğini 2003'te kürtler isyan çıkardı qamışloda bir maç sonrası, esadın askerleri tarafından yakalanan kürtlerin cezaevinde gözleri dahi çıkarıldı aynı tavır sünni araplarada vardı işkencelerin görüntüleri youtube'ta var ve isyan ateşi patladı.
19 Yorumla
Soran+1 yılsunni araplar veyahutta kurtler le olan mesele isyan cikmasi demi. o zaman mezhep ayrimciligimi yapiyor?
- +1 yıl
türkiyede dahi mezhep ayrımcılığı var. bu konuyu araştırmaktan suriyeyi köy köy ezberledim diyebilirim hiç gitmedim ama rastgele bir yere gidersem kaybolmam. sana tek şunu söyleyeyim; esad direniyor ama kaybedecek
Soran+1 yılHay Allahim ya. Musluman muslumani vuramaz ister kurt olsun ister alevi ister hanifi. nasil kaybedecek ki guc elinde. ama Allah buyuk tabi
- +1 yıl
Esad kaybeymeyecek neden derseniz... rusyanin desteğiyle ayakta... tarihi bilmediğiniz belli :)
Soran+1 yıl@suskunluk34 Allah buyuk. sonunda zalimler kaybedecek
- +1 yıl
rusya/hizbullah ve iran sahada esada yardım ediyor, rusya günde 5 milyon liralık masraf yapıyor ekonomisi berbat petrol geliri yok ambargo var ve yıprandıkça yıpranıyor 1 yıldır suriyede olmasına rağmen hala suriyenin 3'te birine hükmedemiyorlar esadla birlikte. ne harita, ne politika, nede ekonomi bilmediğiniz belli
Soran+1 yılarkadas bilsek zaten burda sormayiz dimi.
- +1 yıl
sana demedim, yorum yapan diğer arkadaşa söyledim malum o sadece kendisinin bildiğini iddia ediyordu da
- +1 yıl
Hayatında Suriye'ye gittin mi?
esad diktatör zalim kendi halıknı katletti sonra başka terörist guruplar türedi suriyede iç savaş çıktı pyd filanda girdi iyice çorbaya döndü Suriye 150 tane filan gurup var diktatör zalim münafık esad sonra dış güçlerde var rusya filan d agirdi her ülke bir terör örgütünü destekliyor türkiyenin işinede gelmiyor suriye parçalanmamalı bir de bazıları birbiriyle çatışıyor iyice karıştı sivilleri de katlediyorlar terör örgütleri+esad
10 YorumlaArap baharı ile bütün arap ülkelerinde demokrasi hareketleri oluşturulması hesaplandı. Ancak bahar kelimesi anlamını yitirdi. Çoğu yerde şu an mezhep çatışmaları patlak verdi. Esad şii kökenli ve yanındaki diğer bazı sünni gruplarla diğer radikal dinci sünni isyancılar savaşıyor. Olayın özü bu.
00 YorumlaSuriyedi iç savaşın sebebi rusyanın yeniden güçlenmesi. Komünist rusyanın iktidara getirdiği liderleri tek tek indirme planı. Plan amerika-israil ortak yapımı. Güçlü bir rusya o israili yerle bir eder. Oyüzden bölgeden rusyaya destek gitmesini istemiyorlar nedeni doğalgazı var zaten birde petrol olursa rusyayı kim durduracak. Kısa özeti bu.
10 Yorumla
+1 yılMusluman geçinenlerden müslüman olmak farklı amerika bir oluşum kursu orakta onu hareket ettirmwk için suriyeyi karıştırdı neticede daha snra silahlı işid birliği hopopo hopp yaptı surıyeye ruayada takılıyor herkes farklı bir kafa bir yerden sonra kımse ne yaptıgının farkında olmaz işte şu an o halde ülkeler
00 Yorumla
+1 yılTürkiye'de neden PKK var ise o sebepten.
Kaddafi, Saddam neden düşürüldüyse o yüzden.
Mursi neden Mısır'da başa getirildiyse o yüzden.
Yemen'e neden girildiyse o yüzden.
100 yıldır dinmeyen hayalleri var emperyalizmin.
Sevr'in bugünkü adı BOP.19 Yorumla
Soran+1 yılpkkyla bir tutma. biz turkler pkkyi destekleyen kurt vatandaslarini cocuklarini katletmiyoruz alcakca. kurt vatandas derken bazilarini kasdettim hepsimi degil sakin anlis anlasilmasin.. buarada musluman muslumani vuramaz..
- +1 yıl
Esad ordusu mu çocuk vuruyor?
Kaldı ki siyonist ne zamandan beri müslüman diye anılıyor?
Soran+1 yılesad yandasi sen neyi savunuyosun?
- +1 yıl
Kemalist Türkiye'yi !
Esad, değil Türkiye yandaşıyım.
Dün Irak'a girilirken biz ayağa kalktığımızda Saddam yandaşı dediniz
Ergenekon Davası oldu cuntacı dediniz
Rus Uçağı düşürüldü moskof uçağı dediniz
ve halen halen utanmadan, Esad yandaşı diye suçluyabiliyorsun..
Ben vatanı savunuyorum.
Soran+1 yılya varya o kadar cok bilgili olup bu kadar cahil olmaniza anlamveremiyorum.. bak ben ne partili ne cemaatliyim vatani savundugun kadar islami savunsaniz keske. muslumanlar birlik olmadikca vatan die paralamayin kendinizi. vatan diyosunuz ama Allahi unutuyosunuz. bak bende turkum simdi fetocu isidli pkk li ilan edersiniz.
- +1 yıl
Arkadaş senin inandığın allaha ben inanmak zorunda mıyım?
Elin hristiyanı senin allahına inanmak zorunda mı?
Madem Türksün, söyler misin yahudi türkleri, hristiyan budist vs türkleri nereye koyalım?
Aslolan millettir.
Din ırk bireyseldir.
Vatan milletindir ne bir ırkın ne de bir dinin.
Sen Amerikan kuklası müslüman katar ile, müslüman arabistan ile, müslüman değil dediğin anti emperyalist anti amerikancı irana suriyeye savaş açınca ne olacak?
Soran+1 yılbir soz var muslumanim diyene degil islami arastirin die. Sen inanma peki o zaman kimse turk kurt olarak dunyaya isteyerek gelmedi. sacmaliyosunuz. kimsede turk olmak zorunda degil
Soran+1 yılhele ki kemalist olmak hic zorunda degill. vatan milletinse esadin derdi ne niye mezhep ayrimciligi yapiyor?
- +1 yıl
1 Ben sana zaten ırkçılık yapmadım. Ayrıca özellikle belirttim. Asıl önemli olan millettir. Irkının dinin bireyseldir diye.
Yorum yukarda. Yanlış anladığın için umarım özür dilersin.
2 Kemalist olmak Türkiye Cumhuriyeti'ni kuran ilkelere bağlılıktır. Türkiye Cumhuriyeti'ni tanıyıp tanımamak bireye özgüdür.
Kemalizme karşı gelip Avrupa gibi saldırabilirsin. Avrupa Birliği yıllardır söylüyor AB için Kemalizmi terkedeceksin diye.
3 Mezhep ayrımcılığı yapıyor dediğin adamın bakanlar kurulu sünni dolu. Senin bakanlar kurulunda kaç alevi var?
Bir gün mesele suriye olursa anlayin ki hedef turkiyedir prof Necmettin Erbakan demiş kısaca
20 YorumlaEsed nusayri alevi gibi bir şey Suriyenin çoğu sünni müslüman yani azınlık çoğunluğu yönetiyor en büyük dostları Rusya İran eee tabi Amerika Suudi Arabistan bundan rahatsız anlamışsındır şimdi nedenlerini
10 Yorumla- Gündem konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yıl47 senedir Esad önce de Babası sömürdüler Suriyeyi, ABD'nin de telkini ile Esad'ı devirmek için halk ayaklandı ama Esad halka savaş açınca iç savaş çıktı
17 Yorumla- +1 yıl
Halka savaş mı?
Suriye'ye hayatın boyunca gittin mi? - +1 yıl
@GevezelikSanatı Kendi insanını neden öldürüyor?
- +1 yıl
Biz Doğu'da kendi insanımızı mı öldürüyoruz?
Eline emperyalizmden silah alıp ülkene saldıranı yaşatır mısın? - +1 yıl
@GevezelikSanatı Esad'ı mı savunuyorsun sen şimdi?
- +1 yıl
PKK'yı mı savunuyorsun sen şimdi?
diye sormam gerekir böyle bir soruda !
Esad'ı değil ülkemi savunuyorum.
Esad düşerse, açılacak Kürt koridoru nereye uzanacak aptal olmayan anlar.
Sıra kimde anlar. - +1 yıl
Saddam düştüğünde de diyorlardı. Pkkyı rusya besliyor. Işidi Pydyi abd. Suriyede durum karışık ama Esadın gitmesi en uygunu
- +1 yıl
Rusya ömrü boyunca PKK'yı desteklemedi.
Sadece uçak düşürüldükten sonra, Tayyip'e karşı kullanma içgüdüsü ile 2 aya yakın yakınlaştı, Vatan Partisi ziyareti sonrası PYD (yasal deniyor ya her yerde sözde, 3 ay önce moskovada şube açılmıştı ) şubesi kapattırıldı !
Rusya PKK'yı destekliyor iddiaları vs tamamıyla Rusya'ya karşı sizin gibi milliyetçilerin cephe almasını sağlamak için kullanılıyor.
Sana bir soru, sen Rusya olsan, Lenin-Atatürk işbirliği gibi bir işbirliği kurarak Türkiye ile dost mu olmak istersin, yoksa açık açık Amerika'nın haritasını çizdiği Kürdistan'ı destekleyip Ortadoğu ile bütün iletişimini kesecek projeye mi destek olursun?
2000 yılında PKK bitirilmişti.
2002 yılına kadar şehit sayılarına bakabilirsin !
Saddam 2003'te düştü. Sonrasında PKK'nın nasıl güçlendiğini tartışalım mı?
emperyalistlerin, islamcı teröristlerin birbirini yemesinden ötürü.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSavaşların arkadasında Amerika, ırak, Rusya vs olması savaş sözde ayda bir ülke arasında görüşme oluyor acaba ne konuşuluyor.
00 Yorumlaıslamla bağdaşan bır ulke olması, toprakların sömürülmesi ve kafa ulkelerın orta dogu projelerının devamının surmesı ıcın.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEsed suriye alevisi müslüman gibi işte ama değil şerefsiz
00 Yorumla
+1 yılvallahi bende bilmiyorum ya
02 Yorumla
Soran+1 yılbiri aciklar heralde
- +1 yıl
inşallah
Cıa İsrail Kısaca Küresel odaklar
00 YorumlaGündem konusunda 3,5b cevap paylaştı. Amerikanın ortadoğu planları
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılcinsellik :D
10 Yorumla
Devamını Gör(3)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Cinsel Yaşam
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar