
*******************************************************************************
* bir ay öncesine kadar ülkemizde "ASKERİ HASTANE" diye bir kavram olduğunu,
* yaralanan askerlerimize "GATA MEZUNU" ordu hemşirelerin kendi evlatlarına, abilerine, babalarına baktıkları gibi baktıklarını,
* onlar yataklarında şehit olup son nefeslerini verirken başlarını okşayıp "korkma iyileşeceksin! annene, babana, nişanlına döneceksin aslanım!" dediklerini,
* son nefeslerini verdiklerinde ilk ağlayanların onlar olduklarını,
* mesai kavramı gözetmeden 7/24 dağ, bayır, kara, hava Türkiye'nin her yerinde görev yaptıklarını,
* artık bu hastanelerin kapatılarak sağlık bakanlığına bağlanmış olduğunu,
* sağlık bakanlığına bağlı görevlilerin devraldıkları bu hastaneleri sadece "daha fazla döner sermaye" olarak gördüklerini,
* hayatının baharında doğu ve güneydoğu anadoluda göreve başlayıp, senelerini buralarda geçiren bizlere sanki adi birer suçluymuşuz gibi davrandıklarını,
* artık yaralanıp özellikle doğudaki hastanelerde tedavi altına alınan er, erbaş ve rütbeli evlatlarınızın PKK sempatizanı doktor ve hemşireler tarafından tedavi (!) edildiğini,
* çıkabilecek bir savaşta orduyla birlikte savaşa gidebilecek askeri disiplin ve eğitim almış doktor ve hemşirelerin ARTIK OLMADIĞINI,
* Benim bu satırları yazarken gözyaşlarımı tutamadığımı, buna rağmen içimde en ufak bir pişmanlık duymadan sadece "vatan sağolsun" dediğimi, çünkü bize bunun sadece bir iş değil, vatan ve namus borcu olduğunun öğretildiğini,
... BİLİYOR MUYDUNUZ?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar