Avrupa ve Amerika'da Türklere ırkçılık ciddi oranda arttı, sebebi ne sizce?

Bizi kıskanıyorlar, çekemiyorlar tarzı saçma nedenlerle gelmeyin.. Tamamen objektif bir yorum istiyorum artısıyla eksisiyle.. Yabancı bir arkadaşım Türkiye'nin işid'e destek olduğunu düşündüklerini ve bu yüzden ırkçılığın onun ülkesinde çok arttığını söyledi. Başka yorumu olan var mı?
Avrupa ve Amerika'da Türklere ırkçılık ciddi oranda arttı, sebebi ne sizce?
Cevapla