Türkiye neden göçmenlere karşı ırkçı davranıyor?

Türkiye neden göçmenlere karşı ırkçı davranıyor?
Bu sitede görüyorum gitsinler falan diyorlar ne zararları var ki bence ırkçılığın bir anlamı yok yapanları da anlamıyorum yardım sever olmak en güzel değil mi?

Sizce sureyeliler kalmalı mı gitmeli mi?

Gitsin diyenleri ben anlayamıyorum. Türkler Avrupadan defolup gitsin diyen kafa ile pek farklı olmadıklarını düşünüyorum.
Suriyeliler kalmalı mazlumlar bizim kardeşimizdir
Defolup vatanlarına gitsinler. Bunu diyenlere cevabım: Bizde orta asyaya defolalım o zaman ;)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Vay be Orta Asyanın iğrenç bozkırlarına meraklı ne çok insan varmış asdf
Güncellemeler
+1 yıl
Not: Ben bir Türküm. Ama öncelikle liberal ve hümanist bir insanım. Pis ırkçılıklarla millyietçiliklerle işim olmaaz.
Türkiye neden göçmenlere karşı ırkçı davranıyor?
Cevapla