Tebrikler Türkiyem! O köprünün açılışını yapmak için bir hafta daha bekliyemedin mi?

Faciadan daha iki üç gün geçmeden köprünün açılışını yapıyorsunuz.. Gerçekten anlam veremiyorum. Bu kadar mı umursamıyorsunuz İstanbul'da olanları? Bir iki hafta yasımızı tutmamıza izin verseydiniz kötü mü olurdu? Evet, kusura bakma ama bir çok vatandaşın eleştirisini aldık! Bir çok ülkenin yeniden eleştirisini aldık! Başka ülkeler bile hala yas tutuyor İstanbul'da yaşananlardan dolayı.
Tebrikler Türkiyem! O köprünün açılışını yapmak için bir hafta daha bekliyemedin mi?
Tamda bahsettiğim.. Birileri kan ağlarken, içleri parçalanırken, diğerleri lay lay lom köprünün açılışı mı kutluyor. Yazık gerçekten yazık.
Tebrikler Türkiyem! O köprünün açılışını yapmak için bir hafta daha bekliyemedin mi?
Cevapla