Faciadan daha iki üç gün geçmeden köprünün açılışını yapıyorsunuz.. Gerçekten anlam veremiyorum. Bu kadar mı umursamıyorsunuz İstanbul'da olanları? Bir iki hafta yasımızı tutmamıza izin verseydiniz kötü mü olurdu? Evet, kusura bakma ama bir çok vatandaşın eleştirisini aldık! Bir çok ülkenin yeniden eleştirisini aldık! Başka ülkeler bile hala yas tutuyor İstanbul'da yaşananlardan dolayı. Tamda bahsettiğim.. Birileri kan ağlarken, içleri parçalanırken, diğerleri lay lay lom köprünün açılışı mı kutluyor. Yazık gerçekten yazık.
Tebrikler Türkiyem! O köprünün açılışını yapmak için bir hafta daha bekliyemedin mi?
Türkiye Baştan Aşağı Yanlış Bir Sistemin Ürünüdür. AKP'ye Özgü Bir Durumdur Demiyorum, Buna Dikkat. Herşeyi AKP'nin Üzerine Yıkmak Gereksiz. CHP'nin MHP'nin HDP'nin Etkiside Sandığınızdan Daha Fazla. Ve Bunun Yanında Bizim Toplumun Bakış Açısı Ve Düşünce Yapısıda Epey Etkili Hatta Asıl Faktör Diyebiliriz. Yani AKP Suçludur Demekle Birşey Çözemeyiz. Çünkü Bizde HALK Olarak Suçluyuz. Neden? Özgecan Öldü, Ülkeyi Ayağa Kaldırdılar. Radikallerin Oyununa Gelenler Ülkede Cinsiyet Ayrımcılığından Tut, Cinayet Desteklemesine Kadar Her Haltı Yaptılar. Berkin Elvan Öldü, Yine Toplumdaki Bir Sürü Kişinin Limitasyonu Oldu Çocuk... Kimseyi Yargılamadan Konuşuyorum, Tarafsızım. Peki Bu İnsanlara Yananlar, Bir Sürü Şehit Verdik Bir Sürü Erkek Ve Kadını Kör Kurşun, Canlı Bomba Vs. Kaybettik. Neredesiniz? PKK'lılar Patladı 3 Gün Milli Yas İlan Edildi. Işid Havalimanı Uçurdu 1 Gün Sonra Hem HALK Hem DEVLET Bayram Etti. Bumu İnsan Canına Gösterilen Değer?
Bugün bayram erken gelen bayram diye bağıran başbakan sanki memlekette herşey güllük gülistanlık bomba burda değilde suriye de patladı ölenler de bizimle alakası yok şaka gibi ya böyle bir zihniyet olabilirmi ateş sadece düştüğü yeri mi yakmalı vicdan yok mu ? düşünce yokmu? saygı yok mu? YOK KALMAMIŞ
Allah bin beterini yaşatmadan gebertmesin bunları. Ha bunların destekçilerinide, şöyle bir yorumlara baktımda içler acısı. Bayram öncesi bayramımız dendi, yazıklar olsun! Terörün yanında hükümetede lanet olsun, bunların destekçilerinede!
Ya zaten onların amacı bu yani tamam çok üzüldük halada üzülüyoruz ama bunların istedikleri o bizleri yıldırmak pes ettirmek mi Türkiye'de her bir yeni gelişme oldukça cıldıracaklar
Terör Örgütlerinin amacı Nedir? Amaçları zaten İnsanları korkutmak değil mi İnsanlaı evlere hapis edip Terör korkusuyla Yaşatmak. Köprü açılışında herhangi bir müzik vesaire çalınmadı Sadece Prosedür konuşmalar felan filan Bu köprü açıldı İstanbul trafiği rahatladı Bayram öncesi açıldı Çünkü Bir çok insan Bayram'da bu köprüyü kullanacak. Dış devletler tepki gösterdi En güzelide bu zaten bunlar bizim Büyümemizi gelişmemizi ister mi hiç tabiki hayır Bu köprü Türkiye'yi rahatlattı tabi bizi rahatlatırken başkalarını Rahatsız etmesi normal Demekki doğru yoldayız. Evet yüzler gülüyor Olmaması gereken ve Eleştirilmesi gereken nokta bu Köprü niye açıldı değil.
Oy verenlerin içi rahattır inşallah. Bugün bayram gibi bir gün diyen başkan mı dersin. Ananıda al git diyen cb mi dersin. İnşallah akp'ye körü körüne bağlı olanlar gerçekleri görürler ve eğer görmeslerse ya empati kurmayı öğrensinler ya da kendi çoçukları, babaları, anneleri, bacılarının kolları, kafaları, ayakları paramparça havada uçarsa üzülmesinler. Ne doğsa ülkede bayram günü Türkiye'de 44 kişi ölmedi. Maç sahalarında bayram günü olduğu için saygı duruşu yapıyor o düşman dediği adamlar.
bayram arefesi köprü açılışı bir çok insana fayda sağladı zaten sıkıntı köprünün açılışında da değil aç yine aç ama o hiç bir şey yokmuş gibi konuşmalar o eğlence havası. bu siyasiler değişik boşuna apolitik olmamışım.
Bu tur elestiri fazla bence ates dustugu yeri degil hepinizi yakti evet, ama hayatin devamliligi esastir bir gun ulusal yas ilan edildi ulke olarak, ayriyetten saygisizlik yapilmadi, yapilanlar onceden programlanmis ve donusu olmayan seylerdir, ayrica bu istenen sey teror orgutlerinin istedigi yas halinde olmamiz disariya cikmamamiz, saygida kusur etmekten bahsetmiyorum elbette
Sitenin amacını saptıranları kimse istemiyor ks bölümüne girip yorunlara göz ata bilirsin bunu bence olarak paylaşmalısın Soru degil bu cünkü bildigin elestiri
Yalnız ben soran kişi değilim. Asıl koyun istemiyoruz. Zorunuza giden şeye nasıl çamur oluyorsun. İstediği gibi paylaşır, seni tırmalayan ne? Gerçekler mi?
@lilacc koyunmu biz hersecimde koymaktan bıktık bak sitede nediyor böyle şeylerde bize yardımcı olun diyorlar degilmi şikayet edin diyorlar bizde onu yapıyoruz uyarıyoruz koyun demekten bıkmadınız biz size daha nekadar koyacagız daha nekadsr koyulmak istenoyorsunuz Bu ulkeden gidecek olan sizsiniz bak millet size koyuyor her secimde
Tipik akpli lafları. Varoş kenar mahalle kavgasında değilsin. Boşsun vesselam, cahilsin. Savunamıyorsun vurmaya çalıştığın yerlere bak. Bel altı. Siz o ülkede bayram öncesi bayramınızı yapın, biz hak arar, öleni öldüğüyle bırakmamaya çalışıp yasını tutarız. İnsaniyetini sorgula lütfen.
@cicimxs bu gercek hesabım degil seninkide farklı degil yani ;) 6 experle laf sokmaya calıstıgın insana dikkat et denizde yüzmeyi bilmeyen bogulur tipik akp lafı degil Gercek senin dediklerim gercekler oluyor nedense benimki yalan sanki koymadılarmı size akp liler her secimde hayla koyun diyorsunuz madem bukadar istemiyorsun gideceksin ulkeden yani basit ve net bukadar koyulmaya meraklımısınız
Yaptığın yorumları okudum. Müslümanım diyorsun aöa nedense koymadık mı koyduk gibi laflar kullanıyorsun. bir kardeşimize ettiği laflara dikkat etmesi gerektiğini söylemişsin. Bende sana söylüyorum. Ettiğin laflara dikkat et benimde daha fazla canımı sıkma. yeterse yeter. Kendine gel
@byzoezdl_ Çünkü dertleri ne din ne başka bir şey. Dini işlerine geldiği gibi kullanmaktan başka ne bilirler. Bende bir yorumunu okudum kendi sorduğu soru/ankette. Açılışı desteklemediğinden bahsediyordu, yanlış buluyormuş. Ama amaç sahiplerini korumak olunca her türlü kılıf uydurur çamur olurlar. Erdoğan çıkıp ateistim dese, sabah gazeteye 1500 yıllık islam yalanı diye manşet attırır bunlar.
@lilacc gelirsin şehitler vay anam öldürler dersen bundan önce Akp düşmanlığından Gidip gezi parkı olayları başlatılmadımı sizin givi capulcular?
O gezi parkında daha düne kadar şehit polisleri taşlamadınızmı şimdi ne olduda yastasınız lan daha gezi parkında taşlıyordunya işi seni korunak olan polisleri ne oldu şindi ne iki yüzlülük bu
Patlamaları engelemek icin polisin ciddi olması ve katı olması gerwkir amerikan polisi gibi örnek
Evet şimdi polisimiz böyle davranır ise ne olur? Polisimiz böyle davranırsa sizingibi akp düşmanlığından gözü kör olmuş insanlar yine sokaga dökülür vayy efendim özgürlük bitti heryerde polis cok katı heryerde ustumuzu arıyorlar özgürce gezemiyoruz diye bir gezi parkı daha başlar biz hayvanmıyız da arıyorlar ustumuzu her köşede derler sokaga dokulur sonra polis yinr katı davranmak zorunda kalır ve davranırsa bu profakosyonlar ic savaşa kadar yükselir. Malum butun dunyanin gözü üzerimizde yani şimdi
@cicimxs bu patlamanın sorunlusu Polisinkat8 davranıp patlamalar8 engellemesine engel olanlarmı yoksa polismi madem okadar müslümanlıktan bahsediyorsunuz al elini vicdanona koy söyle
Birde sende varoş dedigin adamon daha kim oldugunu bilmiyorsun bak nekadar cehaletce konuşuyorsun nereden biliyorsun benim kim oldugumu varoş diyorsun bak mantıksızlok degilmi bu önyargı degilmi işte siz siyaset dede böyle davranıyorsunuz
ingiliz uyruklu Türk marlen ailesini araştır kim varoş kim kenar mahalle ögrenirsin oradan beni
Yekta Okudum hepsini gülme krizine girdin la ne uğraşıyor böyle boş insanlarla birinin hesabı cakma saten ikiside gercek olabilir belki uğraşma böyle adamlarla boşver dedigin gibi taşlarla polisi geziparkında filan Taşlarlar sonra gelip agabugagaka konuşurlar dallayacan böylerini hersecim okadar cok koydukki yediremiyorlar kendilerine
@ToprakEFSANE ya beni ilgilendiren bunlar degil hacı beni ilgilendiren millet zehirliyorlar bak nerden biliyorlar bukadar zehirli bilgibyayiyorlar bu cehaletce birşey degilmi?
Dostum yani şunu nerden biliyorlar müslümanlık diyorlar eger düşündükleri gibi degilse ote dunyada bunu iftira saymazlarmı bak bana bile attılar iftira maaşlı koyun diyirlar halbusaki aktif bir görevim bile yok birde yani nasıl yani nerden maaş almışım tahmin diyecekler ama yani iftiraya giriyir bu nasıl müslümanlıktan bahsetme al ben hakkimi helal etmesem ne bok yiyecekler? Ki ediyorum yani allah affetsin nediyim
umurlarında bile degil adamların su an seçim yap aynı oyu alırlar malesef
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Ben yaptım oldu, dönemindeyiz uzun zamandır, kibir dağları aştı, sadece kendi canı yanında ortalığı birbirine katıyor, geri kalan zamanlarda dünya yanmış umrunda değil, tepeden bakar geçer...
ahaha komiksiniz. 2 tane oynayan adam fotosu atmış hükümetin eğlendiğini ispatlıyor güya. ojeni sür makyajını yap ks'de takıl güle oynaya, sonra köprü açılışı gibi kamusal bir hizmete laf at.
Amaç zaten yeni gundem yaratip unuturmak, bu zamana kadat bu hep boyle oldu, bundan sonrada boyle olcak.. Düşün kactane acı olay, kactane yolsuzluk yasandi hangisi akillarda kaldı..
Allahın yarrattığı en degerli kul insandır bunun mesvettesi olmak allaha hakarettir dinimiz kesinlikle yasaklamıştır unutmaki insan ruhu asla kirlenmez allah der yolundan asla sapmaz Nefis onu saptırmak icin caba gösterir şuanda sizde oldugi gibi nefis kirlenir ruh kirlenmez insani insan yapan ruhudur musvette demek onu yaratan rambime hakarettir şunuda unutmamak gerektirki insana degil günahına kızacaksın akgenclik olarak bunu bizde kınadık ama allaha hakeret ederek degil azizim
Ben söyledim sadece dostum sen dök düşün insan musvettesi iyi bir laf degil kullanmamnı tavsiye ederim dostum müslüman insansın sonucta bende öyleyim böyle şeylerde birbirimizi uyaracagızki Müslümanlık görevimizi yapalım Kınama konusumda sonuna kadar haklısın dedigim gibi akgencliktenim bende kınıyorum yani
En İyi Cevaplar