Otoyol kenarında piknik yapmak , mangal yakmak kıroluk mudur?

Ağır kıroluktur bence. Bakın tırıvırıdan detay gibi gelebilir düz bakarsanız ama ince bakarsanız bunun kalitesizlik olduğunu görürsünüz. Bu ülke zaten böyleleri yüzünden bu halde.
Otoyol kenarında piknik yapmak , mangal yakmak kıroluk mudur?
Cevapla