AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
188Cevap
devletin veremediği adaleti mahkumlar vermiş. utanmasi lazim bu hükümetin. Helal topraklarima adaletin yerini bulmasini sagladilar.
Baba-oğul vurulmuşlar. Bunları öldürmek onlara ödül olur. Ölmesinler ki her saniyelerini ölüm korkusu ile geçirsinler.
Ölmüşler yahu, haberi ilk okudugum zaman hastaneye kaldırılıyordu.
İnşallah geberip kurulmazlar.
Ömür boyu o korku ve pişmanlıkla çürüyüp gitsinler.
Babası olmuş herhalde. bence çok geç kalındı ibret olmalı anında öldürseler daha iyiydi. ayrıca öldüren kişi halk kahramanı seçilmeli ve ceza almamalı. Öldüren kişiyi kamu oyuyla paylaşsınlar
Üzüldüm ya ölüm ceza degil ödül olduhakettiği cezayı alamadı. ben olsaydım halkın önünde ibret olsun diye günlerce işkence cektirirdim.
Oh iyi olmuş oh canıma da değsin. İdam edilmemesi büyük hataydı zaten. Böyle insandışı varlıklar için idam şarttt
su testisi su yolunda kırılır... en az Özgecan kadar acı çekmiştir umarım
bence bu kadar kolay olmemeliydi ona daha fazla aci cektirmek lazimdi
Cezaevine tabanca girmesinde ihmalkarlik yapan gorevlileri tebrik ediyorum 👍
iyi olmus gebersin domuz ama keske biraz aci cekerek ölseydi..
Tüm ırz düşmanlarının sonunun aynı olması gerektiğini düşünüyorum güzel olmuş hatta çoook güzel olmuş buranın ellerine sağlık !!
ölmemeliydi acı ceke ceke gebermesi lazımdı kurtuldu kardeşim
İdam edilsin isterdim acı çekmeden ölmüş oldu acı çeksin isterdim önce işkence sonra idam ama olmadı ne yazık ki her şeye rağmen Özgecan rahat rahat uyusun tek dileğim...
ona telefonda talimat veren arkadaşını da öldürmeliydiler.
İçerde bedelini ödemeliydi ölmek kurtuluş olmuş ama ecel gelmiş işte
Cezaevlerinde öyle adamları barındırmazlar. Ben zaten böyle birşey bekliyordum. Layığını bulmuş işte.
Adalet yerini bulmuş, ama keşke cezaevi mahkumu olarak değil; kürek mahkumu olarak ölseydi.
Geç bile kalındı. Aldığı nefes ülkenin oksijen israfı!
Devletin yapması gerekeni cezaevindrkiler yapmış.
#idamgerigelsin
Iyi olmus aslinda iskence cektirilerek olmasi daha iyi olurmus
Bence iyi olmadı sakat bırakacaksın hergün acı çektireceksin şimdi öldü kurtuldu
Etme bulma dünyası derdim ama binde biri kadar olmuş mu ki? meçhul...
Olan olmuş zavallı kız ölmüş o şerefsiz geberse ne yazar
Kolay ölüm olmuş. Adana F Tipi Kapalı Ceza Evine Sevgiler.
Sonunda bir güzel haber duyd kötüler cezasını bulsun tek inşallah
Babası ve ona yardım eden arkadaşı da ölmeliydi. Kim yaptıysa elleri dert görmesin.
Az bile yapmışlar kolay ölüm olmuş o it herif için.
Tecavüz etmeye kalktı, eziyet etti, bıçakladı, canlı canlı ellerini kesti. Yetmedi yaktı. Var mıydı ona öyle kolay ölüm?
Canlı halindeki eziyetten kurtulmuş ölmemesini yeğlerdim
Devletin yapamadığını insanlar yapmak zorunda kalmış... En azından hakettiğini bulmuş.
Kötü olmuş nerede güvenlik? o adam ölmekle kurtuldu bence.
Kıza yaptıklarından sonra gram umursamadım gebersin
Mekanı cehennemin dibi olsun
Ohhhhhhhhh keşke o kadar kolay olmeseydi bişiler monteleselerdiii Gebersin cani hayvannn
Ne olay ettiniz özgecanı. Kamuoyu oluşturmak şimdi mi akliniza geldi?
cok iiyi olmuş. ben her zaman demişimdir insanlar hak ettiği yeri de bulur şeyide...
Beklenen sonuç, zira yürekler soğumazdı başka türlü.
İlk tecavüz edeceklerdi sonra hadım daha sonra dayak atacaklardı en son idam ettireceklerdi.
O ailenin azıcık olsun yüreğine su serpilsin.
Kim yaptıysa, hangi şanslı ananın oğlu yaptıysa Allah razı olsun... Keşke onuda, onu doğuran ve yetiştiren şanslı anayı tanısaydım.. içime su serpti..
Devamını artık yüce Rabbim hallder.. Bedualarım onunla...
ölmeyip sürünseymiş keşke şerefsiz
Pislik herifin ölüsünü bile kabul etmiyor hiçbir yer
kadına şiddet konusunda hepiniz masumu oynamaya devam edin
Keşke öldürmeselerdi. Vicdan azabı çeke çeke, hergün ölüp ölüp dirilseydi.
Birden ölmek kurtuluş onun için acı çeke çeke öldürülecekti..
Dışarda olmayan adalet, içeride var diyorum. Ama biraz az olmuş sanki keşke yaksalarmış.
Bir yandan ohh diyorum.
Öteki yandan keşke öldürmeyip, ömrü boyunca işkence etselerdi diyorum.
Umarım öncesinde daha farklı uygulamalarda yapmışlar. acı çekmiş olmalarını diliyorum.
Duydum sevindim göbek atip kina yaktim.. gebersiinnnn!!!
ohh canıma değsin iyi olmuş keşke ölmeseydi de eziyet etselerdi
ölüm en kolayı biraz eziyet çekseydi keşke yavaş yavaş ölseydi
Bide obur tarafta vurulsun bu ülkeye boyleleri fazla.
Öldürmeden önce güzel bir şey edelerdi gzel olurdu.
Bekledigm biseydi bir yandan iyi ama bir yandan da yıllarca o acıyı pişmanlığı ceksin isterdm.
Kızlar öldürüldü diye çok sevinmiş ama şeriata yani kıssas a kıssas durumuna gelince de yine aynı tepkileri göremiyoruz, şeriat sistemi en çok sizi korur, müslümanım diyenler Allah ın kanunlarına nasıl banal yobazca der hiç anlamış değilim.
uzuldum boyle bir olumu haketmiyordu keske olmeseydi hapishanede her yasanan gun cehennemden beterdir yasarken cehennemi yasiyordu ama kisa surdu iste
Bence ölmesi iyi olmamış ölüm hediye o o*ospu çocuğuna hayatı boyunca ölümü dileyecek şekilde bir köpek gibi yaşamalıydı
İt asmayınca ölmezmiş der atalarımız. Onlar ölsede özgecan geri gelmez
İnanamıyorum Cem Garip için de öyle demişlerdi yine inanmamıştım
Zaten şuana kadar bir takım işkencelerden geçmişlerdir başta yapılması gerekeni geçte olsa yapmışlar
Dünyada güzel şeyler de olabiliyormuş diye düşündüm.