Amerikanın dünya lideri (!) Recep Tayyip Erdoğan'ı 1 onbaşı ve 10 erle karşılaması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Biz sağcı olarak ecevit sempati duyduğum tek solcu liderdir. Dünyanın saydığı Ecevitle "altına zıçıyor" diyen akpliler Cumhurbaşkanımızın 1 onbaşı ve 10 erle karşılanması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Amerikanın dünya lideri (!) Recep Tayyip Erdoğan'ı 1 onbaşı ve 10 erle karşılaması hakkında ne düşünüyorsunuz?


Not : Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanının böyle karşılanması elbette hoşuma gitmiyor bu yüzden ülkenin kurucusu Atatürk'e küfür eden ordusuna paralelci ayyaş fetocu diyen ve kendinden başka herkesi hain ilan eden ümmetçi akpliler (Ecevitle dalga geçtiklerini unutmasınlar) "sen nasıl milliyetçisin yhaaaa" demesinler
Amerikanın dünya lideri (!) Recep Tayyip Erdoğan'ı 1 onbaşı ve 10 erle karşılaması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla