Biz sağcı olarak ecevit sempati duyduğum tek solcu liderdir. Dünyanın saydığı Ecevitle "altına zıçıyor" diyen akpliler Cumhurbaşkanımızın 1 onbaşı ve 10 erle karşılanması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Not : Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanının böyle karşılanması elbette hoşuma gitmiyor bu yüzden ülkenin kurucusu Atatürk'e küfür eden ordusuna paralelci ayyaş fetocu diyen ve kendinden başka herkesi hain ilan eden ümmetçi akpliler (Ecevitle dalga geçtiklerini unutmasınlar) "sen nasıl milliyetçisin yhaaaa" demesinler
Amerikanın dünya lideri (!) Recep Tayyip Erdoğan'ı 1 onbaşı ve 10 erle karşılaması hakkında ne düşünüyorsunuz?
O kadar düşündüm ki iki cümle yazmak için... Fakat bulamadım. Gerçekten artık ikrah ettik. Lanetullahi aleyhim '' diyor ya fesli deli. Lanet olsun bunlara. Gelmiş geçmiş bütün atalarımızın laneti bunların üstüne olacaktır. Kişi unutur fakat tarih unutmaz bu yapılanları. Bir Türk bu kadar aşağılanmamalı. Şahsen ben böyle olduğunu görseydim o anda, uçağı doğruca Türkiye'ye çevirtirdim. Ecevit'e laf edenler beyinsizler. Kıbrıs meselesi günümüzde de patlak versinde görelim ne kadar cengaver Tayyib paşa...
valla kişinin şahsına çok fazla ihtimam gösterilmiş lakin o makama ve ülkemize bildiğin açık açık hakaret edilmiş buna tepki göstermeyecek olması da cevap vermeyecek olması da şahsa fazla bile ihtimam gösterildiğinin resmidir tabi daha sonra 1 çavuş savunma bakanı 10 er de general olarak anlatılacak ve millet bunu yiyecek :D
Clinton Ecevit'le dalga geçti diyenler, obama adamla görüşmedi bile bu durumla övünürler. Ülkemin başı sağ olsun
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Daha önceki karşılamalara ve şimdikine bakın. Şu zihniyet Chp zihniyetidir. Şerefsiz ABD ile veya herhangi diğer Müslüman olmayan devletlerle aramızın iyi olmasi gerekmez zaten ülkende gözü olan bir devlet. Yok ülkede itibar kalmadı bilmem ne diye bikbik konuşan mallar da var. Yahu sen güçlü ol da itibar kalsın. Ümmetçilik zaten olması gerekendir milletler farklıdır kişi kendi milletini kendi seçmez ama dinini seçer ve Hakk din İslamdir. İslamın karşısında duran bütün köpekler cehennemden kombinesini alsın
G20 de antalya da obamayi kimse karsilamadi bu ne peki? Karsilama olmadi dogru bir ayip ancak obamanin onunde aslanlar gibi konustu mu? Senin ecevit abd parlamenterin onunde el baglardi
onlardan olmayan vatan haini din düsmani paralelci vs vs... coguda kendi fikri degil ha.. sürü psikolojisi ile soyluyorlar bunları.. nasıl bir toplum geliyor yetisiyor boyle bilmem... tv de osmanlıda bile entrika izliyoruz..
Ya sen ne diyorsun anasını satıyım ecevit döneminde ekonomi felan müthişti zaten anayasa kitapçıkları fırlatılmıyordu dimi siyaset için öyle saçma fikirleriniz var ki... bele vaziyetin içine soxum
En İyi Cevaplar