Tanıdığım gördüğüm çoğu kürt gerçekten hem kavgacı özür dilerim hafif de şirret ama korkusuz insanlar.. bir kavga oldu mu hep grupca hareket ediyorlar mutlaka yardıma koşacak hısım arkadaş falan oluyor.. Biz Türkler o kadar değiliz mesela
Kısacası kavgadan ölümden korkmuyorlar.. Ayrıca barzosu lümpeni de bol
Şimdi doğudaki bu başkaldırılarını anlıyorum..öldürüldükçe korkmamalarını pes etmemelerini
Kürtlerdeki bu korkusuzluk ve kavgacı ruh genetik mi yoksa coğrafyadan mı?
Kısacası kavgadan ölümden korkmuyorlar.. Ayrıca barzosu lümpeni de bol
Şimdi doğudaki bu başkaldırılarını anlıyorum..öldürüldükçe korkmamalarını pes etmemelerini
Kürtlerdeki bu korkusuzluk ve kavgacı ruh genetik mi yoksa coğrafyadan mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Yoksa acıya mı şerbetliler ya da arsız
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar